Βρίσκεστε στο archive.comicdom.gr. Βλέπετε το παλιό site και αρχείο του www.comicdom.gr. 2000+ άρθρα, reviews και συνεντεύξεις βρίσκονται στην διάθεσή σας. Το νέο, πλέον blog, site του Comicdom μπορείτε να το βρείτε στο http://www.comicdom.gr
Βρίσκεστε στο archive.comicdom.gr. Βλέπετε το παλιό site και αρχείο του www.comicdom.gr. 2000+ άρθρα, reviews και συνεντεύξεις βρίσκονται στην διάθεσή σας. Το νέο, πλέον blog, site του Comicdom μπορείτε να το βρείτε στο http://www.comicdom.gr
  • column info
    new stuff

    Ξ“Β“Ξ“οŸƒ ÝíΓʽ site ðïá Ξ“οŸƒΞ“Β­Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“ΞŽΞ“Β­Ξ“οŸƒΞ“Ξ„Ξ“Κ½Ξ“Β© Ξ“Β³Ξ“οŸƒ Ξ“οŸ„Ξ“Κ½Ξ“Β¨Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“Β©Ξ“Β­Ξ“Βž Ξ“ΚΌΞ“ΒœΞ“Β³Ξ“Β§ Ξ“οŸƒΞ“ΒŸΞ“Β­Ξ“Κ½Ξ“Β© Ξ“Β°Ξ“Β±Ξ“Κ½Ξ“Β£Ξ“Β¬Ξ“Κ½Ξ“Ξ„Ξ“Β©Ξ“οŸ„Ξ“Βœ Ξ“οŸ‚Ξ“Β½Ξ“Β³Ξ“οŸ„Ξ“β€•Ξ“Β«Ξ“β€• Γ­Γʽ Ξ“Β°Ξ“Κ½Ξ“Β±Ξ“Κ½Ξ“οŸ„Ξ“β€•Ξ“Β«Ξ“β€•Ξ“Ξ…Ξ“Β¨Ξ“οŸƒΞ“ΒŸ Ξ“οŸ„Ξ“Κ½Ξ“Β­Ξ“οŸƒΞ“ΒŸΞ“Β² ôéò Ξ“οŸ‚Ξ“Β©Ξ“Κ½Ξ“Β±Ξ“οŸ„Ξ“οŸƒΞ“ΒŸΞ“Β² Ξ“Κ½Ξ“Β­Ξ“Κ½Ξ“Β­Ξ“οŸƒΞ“ΞŽΞ“Β³Ξ“οŸƒΞ“Β©Ξ“Β² Ξ“Β·Ξ“Ξ‰Ξ“Β±Ξ“ΒŸΞ“Β² Γ­Γʽ ôïá Ξ“οŸ…Ξ“οŸƒΞ“Ξ†Ξ“Β½Ξ“Β£Ξ“οŸƒΞ“Β© Ξ“οŸ„Ξ“ΒœΞ“Ξ„Ξ“Β©. Ï Ξ“οŸƒΞ“οŸ„Ξ“ΒœΞ“Β³Ξ“Ξ„Ξ“β€•Ξ“Ξ„Ξ“οŸƒ Ξ“Ξ…Ξ“Β°Ξ“οŸƒΞ“Β½Ξ“Β¨Ξ“Ξ…Ξ“Β­Ξ“β€•Ξ“Β² Ξ“Β±Ξ“β€•Ξ“ΒžΞ“Β² ôïá comicdom.gr, Ξ“Ξ†Ξ“Β±Ξ“β€•Ξ“Β­Ξ“Ξ„Ξ“ΒŸΞ“Β¦Ξ“οŸƒΞ“Β© Γ­Γʽ Γ³ΓʽΓ² Ξ“οŸƒΞ“Β­Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“ΞŽΞ“Β­Ξ“οŸƒΞ“Β© Ξ“οŸ„Ξ“Κ½Ξ“Β¨Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“Β©Ξ“Β­Ξ“Βœ ãéΓʽ Ξ“ΞŒΞ“Β«Ξ“Κ½ Γ΄Γʽ updates, Ξ“ΞŽΞ“Β³Ξ“Ξ„Ξ“οŸƒ Γ­Γʽ ìçí Ξ“Β·Ξ“ΒœΞ“Β³Ξ“οŸƒΞ“Ξ„Ξ“οŸƒ ðïôÝ ôçí "Ξ“Β¬Ξ“Β°Ξ“ΒœΞ“Β«Ξ“Κ½".




 Reviews 24/10: LOGICOMIX από τον Αριστείδη Κώτση.


