|
του ΣΕΑ 10-06-06 Y' a Bon Banania Και μετά την καταιγίδα των τελευταίων ημερών, μέσα από τα τεράστια κύματα του διαδικτύου, επιστρέφω να δώσω τη λύση με ένα ολοκαίνουργιο MARKET WATCH, που θα σας βγάλει από την ανία που σας προκάλεσε το "κώλυμα" του site. MARKET WATCH λοιπόν, ενημερωτικόν, εκπαιδευτικόν, ειρωνικόν και... επιθετικόν, όπως αυτό μόνο ξέρει!
Hot Book Of The Week Για μία ακόμη εβδομάδα στα ups βρίσκονται τα variant covers της Marvel. Ειδικότερα, όλα εκείνα τα sketch limited editions, που οι συλλέκτες κυνηγάνε σαν τρελοί και που η ίδια η Marvel προσφέρει φειδωλά σε αναλογίες 1/75. Περισσότερες λεπτομέρειες στο Variant Watch παρακάτω, στο οποίο αποδεικνύουμε περίτρανα πως ο Michael Turner αναδεικνύεται σαν Retailer Artist του μήνα (και όχι μόνο!).
Law And Order Ένας καινούργιος δικαστικός αγώνας ξεκίνησε πριν από λίγες ημέρες, αυτή τη φορά ανάμεσα στην Red Sonja, LLC και την Paradox Entertainment. Η πρώτη, έχει τα πνευματικά δικαιώματα της γνωστής Red Sonja, της οποίας comics εκδίδονται από την Dynamic Entertainment, παρακλάδι της Dynamic Forces, ενώ η δεύτερη έχει τα δικαιώματα του Conan και όλης της αποδέλοιπης μυθολογίας του Robert E. Howard. Για να μην μπλέκουμε τα πράγματα, η πρώτη Red Sonja δεν έχει κατ' ουσία, καμία απολύτως σχέση με το Conan universe. Και εδώ ακριβώς είναι το πρόβλημα: Στις ιστορίες του Howard εμφανίζεται μία Ρέντ Σόνια (θα καταλάβετε σε λίγο προς τί οι ελληνικούρες), η οποία όμως είναι μία Ρωσίδα πολεμίστρια από το 1500. Η πρώτη Σόνια από την άλλη, δημιουργήθηκε αποκλειστικά για το Conan της Marvel το 1973, από τους Roy Thomas και Barry Windsor-Smith. Το μόνο κοινό τους στοιχείο λοιπόν όπως καταλαβαίνετε, είναι το όνομα. Ή μάλλον... ούτε καν κι αυτό. Η Σόνια του Howard διαφέρει ως προς τη γραφή του ονόματός της από την Marvel-ική έκδοση: Η Ρωσίδα γράφεται με "y" ενώ η μεταγενέστερη με "j". Έχουμε επομένως την εκδίκαση της υπόθεσης "Red Sonja κατά Red Sonya". Η Red Sonja, LLC το λοιπόν, μηνύει την Paradox για 5 εκατομμύρια δολλάρια, για λόγους... αποπροσανατολισμού. Σύμφωνα με την Red Sonja, LLC (πρόγονος της οποίας ήταν η Sonja Corp., που απέκτησε τα δικαιώματα της ηρωίδας το 1983), η Paradox προσπάθησε να δημιουργήσει σύγχυση στους αναγνώστες, σχετικά με το ποιά ηρωίδα είναι ποια. Όλα ξεκίνησαν όταν η Paradox προσπάθησε να κατοχυρώσει τη λέξη "Hyboria" σαν trademark και service mark, παρόλο που, σύμφωνα με την Red Sonja, LLC, η ίδια λέξη είναι κοινή στα δύο στρατόπεδα. Η συνέχεια έγινε από ένα "λανθασμένο" press release της Paradox, στο οποίο η εταιρία ανακοίνωνε πως πλέον είχε αποκτήσει τους τρεις δημοφιλέστερους χαρακτήρες του Howard, μαζί με αυτούς και την Sonya (με "y"). Στη συνέχεια όμως, διάφορες ειδησεογραφικές πηγές αναπαρήγαγαν το νέο με λάθος όνομα: