|
01-02-05 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗΣ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑΣ #10 του ΣΕΑ Δημιουργός: Κων Χρυσούλης Self-Published |
|
Προτού αρχίσω να μιλάω για το συγκεκριμένο τεύχος, πρέπει να υπογραμμίσω πως ο Κων, είναι μακράν ο πολυγραφότερος Έλληνας comic creator! Τόσο το παρελθόν του στο small press της Αυστραλίας, όσο και οι εγχώριες δουλειές του, είναι τόσες πολλές, που θα χρειαζόμουν τον διπλάσιο χώρο για να τις απαριθμήσω! Παίρνοντας λοιπόν κάποιος το συγκεκριμένο δέκατο τεύχος του προσωπικού εγχειρήματος του Κων, ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗΣ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑΣ στα χέρια του, το πρώτο σημείο στο οποίο θα σταθεί είναι το εξαιρετικά χαρακτηριστικό στυλ γραφής και σχεδίου του δημιουργού του. Η στυλιζαρισμένη ευδιάκριτη γραμμή και οι underground φιγούρες του, έδιναν πάντα την αίσθηση ενός καθαρού και ευκολοπροσδιόριστου σχεδίου. Κλασσική μανιέρα που καταφέρνει να μην κουράζει το μάτι, χωρίς αυτό να σημαίνει πως κάνει σκόντο στα backgrounds. Κι αυτό -αν μη τί άλλο- δίνει πολλά συν σε έναν καλλιτέχνη, ο οποίος προσπαθεί να φτιάξει ένα fan based universe (βλέπε ΤΖΑΖ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ, special sketches section, σελίδες επικοινωνίας του Κων με τους αναγνώστες του). Σεναριακά, ο Κων έχει αποδείξει πολλάκις πως δε βαριέται να «το ψάξει» (μία εκ των εξαιρέσεων στο MARKET WATCH του Σαββάτου). ’λλωστε, αυτό αποδεικνύει και η ενδελεχής έρευνα που έχει κάνει για τη σειρά comics των εκδόσεων Εύανδρος, ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΛΑΣΣΙΚΟΙ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟΙ. Ας επιστρέψουμε όμως στην ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ: 24 σελίδες oversized "Fanzine" που αποτελείται από 2 ιστορίες, ένα sketches section και το αναμενόμενο «ΜΗΝΥΜΑ» του δημιουργού προς τους fans του. (πράγμα, που γενικά δε θα το ενέκρινα για τους ευνόητους αριθμητικούς λόγους της ελληνικής comic community, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση δένει πολύ καλά με το όλο concept.) Εδώ λοιπόν θα βρούμε το τελευταίο (;) επεισόδιο του ΤΖΑΖ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ, το οποίο εξηγεί και δίνει κάποιες σεναριακές «λύσεις», αφήνοντας μία «εσάνς» συνέχειας. Η δεύτερη ιστορία του τεύχους, BOOM BOTTLE COMICS κάπως με κούρασε, εξαιτίας κυρίως της «αναρχικής» της διάθεσης. Δίνει την εντύπωση πως ο δημιουργός της ξύπνησε σε μία παλαιότερη εποχή (ίσως εκείνης της Μεταπολίτευσης), αλλά όποιος τον παρακολουθεί γνωρίζει πως τουλάχιστον οι ιστορίες του, είναι ειλικρινείς. Το τυπογραφικό χαρτί δυστυχώς «θάβει» πολλά grayscale καρέ, ενώ
το εξώφυλλο-tribute στην αποχώρηση του Brian Eno από τους
Roxy Music (NME, Φεβρουάριος 1974) αν και έξυπνο σαν ιδέα,
δεν προσθέτει στην έκδοση. | |
Grade | |
Average Grade | |
reviews archive | email the author | author's profile back to top | |
|home|about us|downloads|contact|oldies|events| The artwork cannot be reproduced in any form without the written consent of the artist and/or publisher. Trade Names and trademarks mentioned and/or displayed on this Web Site are the property of their respective owners. All Rights Reserved. This page is best viewed at 1024x768 or higher with Mozilla Firefox 2.0.0.4 Certified on Mozilla Firefox 2.0.0.4+ or IE 6+ Powered by vi |