|
του Ανδρέα Μιχαηλίδη 28-09-06 Eigakan: Season of Rain Υπάρχει μια διγνωμία μέσα μου σχετικά με τις καιρικές συνθήκες. Από τη μία, είμαι ευγνώμων που επιτέλους απαλλαχθήκαμε από την ενοχλητική και συχνά αποπνικτική θερμοκρασία του "καλού καιρού", όπως τον χαρακτηρίζουν ποικίλοι παρουσιαστές του ραδιοφώνου. Από την άλλη, αν και σε κάποιο βαθμό το ημίφως που προκαλούν τα nimbostratus και cumulonimbus σύννεφα που καλύπτουν τον ουρανό, βοηθά την αυτοσυγκέντρωσή μου, εντείνει επίσης την κατάθλιψη που έχει την τάση να περιστρέφεται γύρω μου. Οπότε; Είναι καλύτερο που ήρθε το Φθινόπωρο και έφυγε το Καλοκαίρι (όπως σαφέστατα υποστηρίζει ο ΣΕΑ); Χμμ, δεν ξέρω, αλλά σίγουρα μιζεριάζω λίγο λιγότερο τώρα που ξέρω ότι όλος ο κόσμος πρέπει να τραβάει τον καθημερινό του διάολο και δεν είμαι ο μόνος σε μια έρημη, πυρωμένη πόλη, όχι να απολαμβάνω την ησυχία της, αλλά να πρέπει καθημερινά να αντιμετωπίζω διάφορα βάσανα που, agreed, είναι μέσα στον κύκλο της ζωής, αλλά it's a real bitch when it comes to it. Τέλος πάντων, αρκετά με τα εισαγωγικά. Δίχως ειδοποίηση ή σχόλιο, την προηγούμενη εβδομάδα, η στήλη μου έμεινε σιωπηλή. Για να καθησυχάσω όλους όσους πιθανώς μοιράζονται τις ανησυχίες του Σακαρίδη (ο οποίος έκανε "αμάν" για να με βρει), να σημειώσω ότι δεν υπάρχουν σκοτεινές δυνάμεις οι οποίες υποκινούν διαφωνίες μεταξύ εμού και οποιουδήποτε ή οποιωνδήποτε μελών του COMICDOM. Όσο βλακώδες και αν ακούγεται, λόγω του πολύ μεγάλου στρες που τραβάω αυτόν τον καιρό, απλά... το ξέχασα! Μάλιστα, δεν συνειδητοποίησα τι είχε συμβεί μέχρι που μπήκα να κοιτάξω κάτι στο site την Παρασκευή, όταν και με βρήκε ο Δημήτρης! Τέλος πάντων, ήταν αυτό που λέμε "γράψε λάθος". Έτσι, δίχως περαιτέρω εξηγήσεις και φλυαρίες προχωράμε στο...
- Το πρώτο νέο έχει διαφύγει από προηγούμενες στήλες και αν ενδεχομένως οι φανατικοί του gaming το γνωρίζουν ήδη, να το αναφέρω τουλάχιστον για τους υπόλοιπους. Κυκλοφόρησε το FINAL FANTASY VII: DIRGE OF CERBERUS, ένα παιχνίδι το οποίο λαμβάνει χώρα μετά τα γεγονότα του κλασσικού (και παμπάλαιου) FINAL FANTASY VII και της ταινίας FINAL FANTASY VII: ADVENT CHILDREN. Από τα ερείπια της Midgar αναδύεται μια μυστηριώδης οργάνωση, η οποία θέτει σε κίνδυνο την εύθραυστη ειρήνη και τις ζωές των ταλαιπωρημένων επιζώντων του Meteor Disaster. Είναι πλέον στο χέρι του Vincent Valentine, του πιο μυστηριώδους από τους συντρόφους του Cloud Strife, να προσπαθήσει να δώσει τη λύση και να επαναφέρει την τάξη (with a little help from his friends - εννοείται ότι κάνουν την εμφάνισή τους οι Cloud, Barett, Cid, Yuffie, Tifa και άλλοι αγαπημένοι χαρακτήρες). Όμως, τί ή ποιός ακριβώς είναι ο Vincent; Επιτέλους, το μυστήριο αυτό θα λυθεί και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, μιλάμε για εκπληκτικά 3D γραφικά και video sequences αντάξια του ADVENT CHILDREN (μάλιστα, μπορείτε να βρείτε ένα μοντάζ από τα sequences αυτά στο internet).
