Βρίσκεστε στο archive.comicdom.gr. Βλέπετε το παλιό site και αρχείο του www.comicdom.gr. 2000+ άρθρα, reviews και συνεντεύξεις βρίσκονται στην διάθεσή σας. Το νέο, πλέον blog, site του Comicdom μπορείτε να το βρείτε στο http://www.comicdom.gr
Βρίσκεστε στο archive.comicdom.gr. Βλέπετε το παλιό site και αρχείο του www.comicdom.gr. 2000+ άρθρα, reviews και συνεντεύξεις βρίσκονται στην διάθεσή σας. Το νέο, πλέον blog, site του Comicdom μπορείτε να το βρείτε στο http://www.comicdom.gr
  • column info
    new stuff

    Ξ“Β“Ξ“οŸƒ ÝíΓʽ site ðïá Ξ“οŸƒΞ“Β­Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“ΞŽΞ“Β­Ξ“οŸƒΞ“Ξ„Ξ“Κ½Ξ“Β© Ξ“Β³Ξ“οŸƒ Ξ“οŸ„Ξ“Κ½Ξ“Β¨Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“Β©Ξ“Β­Ξ“Βž Ξ“ΚΌΞ“ΒœΞ“Β³Ξ“Β§ Ξ“οŸƒΞ“ΒŸΞ“Β­Ξ“Κ½Ξ“Β© Ξ“Β°Ξ“Β±Ξ“Κ½Ξ“Β£Ξ“Β¬Ξ“Κ½Ξ“Ξ„Ξ“Β©Ξ“οŸ„Ξ“Βœ Ξ“οŸ‚Ξ“Β½Ξ“Β³Ξ“οŸ„Ξ“β€•Ξ“Β«Ξ“β€• Γ­Γʽ Ξ“Β°Ξ“Κ½Ξ“Β±Ξ“Κ½Ξ“οŸ„Ξ“β€•Ξ“Β«Ξ“β€•Ξ“Ξ…Ξ“Β¨Ξ“οŸƒΞ“ΒŸ Ξ“οŸ„Ξ“Κ½Ξ“Β­Ξ“οŸƒΞ“ΒŸΞ“Β² ôéò Ξ“οŸ‚Ξ“Β©Ξ“Κ½Ξ“Β±Ξ“οŸ„Ξ“οŸƒΞ“ΒŸΞ“Β² Ξ“Κ½Ξ“Β­Ξ“Κ½Ξ“Β­Ξ“οŸƒΞ“ΞŽΞ“Β³Ξ“οŸƒΞ“Β©Ξ“Β² Ξ“Β·Ξ“Ξ‰Ξ“Β±Ξ“ΒŸΞ“Β² Γ­Γʽ ôïá Ξ“οŸ…Ξ“οŸƒΞ“Ξ†Ξ“Β½Ξ“Β£Ξ“οŸƒΞ“Β© Ξ“οŸ„Ξ“ΒœΞ“Ξ„Ξ“Β©. Ï Ξ“οŸƒΞ“οŸ„Ξ“ΒœΞ“Β³Ξ“Ξ„Ξ“β€•Ξ“Ξ„Ξ“οŸƒ Ξ“Ξ…Ξ“Β°Ξ“οŸƒΞ“Β½Ξ“Β¨Ξ“Ξ…Ξ“Β­Ξ“β€•Ξ“Β² Ξ“Β±Ξ“β€•Ξ“ΒžΞ“Β² ôïá comicdom.gr, Ξ“Ξ†Ξ“Β±Ξ“β€•Ξ“Β­Ξ“Ξ„Ξ“ΒŸΞ“Β¦Ξ“οŸƒΞ“Β© Γ­Γʽ Γ³ΓʽΓ² Ξ“οŸƒΞ“Β­Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“ΞŽΞ“Β­Ξ“οŸƒΞ“Β© Ξ“οŸ„Ξ“Κ½Ξ“Β¨Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“Β©Ξ“Β­Ξ“Βœ ãéΓʽ Ξ“ΞŒΞ“Β«Ξ“Κ½ Γ΄Γʽ updates, Ξ“ΞŽΞ“Β³Ξ“Ξ„Ξ“οŸƒ Γ­Γʽ ìçí Ξ“Β·Ξ“ΒœΞ“Β³Ξ“οŸƒΞ“Ξ„Ξ“οŸƒ ðïôÝ ôçí "Ξ“Β¬Ξ“Β°Ξ“ΒœΞ“Β«Ξ“Κ½".




 Reviews 24/10: LOGICOMIX από τον Αριστείδη Κώτση.