Sonja (με "j"). Η παρεξήγηση θα είχε λυθεί, αν η Paradox δεν ανέβαζε στην ιστοσελίδα της το αντίστοιχο άρθρο του The Hollywood Reporter, χωρίς όμως να διορθώσει το λάθος! Και συνεχίζει στη μήνυσή της η Red Sonja, LLC, πως λίγο καιρό μετά, γράμμα αναγνώστη στο CONAN #23 της Dark Horse έριξε επιπλέον λάδι στη φωτιά: ο αναγνώστης ρωτούσε αν η Red Sonya (με "y") θα εμφανιζόταν στον τίτλο μελλοντικά, και η απάντηση ήταν πως ναι, θα επιστρέψει σύντομα. Το θέμα όμως είναι πως έως τώρα η Red Sonya (με "y") δεν έχει κάνει καμία εμφάνιση στα comics! Σε αυτό το σημείο, λοιπόν, πάτησε και η Red Sonja, LLC, αποκαλώντας το γράμμα πλαστό. Οι λεπτομέρειες είναι πολύ κουραστικές και σίγουρα δεν έχετε καμία όρεξη να τις διαβάσετε. Το θέμα μπορεί να ακούγεται τραγελαφικό, όμως αν αναλογιστείτε τα διάφορα -κυρίως- κινηματογραφικά δικαιώματα που σέρνουν αυτοί οι χαρακτήρες, θα καταλάβετε πως μιλάμε για υπέρογκα ποσά. Να δούμε πού θα καταλήξει όλη αυτή η ιστορία. Προσωπικά πιστεύω πως ένα μέρος των χρημάτων που ζητά η Red Sonja, LLC θα το πάρει, κυρίως όμως βάσει του σημείου "Hyboria".
Going Greek Προσπερνάω το γεγονός, πως αυτός είναι και ο τίτλος μίας μετριότατης teen movie,
και περνάω στο προκείμενο: 3 σημεία αναφορικά με τα ελληνικά τεκταινόμενα.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, η καινούργια εκδοτική κίνηση της Ψυχής Τα Λαμπυρίσματα,
το πρώτο τεύχος του διμηνιαίου REAL COMICS, μέχρι στιγμής έχει
πουλήσει περισσότερα από 700 αντίτυπα, στην Αθήνα. Αν συνυπολογίσουμε και τις πωλήσεις της επαρχίας,
οι οποίες συνήθως αντιστοιχούν σε μία αναλογία 1 προς 3 με αυτές της πρωτεύουσας,
τότε μιλάμε για μία αρκετά επιτυχημένη κίνηση! Ας ελπίσουμε να συνεχίσει έτσι
το εν λόγω περιοδικό, και να δώσει μία ώθηση στο ακόμα παρεξηγημένη βιομηχανία
της 9ης Τέχνης στην χώρα μας.
Για όσους από εσάς δεν το γνωρίζετε, η πετυχημένη τηλεοπτική σειρά του Mega Channel, SINGLES αποφάσισε πριν ξεκινήσει τον δεύτερο κύκλο της να "μεταφερθεί" σε ένα ομώνυμο comic, που θα ενώνει χρονολογικά τις 2 σεζόν. Ας αφήσουμε στην άκρη την -ανύπαρκτη- ποιότητα του εν λόγω comic, κι ας αναρωτηθούμε τί ακριβώς μπορεί να σημαίνει μία τέτοια κίνηση. Ο εμπνευστής της σίγουρα είχε σαν γνώμονα αντίστοιχες αμερικάνικες (και όχι μόνο) συνταγές, το θέμα όμως είναι αν πραγματικά πιστεύει πως αυτή θα αποφέρει χρήμα στην εταιρία. Η εύλογη απάντηση είναι, όχι. Τα comics στην Ελλάδα δεν πουλάνε σε ικανοποιητικό επίπεδο και για να φανεί κάποιο κέρδος θα πρέπει να περάσουν αρκετοί μήνες από την κυκλοφορία τους. Εκδοτικοί οίκοι που βγάζουν μηνιαίους τίτλους σε καμία περίπτωση δε θα έλεγε κάποιος πως αγγίζουν πωλήσεις εξωτερικού, ούτε κατ' αντιστοιχία. Τί έχουμε τότε; Ένα ακόμα κόλπο marketing που στην καλύτερη θα δώσει στην τηλεοπτική σειρά καμιά εκατοστή