του ΣΕΑ 20-05-06Pre-Supposed Anxieties Σήμερα που γράφω το Market Watch είναι Πέμπτη. Στην τηλεόραση παίζει Eurovision
κι εγώ κάθομαι μπροστά στον υπολογιστή μου αδιάφορος... "Ναι, έτσι λες τώρα"
θα πεταχτεί κάποιος κακοήθης από το κοινό, "...γιατί παίζει τα ημιτελικά!
Το Σάββατο όμως" Το Σάββατο, όμως, κάτι παρόμοιο το κόβω να κάνω, ποτέ
δεν είχα σε μεγάλη υπόληψη αυτή την "γιορτή" συμφερόντων, που επιπροσθέτως
φέτος, μας στοίχισε κάτι εκατομμύρια για μαλακίες.
Anyway, η στήλη μου μιλάει για comics, και για comics θα μιλήσουμε! (Hurray!).
Hot Book Of The Week
Αυτή η εβδομάδα ήταν κάπως... μπλεγμένη. Με το "52" και το CIVIL WAR να έρχονται,
με την Dynamite να προσμένει τις τεράστιες πωλήσεις από τα εξώφυλλα του Jim
Lee στους RED SONJA τίτλους της, και με μία Top Cow εν αναμονή του WITCHBLADE #100,
οι τιμές μεμονωμένων τευχών παίζουν μπάντμιντον! Οπότε, όπως καταλαβαίνεται,
αυτό το κομμάτι του MARKET WATCH σήμερα δεν έχει να προσθέσει κάτι το αξιόλογο.
ComicdomCon Hidden F.A.Q
1) Ο Καλός ο Μαγαζάτορας οφείλει να είναι γνώστης της Αγοράς
Πολύ γενικός τίτλος, αλλά θα καταλάβετε αμέσως τί θέλω να πω. Την δεύτερη ημέρα
του convention λοιπόν, παρατηρήθηκε ένα -μικρής κλίμακας ευτυχώς- φαινόμενο
αισχροκέρδειας στο signing event των Peter Milligan και Joseph Michael Linsner.
Η πιο χτυπητή περίπτωση ήταν εκείνη του ιδιοκτήτη του comicshop της συμπρωτεύουσας,
Metropolis, ο οποίος είχε κουβαλήσει μαζί του τσάντες ολόκληρες με τεύχη προς
υπογραφήν! Αν τύχαινε εκείνη τη συγκεκριμένη στιγμή να βρεθείτε στο θέατρο της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, θα βλέπατε τον ήδη κουρασμένο
Milligan να υπογράφει πολλαπλές κόπιες από πρόσφατα X-MEN τεύχη με μισή καρδιά.
Τί έκανε λάθος ο καταστηματάρχης της συμπρωτεύουσας; (βλέπε τίτλο) Δεν γνώριζε,
πως ένα υπογεγραμμένο τεύχος ΧΩΡΙΣ πιστοποιητικό γνησιότητας (Certificate Of
Authenticity), το εν λόγω comic μπορεί κάλλιστα να θεωρηθεί
μέχρι και κατεστραμμένο!
Προειδοποιώ λοιπόν όλους τους συλλέκτες-αναγνώστες-φίλους των comics της Θεσσαλονίκης,
πως η ενδεχόμενη αγορά υπερτιμημένων υπογεγραμμένων X-MEN του
Milligan από το Metropolis καλύτερα να αποφευχθεί, μια και πρόκειται ουσιαστικά
για πεταμένα λεφτά. Αν πάλι, τα τεύχη παραμείνουν στις ίδιες τιμές και δεν υπάρχει υπερτίμηση, τότε μπορείτε να τα αγοράσετε για να έχετε ένα ενθύμιο από το convention και τον Milligan.
2) Περσινά Ξινά -Δικαιωμένα- Σταφύλια
Ίσως το γεγονός να έχει ξεχαστεί από κάποιους. Ίσως κάποιοι άλλοι να χαλιούνται
που το επαναφέρω. Ίσως ο ίδιος ο Σακαρίδης (μια και για αυτόν ο λόγος) να μην
του έδωσε καμία σημασία μετά από τόσον καιρό. Όμως εγώ πάντοτε ήμουν και θα
είμαι υπέρ της αποκατάστασης της αλήθειας, ή της διελεύκανσης καλύτερα, ορισμένων
συννεφιασμένων απόψεων.