 Reviews 23/10: SOLOMON KANE #1 από τον Ανδρέα Μιχαηλίδη.


 Reviews 22/10: THE AMAZING REMARKABLE MONSIEUR LEOTARD από τον Θωμά Παπαδημητρόπουλο.


 Reviews 21/10: BACK TO BROOKLYN #1 από τον Γιώργο Χατζηκωστή.


 Reviews 17/10: NOTHING NICE TO SAY από τον Θωμά Παπαδημητρόπουλο.


 Reviews 16/10: SUBLIFE από τον Αριστείδη Κώτση.


 15/10: Νέο strip JANE'S WORLD της Paige Braddock.


 14/10: Νέο strip ΚΟΥΡΑΦΕΛΚΥΘΡΑ του Αντώνη Βαβαγιάνη.


 Reviews 13/10: AGE OF SENTRY #1 από τον Γιώργο Χατζηκωστή.


16-05-06
SOLO #10 (SPOTLIGHT ON DAMION SCOTT)

του Δημήτρη Σακαρίδη

Writers: Various

Artist: Damion Scott (inks and colors assist by Brian Steelfreeze)

Letterer: Nick J. Napolitano

Editor: Mark Chiarello

DC Comics

Η πρωτοποριακή "spotlight ανθολογία" της DC συνεχίζεται, με τα φώτα να πέφτουν αυτή τα φορά στο νεαρό σχεδιαστή Damion Scott... και αυτό είναι το κυριότερο μέρος του προβλήματος...

OK, ας δούμε το πράγμα λίγο ψύχραιμα. Σε μια ανθολογία στην οποία, ως τώρα, έχουν φιλοξενηθεί "ιερά τέρατα", όπως οι Howard Chaykin, Jordi Bernet, Richard Corben αλλά και ορισμένοι από τους σημαντικότερους δημιουργούς της νέας γενιάς, όπως οι Mike Allred, Darwyn Cooke και Paul Pope, που ακριβώς "κολλάει" ο Damion Scott; Ένας φρέσκος σχεδιαστής, που ασχέτως αν κανείς πιστεύει πως διαθέτει ταλέντο ή ικανότητες (personally, I'm not at all convinced), δεν έχει να επιδείξει ούτε το έργο (σε όγκο και ποιότητα) αλλά, κυρίως, ούτε τις "ευαισθησίες" που -θεωρητικά- θα έπρεπε να αποτελούν (και ως τώρα, φαινόταν να αποτελούν) αδιαπραγμάτευτο κριτήριο για την είσοδο σε αυτό το "private club".

For fuck's sake, ο άνθρωπος έχει σχεδιάσει BATGIRL, ROBIN και comics με πρωταγωνιστή τον LeBron James!

Το ενδεχόμενο να τον προωθεί η DC/AOL/Time Warner ως το "next best thing" εξετάζεται, αλλά στην πραγματικότητα κάτι τέτοιο δεν είχε διαφανεί ως τώρα ("που είναι τα high profile projects... οέο;"). Κάποιος περισσότερο κυνικός από μένα, θα έλεγε πως πρόκειται για "affirmative action", αλλά επειδή εγώ δεν είμαι τόσο κυνικός όσο αυτός ο κάποιος που -ως πιο κυνικός από μένα- θα το έλεγε, δεν θα το πω (did that make any sense whatsoever?)

"On with the show", λοιπόν και ας δούμε λίγο πιο προσεκτικά τις τέσσερις ιστορίες που έχει ετοιμάσει ο Scott, σε συνεργασία με διάφορους writers, για το SOLO #10.

Το "Death Race", σε σενάριο του Rob Markman, ξεκινάει με ένα εισαγωγικό του Scott, ο οποίος μας εξηγεί τους λόγους που του αρέσει πολύ το graffiti. Μεταξύ μας, ακόμη και αν έλειπε το intro, θα το καταλαβαίναμε εύκολα, καθώς ολόκληρη η 11σέλιδη ιστορία μοιάζει σαν κολλάζ από ημι-αποτυχημένα graffiti (αλήθεια, ποιά είναι η διαφορά του ημι-αποτυχημένου με το ημι-επιτυχημένο; Beats the hell out of me και είμαι σχεδόν βέβαιος πως οι περισσότεροι άνθρωποι τα χρησιμοποιούν interchangeably. Whatever...), με αποτέλεσμα σε πολλά σημεία να μην είναι απόλυτα ξεκάθαρο ούτε τι ακριβώς συμβαίνει, αλλά ούτε καν πως γίνεται το transition από το ένα panel στο άλλο. Το γενικό concept δεν είναι κακό, αν και "παίζει" κυρίως με απαρχαιωμένες και κλισέ αντιλήψεις περί του ποιός είναι ο Flash, ενώ και το φινάλε δεν διεκδικεί βραβείο πρωτοτυπίας.