επιπλέον θεατές; Πάντοτε ήμουν της άποψης, βέβαια, πως ειδικά στην Ελλάδα, για να γίνει γνωστή η 9η Τέχνη θα έπρεπε να διαφημιστεί από λαοφιλέστερα μέσα, όπως η τηλεόραση. Κι αυτό, κατά μία άποψη, είναι ένα πρώτο βήμα. Με πιο τίμημα όμως; Όπως υπογράμμισα και στο φόρουμ του COMICART, τις προάλλες, οι παγίδες έρχονται όταν αυτό αρχίσει να γίνεται κερδοφόρο, γιατί πολύ απλά οι τηλεοπτικές κάστες που θα θέλουν μερίδιο της πίττας θα αρχίσουν να χώνουν δικούς τους (και δεν εννοώ συγγενείς και φίλους αλλά επαγγελματίες χώρων που έχουν μεγαλύτερη σχέση μαζί τους) με αποτελέσματα όπως το αυτό. Και φυσικά, παραγκωνισμός ημών σαν προέκταση, αλλά θα μου πεις, και τώρα σε καλύτερη μοίρα είμαστε; Όλα αυτά οδηγούν μελλοντικά (αν πετύχει το κόλπο) σε μία παραγωγή χαμηλής
ποιότητας και στο συσχετισμό, κατά το πέρασμα του χρόνου, του comic με την διαφήμιση
ή ακόμα χειρότερα με το όλο lifestyle tribute των περιοδικών ποικίλης ύλης.
Να υπογραμμίσω ένα λάθος που γίνεται συχνά και έχει περάσει πλέον στην ελληνική νοοτροπία σαν αληθοφανές: ο όρος του fanzine. Τί είναι ένα fanzine; Πρόκειται για ένα περιοδικό, μειωμένου τιράζ συνήθως, τα θέματα του οποίου είναι αφιερωμένα σε ένα είδος τέχνης, ένα ρεύμα, έναν καλλιτέχνη. Κάτι σαν επίσημη έκδοση ενός fan club δηλαδή, που προέρχεται από την αγάπη των δημιουργών του για κάτι συγκεκριμένο και αφιερώνεται σε αυτό το συγκεκριμένο. Όταν λοιπόν μιλάμε για ένα fanzine, σε καμία περίπτωση δεν εννοούμε ένα περιοδικό
comic μειωμένου τιράζ που εκδίδεται παράνομα. Γιατί πλέον, στην Ελλάδα αυτό
έχει επικρατήσει. Τα RED DOT, ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗΣ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑΣ, FREE YOUR
LINE, FROGS AND DOGS, KA-POW και λοιπά παρεμφερή έντυπα, ΔΕΝ είναι fanzines! Είναι mini-comics, (κυρίως
όσα έχουν μέγεθος μικρότερο του normal αμερικάνικου τεύχους) ή απλά comics.
OK;
Είπα πως θα μιλήσω για 3 πράγματα, αλλά θυμήθηκα και ένα τέταρτο. Μία απάντηση, εν μέρει, στο άρθρο των Νίκου Βλασερού και Βασίλη Σάκκου για τα fanzines (να το πάλι!) που είδαν στο Comicdom Con Athens 2006. Το άρθρο αυτό, λοιπόν, τελειώνει με ένα υστερόγραφο, το οποίο δυστυχώς ακούγεται πολύ τα τελευταία χρόνια: "SUPPORT YOUR LOCAL SCENE". "Κάτσε, ρε μεγάλε", ακούω κάποιον να μου λέει, "είμαστε που είμαστε τόσοι λίγοι, αν δεν αλληλοστηριχτούμε κιόλας, βράστα!" Ναι, είμαστε λίγοι και θέλουμε να... πολλαπλασιαστούμε. Πώς θα το κάνουμε όμως αυτό, αν το μόνο που έχουμε να επιδείξουμε είναι μετριότητες; Μέτριο σχέδιο, κακό σενάριο, συνήθης συνδυασμός που απαντάται στα εγχώρια πονήματα. Γιατί οι αναγνώστες των ξένων εκδόσεων δε δοκιμάζουν τις ελληνικές; Γιατί πολύ απλά τις συγκρίνουν. Τις συγκρίνουν με τα comics που αγοράζουν ήδη και ανακαλύπτουν μία ποιοτική διαφορά (και