 Reviews 23/10: SOLOMON KANE #1 από τον Ανδρέα Μιχαηλίδη.


 Reviews 22/10: THE AMAZING REMARKABLE MONSIEUR LEOTARD από τον Θωμά Παπαδημητρόπουλο.


 Reviews 21/10: BACK TO BROOKLYN #1 από τον Γιώργο Χατζηκωστή.


 Reviews 17/10: NOTHING NICE TO SAY από τον Θωμά Παπαδημητρόπουλο.


 Reviews 16/10: SUBLIFE από τον Αριστείδη Κώτση.


 15/10: Νέο strip JANE'S WORLD της Paige Braddock.


 14/10: Νέο strip ΚΟΥΡΑΦΕΛΚΥΘΡΑ του Αντώνη Βαβαγιάνη.


 Reviews 13/10: AGE OF SENTRY #1 από τον Γιώργο Χατζηκωστή.


του ΣΕΑ
06-08-05

Alternate Realities

Καλοκαιράκι είναι, ας κάνουμε λοιπόν κάτι το διαφορετικό. Αυτή η εποχή άλλωστε φημίζεται για την αντιδραστική της διάθεση απέναντι στην ρουτίνα! Ακολουθώντας λοιπόν το παράδειγμα της Marvel όλα αυτά τα χρόνια, σήμερα θα διαβάσετε ένα MARKET WATCH "What If?" και συγκεκριμένα, "What If MARKET WATCH was MARKET WATCH?". Μπερδευτήκατε; Είναι πολύ απλό: Τί θα είχαμε αν το MARKET WATCH είχε διαφορετικές υποστήλες;

Σημείωση: Μία στήλη από αυτές θα παραμείνει και στο κανονικό universe από την επόμενη βδομάδα. Και φυσικά, για να είμαστε απόλυτα πιστοί στη φίλτατη εταιρία που μας έδωσε την ιδέα, μία άλλη στήλη θα είναι η παλιά, σκεφτείτε το σαν τη στήλη εκείνη που θυμάται τί είχε συμβεί ως άλλος Bishop ή Wolverine. (Just guess the storylines references!)

 

Ebay Hot Item

Η κίνηση μπορεί να έχει πέσει αυτό τον καιρό στην αγορά για τους γνωστούς καλοκαιρινούς λόγους, αλλά δεν έχει σβήσει τελείως! Έχουμε άλλωστε και κάποια Major Events που τρέχουν, κάποιους καινούργιους τίτλους κι άλλα πολλά! Hot Book λοιπόν έγινε τελευταία το WONDER WOMAN #219, ως καταλύτης για το CRISIS που έρχεται. Μην το ψάξετε εγχώρια, το WONDER WOMAN είναι από εκείνους τους τίτλους που δεν έχει και κανένα φανατικό κοινό! Μην το ψάξετε online, το συγκεκριμένο τεύχος θα σας κοστίσει -προς το παρόν- 10-15 δολλάρια.

 

Greek Hot Item

Μα φυσικά και μιλάμε για το RED SONJA #1, το οποίο μόλις έφτασε φρέσκο-φρέσκο στην ελληνική αγορά! Σε πέντε καταπληκτικά εξώφυλλα, και ένα variant το οποίο μάλλον θα δυσκολευτείτε να αποκτήσετε μια και μιλάμε για Diamond UK. Μιλάω για το Art Adams 1:25 cover φυσικά, γιατί οι παραγγελίες των μαγαζιών μέχρι εκεί φτάνουν. Δυστυχώς, αλλά αυτό είναι κάποιο έταιρο θέμα...

 

Spoof@marketwatch.com

Δεν σας φαινόταν κάπως παράξενο, τουλάχιστον σε όσους ασχολείστε με τις online αγορές, πως μετά από κάποιους μήνες το ASTONISHING X-MEN #1 Cassaday Incentive Cover κόστιζε περί τα $10.00; Να θυμίσω πως το συγκεκριμένο Retailer Variant ήταν σε αναλογία 1:65, κλίμακα που σε καμία περίπτωση δε δικαιολογεί τιμή χαμηλότερη των $65.00 στη χειρότερη περίπτωση! Ε, λοιπόν, μόλις χθες έμαθα το γιατί: Η Marvel, στις μετέπειτα προσφορές εκτός PREVIEWS που κάνει στους μαγαζάτορες, είχε δώσει την ευκαιρία σε όποιον ενδιαφερόταν να αγοράσει ένα αντίτυπο και μόνο σε διάστημα μίας εβδομάδας από το συγκεκριμένο Incentive. Έλα όμως που την επόμενη εβδομάδα το deal άλλαξε, κι έτσι ο κάθε retailer είχε τη δυνατότητα να παραγγείλει ακόμα 5 αντίτυπα! Το όλο θέμα ξεχείλισε εντελώς, όταν την ακόμη παραπάνω εβδομάδα η προσφορά αυτή άνοιξε, κι έτσι τα εναπομείναντα 1000 (!!;;;) κομμάτια του Cassaday Variant έγιναν διαθέσιμα για unlimited παραγγελίες!