Αυτό είναι ένα σχόλιο κατά τη γνώμη μου ακραίο και ανακριβές, καθότι η σειρά δεν είναι ούτε τόσο πρωτοποριακή, αλλά ούτε και τόσο κακή (κατά τη γνώμη μου) όσο το NGE. Τα συμπεράσματα δικά σας, σε λίγο καιρό, με το αντίστοιχο review. Τέλος, έχουμε και το πιο ενδιαφέρον όνομα, αυτό του Goro Taniguchi. Έχοντας στο βιογραφικό του τη σκηνοθεσία για anime όπως τα INFINITE RYVIUS, S-CRY-ED, PLANETES, αλλά και μια ταινία ONE PIECE (DEFEAT THE PIRATE GANZAK), αυτή την εποχή έχει αναλάβει ένα πολυαναμενόμενο project με τίτλο CODE GEASS HANGYAKU NO LELOUCH (CODE GEASS: LELOUCH OF THE REBELLION), μια σειρά δράσης, goth αισθητικής, με designs των CLAMP.
Να σημειώσω ότι τα character concepts θα είναι του Shimoku, ο οποίος έχει συμμετάσχει ενεργά στην παραγωγή. Η ιστορία λαμβάνει χώρα στην Ακαδημία Rikkyoin, της οποίας η ισχύς ξεπερνάει αυτή της κυβέρνησης και όπου παραδοσιακά όλες οι αποφάσεις (ακόμη και οι εξετάσεις εισαγωγής) γίνονται με λοταρία (kujibiki). Ο Chihiro Enomoto, ένας απίστευτα γκαντέμης αλλά καλόκαρδος πιτσιρικάς, όχι μόνο μπαίνει στην ακαδημία, αλλά κερδίζει τον λαχνό που του δίνει το εξής δικαίωμα: να αποφασίσει τους υποψήφιους για τη θέση του προέδρου του μαθητικού συμβουλίου! Εδώ να κάνω μια ακόμη διόρθωση σε ένα κείμενο που εμφανίστηκε στο Eigakan: Tales of the Working Class or "A Crash Course on Being a True Greekoulas" - 24/08/06. Είχα αναφέρει ότι ο Lupin III, δημιούργημα του Kazuhiko "Monkey Punch" Katou, είναι ο υποτιθέμενος εγγονός του αληθινού βικτοριανού κλέφτη Arsene Lupin. Well, color me dumb, διότι ο εν λόγω κλέφτης είναι ο λογοτεχνικός ήρωας του Maurice Leblanc. Sorry για τη γκάφα, it happens occasionally. Επίσης, να σημειώσω ότι ο εν λόγω δημιουργός, αυτόν τον καιρό, ασχολείται με το manga και anime GUN-DOU MUSASHI, μια Lupin-οειδή εκδοχή του θρυλικού ξιφομάχου Miyamoto Musashi.
Σε ένα μικρό αποικιακό πλανήτη, ονόματι Carmine, οι άνθρωποι εργάζονται αδιάκοπα για να παράγουν διάφορα προϊόντα για την καταπιεστική διαγαλαξιακή ομοσπονδία που τους κυβερνά. Αν και ο πλανήτης δεν είναι τίποτα περισσότερο από τόπος εναπόθεσης του παραπανίσιου πληθυσμού, είναι διάσημος για ένα πράγμα: τις Utame ή Songstresses του. Οι γυναίκες αυτές μεταδίδουν όλες τους τις αναμνήσεις από τη μια γενιά στην επόμενη, έτσι η κάθε μία έχει αναμνήσεις και σοφία γενεών για να καθοδηγεί και να διατηρεί ενωμένους τους ανθρώπους που ανήκουν σε διαφορετικές ράτσες, φυλές και έθνη πάνω στον πλανήτη. Η πιο πρόσφατη Utame (η Hana no Utame: "Flower Songstress"), είναι η 16-χρονη Bellin Ajelli και έχοντας λάβει τον τίτλο της, ξεκινά μια περιοδεία σε ολόκληρο τον πλανήτη, προκειμένου να δώσει κουράγιο σε όλους τους ανθρώπους, όλων των εθνών της "Κόκκινης Γης". Όμως, οι φήμες και ο φόβος μιας τρομοκρατικής επίθεσης, θα φέρουν κοντά της τον Πρίγκιπα Trihallon της στρατοκρατικής Αυτοκρατορίας Donau, τρίτο στη σειρά διαδοχής και πιλότο ενός από τα πανίσχυρα Gothicmade, του Eis Kaiserin ("Ice Princess", γερμανιστί). Η παρουσία του είναι ένα παράδοξο, καθώς η γενέτειρά του είναι το διαμετρικό αντίθετο της ουσίας της Songstress και σύμβολο της καταπίεσης των ανθρώπων του Carmine. Ωστόσο, το καθήκον ή η μοίρα θα αναγκάσουν τους δύο αυτούς νέους να υπομείνουν το παράδοξο αυτό, για όσο διαρκέσει το ταξίδι της Bellin. Όσον αφορά στα Gothicmade, δεν είναι απλώς mecha, αλλά έλλογες υπάρξεις, φαινομενικά, κατασκευασμένες από τους ανθρώπους, οι οποίες διαθέτουν μεγάλες δυνάμεις και κρύβουν μεγάλα μυστικά. Να αναμένετε πολλή γερμανική ορολογία, καθώς οι Ιάπωνες, αυτή τη φορά, διάλεξαν αυτό το μοντέλο για τους Donau, εξ ου και τα Gothicmade των ευγενών και των διοικητών ονομάζονται Ritter ("Ιππότες"). Γενικά, έχω μεγάλες προσδοκίες από αυτό το anime, οπότε μένει μόνο να το δούμε ιδίοις όμμασι.