Στη συνέχεια έχουμε το 8σέλιδο αφιέρωμα-λεύκωμα με τίτλο "Superman Is...", στο οποίο ο καλλιτέχνης παρουσιάζει μια σειρά από pin-ups, με το καθένα να επικεντρώνεται σε ένα χαρακτηριστικό element του χαρακτήρα. Θα μπορούσα, πιθανώς, να προσπεράσω το τετριμμένο του εγχειρήματος, ίσως ακόμη και το περιττό αυτού, αλλά αυτό που δεν ξεπερνιέται με τίποτε είναι η "εξυπνάδα" στην οποία υποπίπτει ο Scott επιλέγοντας elements που τα αρχικά τους σχηματίζουν τη λέξη "Superman" (Strength, Unity, Peace, Equality, Reliable, Metropolis, Alien, Noble). Ας του πει κάποιος πως τα αυτό το "παιχνίδι" είναι από τη φύση του, "forced", πόσο μάλλον αν σχετίζεται με υπερήρωες και λοιπούς φανταστικούς χαρακτήρες (hmm, λέω να φτιάξω ένα για τη Vampirella - vivacious, alluring, mysterious, powerful, intriguing... damn, this is harder than I thought...)

Το "Second Chance", στο οποίο ο Scott έχει συνεργαστεί με την Randee Carcano (από το όνομα συμπεραίνω πως πρόκειται για γυναίκα - αν κάνω λάθος, διορθώστε με) στο σενάριο και τον Brian Steelfreeze στο σχέδιο (η μοναδική ιστορία στην οποία ο Scott δεν έχει κάνει τα χρώματα), έχει ως πρωταγωνιστές την Batgirl και την Robin (ναι, νομίζω πως κάπου είχα ακούσει ότι, για ένα διάστημα, ο Robin είχε παραχωρήσει τη θέση του σε μια κοπελίτσα, λίγο καιρό πριν το "One Year Later" - ask me no details, I'll tell you no lies, though...) και είναι η πιο ενδιαφέρουσα, από οπτικής πλευράς, ιστορία του τεύχους, δίχως αυτό να λέει κάτι ιδιαίτερο, μια και το επίπεδο του "ανταγωνισμού" ήταν μάλλον χαμηλό. Η Batgirl εκπαιδεύει την Robin (this sounds surprisingly ridiculous, by the way) με τις δύο κοπέλες να χοροπηδάνε από οροφή σε οροφή και όλο αυτό να συμβαίνει μέσα σε ένα κλίμα που θυμίζει κάτι ανάμεσα σε 00's superhero cartoon και video game της κακιάς ώρας.

Στο "The Batt", ο Scott, συνεργαζόμενος και πάλι με την Randee Carcano, μεταφέρει τον Robin και την Batgirl δεκαπέντε χρόνια στο μέλλον (screw you and your "One Year Later", DC - I'll do it 15 times better!), όπου οι δύο νεαροί ήρωες είναι πλέον παντρεμένοι, αλλά συνεχίζουν να πολεμούν το έγκλημα, ως το dynamic duo που ονομάζει εαυτούς "The Batt" (hence the title of the story). Ειλικρινά, η αξιοπρέπεια μου και ο σεβασμός που τρέφω προς όλους εσάς, τους επισκέπτες του COMICDOM, μου απαγορεύουν να συνεχίσω...

Δίχως αμφιβολία, το χειρότερο τεύχος του SOLO, μέχρι στιγμής. Προσωπικά, δεν θεωρώ πως υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να το έχετε στη συλλογή σας, εκτός κι αν πιστεύετε πως ο Damion Scott θα γίνει σε λίγα χρόνια ο επόμενος Jim Lee, σε δημοτικότητα, ή πως το concept των "παντρεμένων Dark Knights", μπορεί να αποτελέσει το επόμενο εμπορικό "sure thing", οπότε είστε απλώς βδελυροί speculators και τίποτε άλλο. So there!





Grade





Average Grade


reviews archive | email the author | author's profile
back to top




|home|about us|downloads|contact|oldies|events|

The artwork cannot be reproduced in any form without the written consent of the artist and/or publisher. Trade Names and trademarks mentioned and/or displayed on this Web Site are the property of their respective owners.
All Rights Reserved.

This page is best viewed at 1024x768 or higher with Mozilla Firefox 2.0.0.4
Certified on Mozilla Firefox 2.0.0.4+ or IE 6+

Get Firefox!
Powered by vi