ʼλλη μία εμπορική κίνηση της Marvel λοιπόν, ένα αρπακολατζίδικο ουσιαστικά γεγονός το οποίο μας βάζει σε σκέψεις..."...τα εναπομείναντα 1000 αντίτυπα" δηλαδή, σύμφωνα με το αρχικό τιράζ, αυτό ισούται με 1000Χ65= 65.000 εναπομείναντα normal εξώφυλλα; Μα δε γίνεται να μην πουλήθηκαν τόσα πολλά ASTONISHING X-MEN#1! (Τα νούμερα της Diamond άλλα λένε). Οπότε μάλλον μιλάμε για 1000 ορφανά variants; Αυτό τότε σημαίνει πως υπήρχαν κάποιοι μαγαζάτορες που δεν πήρανε τα 1:65 τεύχη που τους αναλογούσαν; Γιατί; Ή μήπως μιλάμε για 1000 επιπλέον κομμάτια που κόπηκαν αργότερα; Και στις 2 περιπτώσεις η απάντηση είναι μία: απάτη!

 

What Lurks Beneath

Είναι αστείο και μόνο που το σκέφτομαι... ελληνικά νούμερα πωλήσεων και η όλη στρατηγική γύρω από αυτά. Είναι γνωστό πως το τιράζ και η πωλήσεις των εγχώριων comics είναι μικρά. 1000-2000 κομμάτια να "φύγουν" σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα 3-6 μηνών είναι ευτύχημα. Αυτό είναι το σημερινό κατεστημένο κι αυτό προσπαθούμε (ορισμένοι από εμάς, μεταξύ των οποίων και ο υπογράφων) να αλλάξουμε. Το γελοίο του όλου πράγματος, είναι οι "ψευδείς εντυπώσεις". Έχω ένα πολύ συγκεκριμένο παράδειγμα στο μυαλό μου (το οποίο θα περιγράψω περιφραστικά δυστυχώς) που λέει: Πριν από αρκετό καιρό, και όταν ένα ελληνικό περιοδικάκι (-wannabe comic in my opinion) έκανε τα πρώτα του βήματα οι συνεργάτες κι ο εκδότης αυτού έκραζαν πως ξεπουλάει, και πως μάλιστα κόβουν και payroll στους εαυτούς τους! Σήμερα, που η φυλλαδα-έντυπο-comic όπως θέλετε πείτε το βρίσκεται σε άλλη "φάση", οι φήμες των αριθμών αποκαλύπτουν, και η πραγματικότητα είναι κάπως διαφορετική από αυτά που θέλανε να γνωρίζουμε. Λιγότερες πωλήσεις κοινώς και μάλιστα αρκετά χαμηλές σε σχέση με το πρώτο τεύχος. Έχουμε δύο εναλλακτικές: την αλήθεια των διαδόσεων ή το αντίθετο. Και στις δύο περιπτώσεις το συμπέρασμα είναι ένα. Εμπάθεια ή κουτοπονηριά, ψώνιο ή κακεντρέχια, όποια λέξη κι αν αρμόζει δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση.

 

Selling An Elephant

Μία από εκείνες τις στιγμές που σαν αγοραστής έχεις μπουχτήσει να βλέπεις συνεχώς την ίδια διαφήμιση... την ίδια χιλιοδοκιμασμένη συνταγή που τρως κάθε χρόνο, τα ίδια λόγια αγάπης και ελπίδας από την εκδοτική εταιρία που υπόσχεται την αλλαγή! Η διαφημιστική καμπάνια για το 12-part event του Spider-man "THE OTHER" ξεκίνησε, και να είστε βέβαιοι πως θα την υποστούμε για αρκετούς μήνες! Οι retailers είναι εμφανώς κουρασμένοι από αυτά τα major crossovers της Marvel, και όπως έλεγα και πέρσυ, σε περίπτωση που αυτό το "OTHER" αποδειχθεί τελικά ένα πραγματικά καλό storyline με ουσιαστικές αλλαγές and shit like that, μάλλον κανείς δε θα το πάρει χαμπάρι! Είναι γεγονός πως η εμπιστοσύνη στην Marvel έχει πλέον αρχίσει να χάνεται, αυτό όμως δεν τους κάνει να σκεφτούν μήπως, (λέω μήπως;) πως ίσως (λέω ίσως;) θα πρέπει για μία φορά να παρεκλίνουν από αυτή την κλασσική οδό που ακολουθεί το House of Rotten Ideas εδώ και αιώνες;