Αν δεν το καταλάβατε ακόμη, αναφέρομαι στην όλη διαμάχη που είχε δημιουργηθεί
πέρσι, όταν ο Δημήτρης στην -νεκρή πλέον- στήλη του είχε κάνει μία αναφορά για
το πώς λειτουργεί η Image σχετικά με τους συνεργάτες της. Πώς προέκυψε αυτό
τώρα; Μα αν θυμάστε καλά, στο ComicdomCon είχαμε καλέσει και τον P.R. της Image
Comics, Jim Demonakos, ο οποίος ανέλυσε επακριβώς το πώς λειτουργεί η εν λόγω
εταιρία. Προσπερνώντας τις ευχές και τα προλογικά του Σακ στο τότε SLEDGEHAMMER
για καλή σταδιοδρομία στον Βασίλη Λώλο κ.λπ., περνάμε στην ουσία και τις λεπτομέρειες
που πυροδότησαν την όλη διένεξη τότε, πρωτοστάτης της οποίας ήταν μέχρι και
ο ίδιος (!) ο Βασίλης. Τί έλεγε λοιπόν το κειμενάκι;
"(...)η Image στην πραγματικότητα δεν προσλαμβάνει ΚΑΝΕΝΑΝ, γιατί πολύ
απλά, η Image δεν λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο. Είναι ένας "ομπρελικός"
οργανισμός που απλά αναλαμβάνει να εκδώσει διάφορες δουλειές και η -όποια- πληρωμή
των δημιουργών γίνεται με ποσοστά από τα -όποια- κέρδη μπορεί να υπάρχουν. "Προσλαμβάνω"
κάποιον σημαίνει τον πληρώνω για να κάνει μια συγκεκριμένη δουλειά και αυτό
δε συμβαίνει στην Image (και σε όποιες άλλες εταιρίες λειτουργούν με αυτόν τον
τρόπο). Τον Βασίλη Λώλο τον "προσέλαβε" η Becky Cloonan για να της
γράψει μια ιστορία για τη συγκεκριμένη ανθολογία. Δεν μπορώ να γνωρίζω με ποιόν
τρόπο θα πληρωθεί -αν πληρωθεί- ο Βασίλης για την ιστορία που έγραψε, αλλά σίγουρα
δεν πρόκειται να πληρωθεί από την Image. Clear?"
Ο Jim Demonakos ήρθε λοιπόν και επιβεβαίωσε ακριβώς αυτό: Πως η Image εγκρίνει
απλά τί θα εκδοθεί από την εταιρία της και το μόνο που προσφέρει ουσιαστικά
είναι μία καλή θέση στο PREVIEWS, ένα ISSN, και την πολυτέλεια να μην τρέχεις ο ίδιος στους τυπογράφους. Τα έξοδα της εκτύπωσης βγαίνουν από
τους 2 πρώτους μήνες των πωλήσεων, και αν οι τελευταίες δεν είναι επαρκείς, τα έξοδα επωμίζονται
οι δημιουργοί. Έχουμε, με άλλα λόγια, μία αυτοέκδοση κατά κάποιον τρόπο,
με ένα αρκετά σημαντικό διαφημιστικό ατού χάρη στο όνομα της Image.
Πού καταλήγουμε μετά από όλα αυτά; Πως δεν είναι να μιλάς για οτιδήποτε σε
αυτή την χώρα, όλοι νομίζουν πως θες να τους βγάλεις το μάτι.
Παρεπιπτόντως, ο Βασίλης Λώλος έδωσε προχτές συνέντευξη στο Newsarama την
οποία μπορείτε να απολαύσετε ΕΔΩ.
