|
01-11-05 AEON FLUX #1 (OF 4) του Ηλία Κατιρτζιγιανόγλου Writer: Mike Kennedy Dark Horse |
|
Ήταν cartoon στο MTV στις αρχές των 90’s, πρόσφατα έγινε ταινία από την Paramount με τη Charlize Theron στον πρωταγωνιστικό ρόλο και ήταν αυτός ο δεύτερος λόγος, που η Dark Horse αποφάσισε να ανανεώσει το ενδιαφέρον του κόσμου για το franchise. Επιπλέον –αν οι πληροφορίες μου ευσταθούν- το comic AEON FLUX δεν είναι μία πρωτότυπη ιστορία με κοινή θεματική με τη ταινία, αλλά πολλά από αυτά που συμβαίνουν στο comic θέτουν τις προϋποθέσεις για κάποια sub plots του φίλμ! Κάτι που ναι μεν δε με χαλάει ως ιδέα, αποδεικνύει όμως κατ’ εμέ το γεγονός ότι η κινηματογραφική βιομηχανία ξέρει πολύ καλά να «εκμεταλλεύεται την επικοινωνιακή δύναμη των comics: Μια και η ταινία έχει κάπως ασαφές target group, βάζουμε τους κομιξάδες να ξαναθυμηθούν το παλιό cartoon και παίζοντας το «χαρτί» του nostalgia factor, να κοπούν μερικά ακόμα εισιτήρια. Με αυτά και με εκείνα όμως ξεχάσαμε το comic. Του οποίου η υπόθεση έχει ως εξής: Τετρακόσια χρόνια στο μέλλον, οι τελευταίοι της ανθρωπότητας ζουν πίσω από τα προστατευτικά τείχη της Bregna, μίας ειδυλλιακής ουτοπικής πόλης που προσφέρει καταφύγιο στους κατοίκους της, απέναντι στη θανατηφόρα ζούγκλα που υπάρχει έξω από αυτήν. Επειδή όμως δεν υπάρχει ουτοπία χωρίς κάποιο μεγαλύτερο σχέδιο να βρίσκεται πίσω της, οι κυβερνώντες της Bregna, ελέγχουν απόλυτα τα συναισθήματα και τις διαθέσεις των πολιτών τους. Όχι όμως όλων. Μία μικρή ομάδα «επαναστατών» με εμπροσθοφυλακή τη sexy και θανατηφόρα Aeon Flux, κάνουν τα αδύνατα, δυνατά να αλλάξουν την τάξη πραγμάτων. Παρότι το σενάριο δεν παίρνει κανένα βραβείο πρωτοτυπίας, το σχέδιο του Mike Kennedy είναι συγκλονιστικά καλό. Οι ανθρώπινες φιγούρες και τα backgrounds που σχεδιάζει, θυμίζουν σε αρκετά σημεία το «θεό» Geoff Darrow (την οκνηρή εκδοχή του για την ακρίβεια, μια και το σχέδιο του Kennedy δεν είναι τόσο πλούσια σε γραμμές και elements), ενώ η ψηλόλιγνη γεωμετρία των σωμάτων φέρνει ενίοτε στο μυαλό και συγκρίσεις με το σχέδιο του Frank Quitelly. Tα χρώματα που επιλέγει ο Dan Jackson, ξεκινούν στην αρχή του comic όπου βλέπουμε τις πρώτες εικόνες τις ουτοπίας, διαλέγοντας από τη φωτεινή πλευρά της παλέτας, για να περάσουμε σταδιακά και παράλληλα με την ιστορία που βαραίνει, σε πιο «σκοτωμένα» χρώματα που αναδεικνύουν τη ρεαλιστική τροπή της υπόθεσης. Υπάρχουν βέβαια και αρκετά λευκά στα περιθώρια του comic που με ενόχλησαν κάπως με το χώρο που καταλαμβάνουν, φαντάζομαι όμως ότι αυτό πρέπει να έγινε με στόχο να ενισχυθεί η καθαρότητα του σχεδίου του Kennedy. Συμπαθητικό comic το AEON FLUX, είναι αμφίβολο αν θα παρακολουθήσω τη συνέχειά του, αφήνω όμως ένα ενδεχόμενο να επανέλθω αναγνωστικά όταν βγει το trade. Και πάντα ανάλογα με τα κέφια για τις «δεύτερες» επιλογές. | |
Grade | |
Average Grade | |
reviews archive | email the author | author's profile back to top | |
|home|about us|downloads|contact|oldies|events| The artwork cannot be reproduced in any form without the written consent of the artist and/or publisher. Trade Names and trademarks mentioned and/or displayed on this Web Site are the property of their respective owners. All Rights Reserved. This page is best viewed at 1024x768 or higher with Mozilla Firefox 2.0.0.4 Certified on Mozilla Firefox 2.0.0.4+ or IE 6+ Powered by vi |