...Ο James Cameron έχει αναλάβει να μεταφέρει στην μεγάλη οθόνη το πόνημα του Yukito Kishiro, GUNNM, γνωστότερο στη Δύση ως BATTLE ANGEL ALITA; Η ταινία θα έχει τίτλο BATTLE ANGEL και θα γυριστεί με τη νέα τεχνολογία της 3D κάμερας, την οποία πρωτοχρησιμοποίησε ο Cameron στο IMAX Theatre. Οι τελευταίες φήμες θέλουν τη μεταφορά να καλυφθεί σε τρεις ταινίες και σε συνολική έκταση της ιστορίας περίπου τους τρεις πρώτους τόμους συν το Motorball arc. Η ταινία θα είναι (εννοείται) μίγμα live-action και CGI, με τεχνολογία παρόμοια με αυτή που χρησιμοποιήθηκε στο LORD OF THE RINGS. Για περισσότερα, κάντε click εδώ.
...το οποίο και είχα υποσχεθεί στο Eigakan: Tales of the Working Class or "A Crash Course on Being a True Greekoulas" - 24/08/06. Ο τίτλος, "GHOST TALKER DAYDREAM", δεν είναι απαραίτητα ενδεικτικός του περιεχομένου αυτού του anime, το οποίο εκτυλίσσεται σε 4 OVA. Η Misaki Saiki είναι μια κοπέλα που δουλεύει σε ένα S&M club στο Roppongi, ονόματι Murmure. Αυτό, με τη μία, όχι μόνο θέτει άλλη οπτική στον κεντρικό χαρακτήρα αλλά μας παραπέμπει σε συμπεράσματα ή ερωτήσεις: Είναι βίαιη; Αισθησιακή; Διεστραμμένη; Θελκτική είναι σίγουρα, όπως μας πιστοποιεί η πρώτη σκηνή του anime, όπου τη βλέπουμε γυμνή στη σάουνα. Τι είναι, όμως, αυτό που βλέπει να αιωρείται πάνω από την άλλη γυναίκα στη σάουνα και γιατί φεύγει ενοχλημένη; Ας τα πάρουμε από την αρχή. Δύο είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της Misaki. Είναι απέραντα βαριεστημένη και... μέντιουμ! Όχι καμιά χαρτορίχτρα της συμφοράς, αλλά ένας άνθρωπος με την ικανότητα να βλέπει τα πνεύματα των νεκρών, να τους μιλάει, ενίοτε δε και να τα καταστρέφει, στέλνοντάς τα στην τελική τους ανάπαυση. Καθότι, όμως, η δουλειά της σαν medium και ghost-hunter του Living Enviromental Division, το οποίο υπάγεται στο Tokyo Enviromental Office, δεν την καλύπτει οικονομικά, δουλεύει και σαν dominatrix.
Η ιστορία μας ξεκινάει όταν ο Souichiro Kadotake, υπεύθυνος του L.E.D. για την καταπολέμηση ψυχικών διαταραχών, της προτείνει μια ακόμη δουλειά (side note: προϊστάμενός του είναι ο πατέρας της, αν και αυτό το βλέπουμε μόνο στο manga των Saki Okuse και Sankichi Meguro, στο οποίο έχει βασιστεί το anime). Έπειτα, η προσοχή μας στρέφεται για λίγο στην Ai Kunugi, μια νεαρή μαθήτρια που έχει επισκεφτεί το (πλέον, θεωρητικά, άδειο) παλιό διαμέρισμα, όπου έμεναν η μεγάλη της αδελφή και η ανιψιά της, Miku, πριν δολοφονηθούν.