Στην συνέντευξη, μεταξύ άλλων, δίνει ένα πολύ ενδιαφέρον preview των κινήσεών του
στην Αμερικάνικη αγορά, που έγιναν, γίνονται, ή πρόκειται να γίνουν, συχνά με
τη βοήθεια της Becky Cloonan που τον στηρίζει σε αυτά τα -δύσκολα ομολογουμένως-
πρώτα του βήματα. Πολλές ιδέες, preview σελίδες, μία ομολογουμένως ουσιαστική
εξέλιξη της γραμμής και του σχεδίου του, αλλά ας μη σας τα λέω εγώ, μπείτε και
διαβάστε τα μόνοι σας.
Το μόνο άσχημο βέβαια είναι πως σε ορισμένα σημεία δίνει μία αρκετά διαστρεβλωμένη
εικόνα της κατάστασης της comic community στην Ελλάδα, όπως το ότι αναφέρει
πως πριν λίγα χρόνια τα graphic novels κόστιζαν $30-$40.00 στη χώρα μας, πως
τα comics καθυστερούν γύρω στους 2 μήνες συγκριτικά με την αμερικάνικη
αγορά (μάλλον μπέρδεψε τον χρόνο παραγγελιών της Diamond) κι αφήνει να περάσει
πως πέρα από το 9, την Βαβέλ και μια-δυο μικρές εκδοτικές κινησούλες, όπως το
SUBART και το AZODD -στα οποία όλως τυχαίως συμμετείχε- κατά τ' άλλα επικρατεί ένα
απίστευτο χάος.
The Professionals
Πολύ συζήτηση γίνεται, τον τελευταίο καιρό, στο COMICART, περί τιμών και τιμολογίων. Δε θα
μπω σε λεπτομέρειες, απλά θα πάρω την μπάλα για να αναφερθώ σε comic related
payments. Τί είναι αυτά; 'Αρθρα, μεταφράσεις, επιμέλεια, και διάφορα άλλα απαραίτητα
που αφορούν όσους συνεργάζονται με εκδοτικούς οίκους που ασχολούνται με τα comics. Ομολογουμένως,
τα comics πληρώνονται χειρότερα από οποιαδήποτε άλλη παρεμφερή μορφή Τέχνης
στην χώρα μας. Το θέμα είναι, όμως, πως αυτή η κατάσταση παίρνει μπάλα και τα
λοιπά, προαναφερθέντα "επαγγέλματα". Η αρθρογραφία πληρώνεται λιγότερο
από ότι σε μία εφημερίδα ποικίλης ύλης. Οι μεταφράσεις comics -σύμφωνα με τα
στοιχεία που έχω έως τώρα στα χέρια μου και από προσωπική πείρα- σε καμία περίπτωση
δεν πληρώνονται ως μεταφράσεις. Οι πληρωμές, από την άλλη, καθυστερούν τόσο πολύ,
που σε βγάζουν εκτός προγράμματος για τους επόμενους μήνες! Αν καθίσω να σας διηγηθώ
ιστορίες από εκδοτικούς οίκους όπως η Anubis (ή και γενικότερα η Compupress)
θα χρειαστώ και την επόμενη βδομάδα!
Πού καταλήγουμε λοιπόν; Πουθενά, απλά έχουμε άλλη μία απόδειξη για το πώς βλέπουν
στην Ελλάδα τα comics οι εκδότες, ακόμα και αυτοί που υποστηρίζουν πως τα υποστηρίζουν!
(πλεονασμός intended.)
Eagle Awards
Χωρίς πολλά λόγια, σας παρουσιάζω τα αποτελέσματα των φετινών βρετανικών βραβείων
Eagle!