 

Back To The Roots

Ο Keith Giffen επέστρεψε στην Marvel. Κι απ' ότι φαίνεται αυτό είναι πλέον official με κάθε δυνατή έννοια της λέξης. Δεν είναι μόνο το DEFENDERS στο οποίο θα μπορέσουμε να τον συναντήσουμε. Αν ρίξετε μία ματιά στο PREVIEWS αυτού του μήνα, θα τον βρείτε στο συγγραφικό τιμόνι ακόμα δύο σειρών, του HOWLING COMMANDOS και του limited series DRAX, καθώς επίσης και στην συν-συγγραφή μίας retro ανθολογίας σε memorabilia στυλ για τα horror comics των 60's.

Βέβαια, αν φέρετε στο μυαλό σας όλες τις παλαιότερες δουλειές του Giffen, θα παρατηρήσετε πως μετά το JUSTICE LEAGUE INTERNATIONAL ποτέ δεν ξαναεμφανίστηκε σε major title σε καμία από τις δύο εταιρίες-μεγαθήρια, τουλάχιστον ως senior writer. Τυχαίο; Ή μήπως η διπλή εικόνα της δουλειάς του (humor superheros-abstract detectivοειδείς ιστορίες) αποτελεί κάτι σαν απαγορευτικό σήμα για τους editors;

 

Variant Space

Πολλοί από εσάς με ρωτούν: "Ποια θεωρείται μία "καλή αγορά" στον χώρο των variants;" "Πού να ποντάρω για μελλοντικά κέρδη;" Αν αυτή την ερώτηση μου την έθεταν λίγα χρόνια πριν, θα μπορούσα να τους απαντήσω με σιγουριά: Κάποιο Dynamic Forces, Jay Company ή Tower Records variant από major Top Cow title.

Σήμερα, τα πράγματα δεν είναι και τόσο ξεκάθαρα. Θα μπορούσα να προτείνω με κάποια βεβαιότητα αυτά τα δεκάδες incentives που προωθούν η Marvel και η DC, ή ακόμα κάποιο Wizard World limited cover, ή από οποιοδήποτε μεγάλο convention. Όμως και πάλι, πολύ συχνά τεύχη σαν αυτά μετά από μερικούς μήνες παίρνουν τον κατήφορο, ενώ εκείνα που καταφέρνουν να κρατήσουν ένα μεγάλο κομμάτι της αξίας τους δύσκολα τα ανακαλύπτεις εκ των προτέρων. Οπότε βασιστείτε στο ένστικτό σας, ή στις συμβουλές εμπειρογνομώνων και retailers που ασχολούνται με αυτά. Όχι τίποτε άλλο, αλλά μια και δε μιλάμε για normal cover prices η τσέπη όλων μας χρειάζεται μία επιπλέον προσοχή!

 

The Cover Deal

Αυτή την εβδομάδα θα κάνουμε ένα μικρό retrospective σε ορισμένα not-so-hard to find J.M. Linsner comics. Τα δύο εξ αυτών έχουν και interior art. Σχετικά εύκολο να τα βρείτε σε όχι και τόσο σχετικά καλές τιμές βέβαια.

 

 

Dynamic Forces And Co News

Αυτήν την εβδομάδα η Dynamic Forces μας προσφέρει κάποια Top Cow Convention Exclusives. Συγκεκριμένα, η καινούργια σειρά FRESHMEN απέκτησε τρία νέα εξώφυλλα, κατευθείαν από το Comic Con International του San Diego. Έχουμε ένα ολοκαίνουργιο painted cover από τον Linsner και 2 παραλλαγές του, σε black&white και σε foil. Από $5.00 τα δύο πρώτα και $10 το foil, ζεστά-ζεστά λίγο πριν ανέβει η τιμή τους λόγω κυρίως του ονόματος του Joe.