Μόνο που όλοι πιστεύουν πως η αδελφή της σκότωσε την ίδια της την κόρη και μετά αυτοκτόνησε. Εκεί θα βρει το δολοφόνο, Kouga, ο οποίος θα αποπειραθεί να τη βιάσει, την ώρα ακριβώς που καταφτάνει η Misaki. Αυτό είναι το διαμέρισμα όπου έχουν αναφερθεί ανεξήγητοι θόρυβοι! Μια σημείωση εδώ: η Misaki εκτελεί τα ψυχικά της καθήκοντα πάντα σε S&M gear, "διότι έτσι κινείται πιο ελεύθερα". Καθότι όλη η σειρά είναι μόνο τέσσερα επεισόδια, δεν θα ήθελα να σας πω περισσότερα για το σενάριο, εκτός από το ότι η επαφή αυτή της Ai με τον υπερφυσικό κόσμο θα ξυπνήσει μέσα της ικανότητες παρόμοιες με της πρωταγωνίστριας, αλλά δίχως τρόπο να πολεμήσει, καθότι δεν έχει κάτι αντίστοιχο με το Kinui ("Spirit Rope") της Misaki, η οποία το έχει τυλιγμένο γύρω της σαν bondage. Ας μιλήσουμε, όμως, λίγο για τους χαρακτήρες: ο Souichiro Kadotake είναι ένας εξαιρετικά δυνατός και κατά κανόνα, γενναίος άνδρας, όπως ανακαλύπτουμε στο πρώτο επεισόδιο, αλλά φοβάται τα φαντάσματα όσο τίποτα και λιγουρεύεται την Misaki ακόμη περισσότερο, αν και είναι πολύ ντροπαλός για να το παραδεχθεί, ακόμη και όταν κρυφοκοιτάζει καθώς αυτή αλλάζει. Η Ai διαφέρει πολύ ως προς τη Misaki, υπό την έννοια ότι θεωρεί χάρισμα τη νέα της ικανότητα και θέλει να βοηθήσει τις ψυχές να αναπαυθούν. Δεν έχει ζήσει τη φρίκη ή τον κατατρεγμό που βαραίνει τη Misaki και έτσι της λείπει τελείως ο κυνισμός της πρώτης. Αυτό, βεβαίως, σημαίνει ότι δεν έχει και το ίδιο ένστικτο αυτοσυντήρησης. Όσο για τον Mitsuru Fujiwara, συμμαθητή της Ai και φανατικό θαυμαστή της Misaki, είναι ένας προβληματισμένος νεαρός με απίστευτες ικανότητες παρακολούθησης, ηλεκτρονικής και μη, ο οποίος πάντα καραδοκεί να φωτογραφήσει τη Misaki, σε διαφορετικά επίπεδα γύμνιας. Ωστόσο, η βοήθειά του θα αποδειχθεί πολύτιμη σε πολλές περιπτώσεις. Ουσιαστικά, έχουμε ένα καστ από ποικίλους προβληματικούς χαρακτήρες, οι οποίοι πρέπει να βρουν τρόπο να συνεργαστούν, προκειμένου να αντιμετωπίσουν το υπερφυσικό. Θα τη θεωρούσε κανείς μάλλον mature σειρά, καθότι η Misaki απεικονίζεται πάμπολλες φορές γυμνή ή ημίγυμνη (και όταν είναι ντυμένη, θυμίζει μοντέλο από gothic dominatrix μέχρι lolita), η ίδια κάνει αυτολεξεί αναφορές σε διάφορα σωματικά ζητήματα (όπως το γεγονός ότι από φυσικού της δεν έχει τριχοφυΐα "εκεί"). Εκτός αυτού, τα εγκλήματα που οδήγησαν στη δημιουργία των φαντασμάτων, καθώς και οι ενέργειες των ιδίων ή οι συνέπειές τους, είναι, κατά κόρον, βουτηγμένα στο αίμα.
Προσωπικά, μου άρεσε αρκετά σαν σειρά, αν και ουσιαστικά πρόκειται για τρεις, μάλλον ανεξάρτητες, ιστορίες και δεν υπάρχει ιδιαίτερη εξέλιξη στους χαρακτήρες (πού να προλάβει;). Μάλλον αυτό που μου έλειψε περισσότερο ήταν η έκταση. Θα έπρεπε, ίσως, να ήταν σειρά δώδεκα ή δεκατριών OVA, ή έστω 6-7, με λίγο περισσότερο insight στους χαρακτήρες και κάποιο γενικότερο plot. Βέβαια, αν όπως καταλαβαίνω, το manga ήταν one-shot με τέσσερα κεφάλαια (το οποίο εμφανίστηκε σε συνέχειες, αρχικά στο GEKKAN SHONEN ACE της Kadokawa Shoten), δεν γινόταν τίποτε περισσότερο.
|
shinjuku express archive | email the author | author's profile back to top |
|home|about us|downloads|contact|oldies|events| The artwork cannot be reproduced in any form without the written consent of the artist and/or publisher. Trade Names and trademarks mentioned and/or displayed on this Web Site are the property of their respective owners. All Rights Reserved. This page is best viewed at 1024x768 or higher with Mozilla Firefox 2.0.0.4 Certified on Mozilla Firefox 2.0.0.4+ or IE 6+ Powered by vi |