Favourite Colour Comicbook - American
The Ultimates [Marvel Comics]
Favourite Colour Comicbook - British
Judge Dredd Megazine [Rebellion]
Favourite Black & White Comicbook - American
The Walking Dead [Image Comics]
Favourite Black & White Comicbook - British
Springheeled Jack [Black Boar Press]
Favourite New Comicbook
All-Star Superman [DC Comics]
Favourite Comics Writer
Grant Morrison
Favourite Comics Writer/Artist
Howard Chaykin
Favourite Comics Artist: Pencils
Bryan Hitch
Favourite Comics Artist: Inks
Jimmy Palmiotti
Favourite Comics Artist: Fully Painted Artwork
Alex Ross
Favourite Colourist
Laura Martin
Favourite Letterer
Todd Klein
Favourite Comics Editor
Axel Alonso
Favourite Publisher
DC Comics
Favourite Manga
Blade of the Immortal [Dark Horse Comics]
Favourite European Comic
Asterix and the Falling Sky [Albert Rene Editions]
Favourite Comics Character
Batman [DC Comics]
Favourite Comics Villain
The Joker [DC Comics]
Favourite Comics Story
The Ultimates volume 2 #1-9 [Mark Millar, Bryan Hitch & Paul Neary]
Favourite Comics Cover
All Star Superman #1 [Frank Quitely]
Favourite Original Graphic Novel
Top Ten: The Forty Niners [Alan Moore & Gene Ha]
Favourite Reprint Compilation
Absolute Watchmen [Alan Moore & Dave Gibbons]
Favourite Magazine about Comics
The Comics Journal [Fantagraphics Books]
Favourite Comics-Related Book
Eisner/Miller [Edited by Charles Brownstein & Diana Schutz]
Favourite Comics-Based Movie or TV
Batman Begins [Christopher Nolan, director]
Favourite Comics-Related Website
Silver Bullet Comic Books
Favourite Web-Based Comic
Supernatural Law [Batton Lash]
Roll of Honour
Grant Morrison
Eagle Awards 30th Anniversary Award for Oustanding Achievements in British
Comics
John M. Burns
Short Facts
- Ο cover artist του mini series MARVEL ZOMBIES, Arthur Suydam, είναι τελικά
ο καλλιτέχνης που ανέλαβε την αφίσα του Bristol Comic Con, στην οποία εμφανίζεται
η Phoenix.
- Ο δημιουργός του γνωστού comic strip KITZ 'N' KATZ, Bob Laughlin, πέθανε
στις 14 Μαίου.
- Ακυρώθηκε η προγραμματισμένη έναρξη της τηλεοπτικής σειράς του Aquaman από
το CW. Παρ' όλη τη δημοσιότητα που είχε δημιουργηθεί γύρω από τον πιλότο της σειράς,
κυρίως χάρη στην σύμπραξη των δημιουργών του SMALLVILLE, το CW δήλωσε στο SCI
FI Wire πως τελικά αποφάσισε να μην τη μεταδώσει.
-Ρίξτε μια ματιά στην καινούργια αφίσα για το πολυαναμενόμενο SUPERMAN: RETURNS
- Η Arcana Studios έχοντας αποκτήσει τα δικαιώματα της μεταφοράς του κλασσικού
videogame DRAGON'S LAIR από την Crossgen, σκοπεύει να συνεχίσει την ομώνυμη
σειρά των 6 τευχών που κόπηκε στη μέση με την πτώχευση της CG. Αρχικά, λοιπόν,
μπορείτε να παραγγείλετε από το PREVIEWS (MAY062869) ένα συλλεκτικό τεύχος που
ανατυπώνει τα 3 πρώτα τεύχη.
- Η Active Images ανακοίνωσε πως το comic των Richard Starkings και Jose Ladronn,
HIP FLASK: UNNATURAL SELECTION έγινε sold-out! Γεγονός πραγματικά συναρπαστικό για μικρή εταιρία, αν σκεφτεί κανείς πως
το εν λόγω comic είχε ένα τιράζ της τάξεως των 26.000 αντιτύπων!
Heritage News
Επιστρέφουν τα νέα της Heritage για αυτή την εβδομάδα, με δύο Press Releases.
Heritage Comic Signature Auction Realizes $3 Million+!!
DALLAS, TEXAS: Heritage Auction Galleries - latest Comics Signature Auction,
held May 11-13 in Dallas, Texas, posted impressive results of $3,007,920, with
after-auction sales still ongoing and expected to push the total to even higher
levels.
"This was a very exciting event, filled with results that made even the most
seasoned industry veteran sit up and take notice," said Ed Jaster, Vice-President
for Heritage.