To Comic Con International προσέφερε επίσης ακόμη δύο exclusive covers, ένα για το HUNTER KILLER #3 κι ένα για το CITY OF HEROES #3, σημειωτέον πως και τα πέντε exclusives έγιναν sold-out μόλις τις τρεις πρώτες ημέρες! Δυστυχώς λόγω τεχνικού προβλήματος δε θα μπορέσω να σας τα δείξω, αλλά σας παραθέτω τα links της εταιρείας:

http://www.dynamicforces.com/htmlfiles/p-C103828.html

http://www.dynamicforces.com/htmlfiles/p-C103829.html

http://www.dynamicforces.com/htmlfiles/p-C103830.html

http://www.dynamicforces.com/htmlfiles/p-C103832.html

http://www.dynamicforces.com/htmlfiles/p-C103833.html

 

And Now... Something Completely Different

Διακοπές... καλοκαιράκι και τα συναφή... μπάνια στη θάλασσα, πεζοπορίες στην εξοχή, βραδυνά ξεσαλλώματα, και διάφορα άλλα χαλαρωτικά τα οποία κάθε χρόνο τέτοια εποχή τριγυρίζουν στο μυαλό μας...

Μήπως όμως η όλη κατάσταση είναι κάπως υπερεκτιμημένη; Μήπως η όλη προπαγάνδα υπέρ των καλοκαιρινών διακοπών κι ειδικότερα ενός πολύ συγκεκριμένου τρόπου ξοδέματος της άδειάς μας έχει πιάσει και με το παραπάνω;

Σκεφτείτε απλά ποιοι είναι εκείνοι οι οποίοι κάνουν αμάν και πώς για να πάνε ένα 15ήμερο σε κάποιο νησί (κοσμοπολιτικο κατά προτίμηση). Αν εξαιρέσουμε τους οικογενειάρχες οι οποίοι ως επί το πλείστον το κάνουν για τα παιδιά, και τους σκληρά εργαζόμενους που μόλις μετά βίας μπορούν να φύγουν 4-5 ημέρες (τα λεφτά είναι λίγα για περισσότερες, η κούραση πολλή για τόση ταλαιπωρία) ποιοι μας μένουν; Οι φοιτητές, οι εισοδηματίες και οι αργόσχολοι! Οι πρώτοι ούτως ή άλλως βρίσκονται σε διακοπές όλο το χρόνο (μη γελιόμαστε τώρα), οι δεύτεροι επίσης (πολλοί από αυτούς μάλιστα φεύγουν και στο ενδιάμεσο επειδή η πολλή ξάπλα τους ταλαιπώρησε και φέτος) και οι τελευταίοι... οι τελευταίοι επειδή απλά βαριούνται. Όταν έχω τον Α ή τον Β ο οποίος κανονίζει από τον Φεβρουάριο (αν όχι από τον Οκτώβριο) το πώς και το πού για τους καλοκαιρινούς του μήνες, πάντα μεταξύ "επαγγελματικών υποχρεώσεων" και διήμερου στα Καλάβρυτα για να "ξεφύγει λιγάκι" να μου τριβελίζει το κεφάλι για τα θερινά του μπάνια ή το άγριο clubbing στην παραθαλάσσια κοσμόπολη γίνομαι πολύ βίαιος συνήθως. Και ποια η διαφορά του clubbing με τις υπόλοιπες ημέρες στην Αθήνα; Α, ναι, ξέχασα, θα πληρώσεις το ποτό τριπλάσιο και θα χαζέψεις τις τουρίστριες. Γιατί μόνο χάζεμα θα κάνει, ό,τι θα ακούσετε μετά περί "ξεπέταξα καμιά πενηνταριά Ολλανδέζες που έψαχναν σα μανιασμένες για Ελληναράδες με ηλιοκαμένο δέρμα" είναι κατά 100% μύθοπλασίες για να σας κάνουν να αισθάνεστε χειρότερα και να αναρωτιέστε "Μα καλά, τόσο μαλάκας είμαι που ποτέ δε βρίσκω κι εγώ αυτό το είδος τουρίστριας εκεί που πηγαίνω;"

Μαλάκας είσαι, αλλά για άλλο λόγο. Και μην ξανακούσω για το απαραίτητο του να ξεφύγεις από την πόλη, η ταλαιπωρία και μόνο (άσε τα έξοδα) είναι αρκετή.

 



market watch archive | email the author | author's profile
back to top



|home|about us|downloads|contact|oldies|events|

The artwork cannot be reproduced in any form without the written consent of the artist and/or publisher. Trade Names and trademarks mentioned and/or displayed on this Web Site are the property of their respective owners.
All Rights Reserved.

This page is best viewed at 1024x768 or higher with Mozilla Firefox 2.0.0.4
Certified on Mozilla Firefox 2.0.0.4+ or IE 6+

Get Firefox!
Powered by vi