"The star of the show, without a doubt, was the Mile High run of Jumbo Comics,"
said Jaster. "These hard-to-find, oversized issues rarely come to market. Add
to that the incredibly desirable Mile High pedigree, and you have the makings
of a legendary offering. Our bidders responded to what they knew might be a
once-in-a-lifetime opportunity, and the winning bidder walked away with a spectacular
set of eight classic books, after a winning bid of $83,650."
"As always, original art made a strong showing in this auction," said Jaster.
"We're seeing no slowdown in demand for high-quality Charles Schulz originals.
A beautiful Sunday Peanuts page, featuring Snoopy writing the first few lines
of 'It was a dark and stormy night...' brought $50,787, while a nice 1954 daily
featuring Charlie Brown and Lucy realized $20,912. Winsor McCay's Tales of the
Jungle Imps original was another standout; it fetched $33,460."
"Richie Rich may be the World's Richest Boy," said Jaster, "but it seems that
many of his admirers are just as well-heeled. We were privileged to offer not
only the highest-graded copy of the landmark Richie Rich #1 -a stunning CGC-graded
NM+ 9.6 with Cream to off-white pages- that brought $28,875, but also the original
art for both the cover of that classic issue and the interior stories. Richie
has proven to be one of the most popular comics characters ever created, and
one lucky bidder walked away with this 20th Century original art treasure, $44,812
later."
"The biggest surprise of the auction was the popularity of bound volumes,"
said Jaster. "We were pleased to present about 100 volumes of comics, Golden
Age to Bronze, all professionally bound into hardcovers. The big winner in this
category was the volume that collected Four Color (Series One) #1-12, which
realized $23,900. What pleased me the most, however, was how well the Bronze
Age volumes performed, with heated bidding activity throughout the group, driving
many of the volumes to realize many multiples of guide. Several collectors built
themselves a nice library with the hardcover collections from this auction."
"I'm very excited about our next Comic and Original Comic Art Signature Auction,"
said Jaster, "which is scheduled to be held in Dallas on August 10-12. We've
been beating the bushes trying to turn up fresh material, and I think you'll
agree, when you see our next catalog, that our efforts have been more than successful."
Highlights of the May Auction included:
Jumbo Comics #1-8 Mile High pedigree Group (Fiction House, 1938-39) Condition:
Average VF+:
http://www.HeritageAuctions.com/Comics/common/prlink.php?Sale_No=820&Lot_No=4218&type=prte-pr051506a
REALIZED: $83,650.
Charles Schulz - Peanuts Sunday Comic Strip Original Art, dated 11-16-69 (United
Features Syndicate, 1969):
http://www.HeritageAuctions.com/Comics/common/prlink.php?Sale_No=820&Lot_No=6361&type=prte-pr051506a
REALIZED: $50,787.
Warren Kremer and Sid Couchey - Richie Rich the Poor Little Rich Boy #1 Cover
and Complete Stories Original Art (Harvey, 1960):
http://www.HeritageAuctions.com/Comics/common/prlink.php?Sale_No=820&Lot_No=6183&type=prte-pr051506a
REALIZED: $44,812.
Winsor McCay - A Tale of the Jungle Imps by Felix Fiddle, "How the Pelican
Got His Pouch" Hand Colored Illustration Original Art, dated 2-22-03 (Cincinnati
Enquirer, 1903):
http://www.HeritageAuctions.com/Comics/common/prlink.php?Sale_No=820&Lot_No=6219&type=prte-pr051506a
REALIZED: $33,460.
Richie Rich #1 File Copy (Harvey, 1960) CGC NM+ 9.6 Cream to off-white pages:
http://www.HeritageAuctions.com/Comics/common/prlink.php?Sale_No=820&Lot_No=2269&type=prte-pr051506a
REALIZED: $28,875.
Bernie Wrightson - Frankenstein, Splash Page 88 Original Art (1976):
http://www.HeritageAuctions.com/Comics/common/prlink.php?Sale_No=820&Lot_No=6460&type=prte-pr051506a
REALIZED: $28,680.
Captain America Comics #1 (Timely, 1941) CGC FN+ 6.5 Cream to off-white pages:
http://www.HeritageAuctions.com/Comics/common/prlink.php?Sale_No=820&Lot_No=3575&type=prte-pr051506a
REALIZED: $26,887.
Four Color (Series One) #1-12 Bound Volume (Dell, 1939-40).:
http://www.HeritageAuctions.com/Comics/common/prlink.php?Sale_No=820&Lot_No=2448&type=prte-pr051506a
REALIZED: $23,900.
Alex Raymond - Flash Gordon Sunday Comic Strip Original Art, dated 3-14-37
(King Features Syndicate, 1937):
http://www.HeritageAuctions.com/Comics/common/prlink.php?Sale_No=820&Lot_No=6308&type=prte-pr051506a
REALIZED: $22,705.
Charles Schulz - Peanuts Daily Comic Strip Original Art, dated 8-20-54 (United
Features Syndicate, 1954):
http://www.HeritageAuctions.com/Comics/common/prlink.php?Sale_No=820&Lot_No=6356&type=prte-pr051506a
REALIZED: $20,912.
The Son of Kong Comes to Heritage!
Rare style A and B One Sheets to be Offered at Auction
DALLAS, TEXAS: In 1932, RKO Radio Pictures, the studio that had released such
notable pictures as Cimarron (1931), Bird of Paradise (1932) and The Most Dangerous
Game (1932), was in trouble. Several years of executive mismanagement, coupled
with the effects of a Depression that was crippling the nation, had plunged
the company into bankruptcy. It was a dark time for the studio, and they needed
a miracle to survive.
What they got, courtesy of directors Merian C. Cooper and Ernest B. Schoedsack,
and producer David O. Selznik, not to mention the groundbreaking and visually
stunning stop-motion animations of Willis O'Brien, was the "Eighth Wonder of
the World."
King Kong premiered on March 2, 1933 and was an instant box office smash. Costing
a reported $670,000 to make, the film grossed better than $10 million in its
initial domestic release and became an overnight classic (remember that in the
early 1930s, movie tickets cost, on average, between 25 and 35 cents, and that
figure becomes even more impressive).
Not one to ignore a moneymaker, Schoedsack was quick to exploit the franchise
(Cooper gave up directing after Kong, in order to assume the duties of Producer
on a full-time basis. He's credited as Executive Producer in Son). Virtually
as soon as King Kong hit the theaters, Schoedsack was beginning the process
of creating a sequel. The only problem: the titular star lay dead at the base
of the Empire State Building.
No problem. If Schoedsack couldn't have Kong Sr., he'd take Kong Jr. instead.
And thus Son of Kong was born. Rushed onto the RKO schedule, with Robert Armstrong
reprising his role as Carl Denham and Willis O'Brien supplying the special effects,
production began on March 31, 1933, and the film debuted on December 22 of that
same year. It has since won a special place in the hearts of Kong fans worldwide
for its outstanding effects and gentle good humor.
"As the film was created and distributed so quickly, RKO barely had the time
to put together a proper promotional campaign for Son of Kong," said Grey Smith,
Director of Movie Poster Auctions for Dallas-based Heritage Auction Galleries.
"There were two styles of one sheet released for this film, and two styles of
three sheet, all of which are exceptionally rare today. Of the four poster styles,
the Style A one sheet and three sheet don't show Kiko -the name given to the
Son of Kong, although it is never used in the film- while the Style B three
sheet shows only his face and arm as he sinks beneath the waves while throwing
co-star Helen Mack to safety. The Style B one sheet, with Kiko holding Mack
in a protective grip, is by far the most desirable piece from this classic film."
"I'm very proud to be able to offer beautiful examples of both the Style A
and Style B one sheets in our upcoming auction," said Smith. "Both feature lovely
stone litho artwork, and both are in exceptional condition, featuring super
rich color and clean, off-white paper. To find one of these posters in an auction
is an exciting event, but to have the opportunity to bid on both is unheard
of."
Both posters will be offered in Heritage Auction Galleries' upcoming Vintage
Movie Poster Signature Auction, to be held July 14, 2006 in Dallas, Texas. For
more information, or to bid online, please visit www.HeritageAuctions.com/MoviePosters.
Son of Kong (RKO, 1933). One Sheet (27" X 41"). Style B
http://www.HeritageAuctions.com/MoviePosters/common/prlink.php?Sale_No=636&Lot_ID_No=19001&type=prte-pr051706b
Son of Kong (RKO, 1933). One Sheet (27" X 41"). Style A
http://www.HeritageAuctions.com/MoviePosters/common/prlink.php?Sale_No=636&Lot_ID_No=19002&type=prte-pr051706b
And Now... Something Completely Different
Αυτή την εβδομάδα, ας μιλήσουμε για φιλανθρωπίες...
Όχι για τα κλασσικά UNICEF,
WWF, και τα λοιπά μεγάλα charity events, αλλά για τα εγχώρια.
Και συγκεκριμένα, τα εγχώρια τηλεοπτικά. Πριν από λίγες μέρες, είχε ένα τέτοιο στον Alpha.
Κατά καιρούς, εμφανίζονται σποραδικά σε όλα τα μεγάλα κανάλια, με τα έσοδα αυτών
να πηγαίνουν σε ευαγή ιδρύματα και οργανώσεις, υπέρ των απόρων, των αρρώστων,
και τα λοιπά. Ποιά είναι η ένστασή μου σε αυτές της "κινήσεις αγάπης"
θα με ρωτήσετε τώρα.
Ανοίγω την τηλεόραση, λοιπόν, και πέφτω σε ένα πρόγραμμα που έμοιαζε επικίνδυνα με πρωινοαπογευματινοβραδυνάδικου
(πλέον αυτά τα μουσικοχορευτικοcelebrity-περνώ-την-ώρα-μου-χαζεύοντας προγράμματα
έχουν κάνει κατάληψη σε όλες τις τηλεοπτικές ζώνες), με επίσημα τραπεζώματα,
VIP καλλιτέχνες, πολιτικούς, μοντέλα και παρουσιαστές με φράκα και πανάκριβα
τακούνια -που δεν φορούν απαραίτητα μόνο τα μοντέλα- να τρώνε και να πίνουν,
να χειροκροτούν όταν στα τεράστια videowalls εμφανίζεται η δωρεά των 100 Ευρώ
του κυρ Γιάννη από το Παγκράτι και να κάνουν βαρυσήμαντες δηλώσεις του στυλ
"πρέπει όλοι μας να βοηθήσουμε τα καημένα τα παιδάκια με εντεροκολίτιδα, είναι
χρέος μας!".
"-Μας"; ΜΑΣ;; Συγγνώμη κιόλας, αλλά γιατί όλοι εσείς οι ανθυποδιάσημοι
τηλεοπτικοί κηφήνες αφήνετε πάντα εμάς, τους τηλεθεατές, να βγάζουμε το φίδι
από την τρύπα; "Πάρτε τηλέφωνο στο 090-999999 και χρεωθείτε 3 Ευρώ για
τα παιδάκια". Η κυρία Μενεγάκη, ο κύριος Αρναούτογλου, ο κύριος Πρόεδρος
της αντιρατσιστικής οργάνωσης Χαλανδρίου, θα δώσουν τίποτα ή θα συνεχίσουν να
τρώνε τη μαγειρίτσα τους αμέριμνα, ακούγοντας τον κύριο Βαρδή να τραγουδάει στην
τηλεοπτική πίστα, στο διάλειμμα μεταξύ διαφημίσεων και λογυδρίων του παρουσιαστή;
Γιατί πρέπει ΠΑΝΤΑ εμείς οι "απλοί" πολίτες να βάζουμε το χέρι στην
τσέπη; Εμάς ποιός θα μας ενισχύσει; Γιατί έχω την εντύπωση πως μόνο εγώ το σκέφτομαι
έτσι το όλο σκηνικό; Γιατί ακρίβυναν πάλι τα τσιγάρα;
|