δύο και τρεις). Αν τώρα αποφασίσουμε όλοι και αρχίσουμε να αγοράζουμε κάθε ελληνική έκδοση, αυτό σε καμία περίπτωση δε θα βοηθήσει στην ανάπτυξή τους. Κακά τα ψέματα, είμαστε σε μια χώρα που βαριέται εύκολα. Που πάντα κυνηγά την εύκολη λύση, την πιο ξεκούραστη. Αν λοιπόν οι πωλήσεις ενός μέτριου ή κακού comic παραμένουν σταθερές, ή υψηλές, χωρίς να αντικατοπτρίζουν στην πραγματικότητα την ποιότητά του, τότε ο Χ καλλιτέχνης-δημιουργός της δεν θα καταλάβει ποτέ πως θέλει ακόμα δουλειά. Συν του ότι, αυτού του είδους τον ψυχαναγκασμό δεν τον κατάλαβα ποτέ: για πιο λόγο να αντιμετωπίσω έναν Έλληνα "κομίστα" επιεικέστερα από ότι έναν αλλοδαπό; Δεν είναι καλό το αποτέλεσμα; Δε θα το αγοράσω. Τόσο απλά. Ας ήταν καλύτερο, να γραφόμουν και συνδρομητής. Όμως εδώ, όλη αυτή η νοοτροπία του "στηρίζω για να κάνω χάρη σε κάποιον ή να το παίξω καλός", κυριαρχεί χρόνια. Δε σας αρέσει κάτι; Μην το αγοράσετε. Δε χρωστάτε σε κανέναν και επιπλέον, αν είναι κάποιος να καβαλήσει το καλάμι (άπειρες περιπτώσεις αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας σήμερα) τουλάχιστον να το αξίζει κιόλας.
Sales Discount Ας γυρίσουμε λίγο πίσω τον χρόνο κι ας ρίξουμε μια ματιά σε ορισμένους τίτλους
της Marvel, ανακαλύπτωντας μαζί, την πορεία των πωλήσεών τους ανά μήνα.
Apr 01 Avengers #41 - 62,532 Παρατηρούμε πως οι πωλήσεις της προηγούμενης σειράς των Avengers είχαν πάρει την κάτω βόλτα στην κυριολεξία. Οπότε, ένα revamping ήταν απαραίτητο, εξ' ου και το NEW AVENGERS: Apr 05 NEW AVENGERS #5 - 168,556 ( +6.5%) Όλα καλά ως εδώ, τριπλασιασμός των πωλήσεων αρχικά, η Marvel υπερευχαριστημένη. Όμως ο κόσμος άρχισε να κουράζεται σε κάποιο σημείο, και οι πωλήσεις να ξαναπέφτουν: Sep 05 NEW AVENGERS #10 - 143,014 ( -3.0%) Αποτέλεσμα; Παρόλο που στα 3 τελευταία χρόνια το AVENGERS είχε μία άνοδο 108.4%,
αν κοιτάξουμε μεμονωμένα τον νέο τίτλο NEW AVENGERS, θα δούμε μία μείωση της
τάξεως του 27.9% μέσα στον χρόνο. Τα επιμέρους crossovers δε βοήθησαν καθόλου
τον τίτλο, να δούμε τί θα αποφέρει και το CIVIL WAR...
Αυτό το παράδειγμα είναι περισσότερο... συμπαγές: Το ASTONISHING X-MEN λειτουργεί αυτόνομα, σε απελπιστικό σημείο. May 05 ASTONISHING X-MEN#10 - 156,298 (+15.5%) Κι εδώ παρατηρείται μία κούραση των αναγνωστών, χαρακτηριστική είναι η διαφορά
μεταξύ #13 και #14, στα 2 πρώτα τεύχη της δεύτερης σεζόν του τίτλου. Πέρασε
άραγε η "θύελλα" του Whedon;
Εδώ, έχουμε μία σχετική άνοδο. Βέβαια, σε γενικές γραμμές το AMAZING SPIDER-MAN του Straczynski παραμένει σταθερά μέτριο προς τα πάνω, σε πωλήσεις, από τα πρώτα του τεύχη: Apr 01 AMAZING SPIDER-MAN #30 - 71,392 Γεγονός που συνέχισε στα ίδια επίπεδα, μέχρι το "The Other" storyline, όπου και είχαμε μία επιπλέον αύξηση πωλήσεων: Apr 05 AMAZING SPIDER-MAN #519 - 79,668 ( +3.4%) Να υπογραμμίσω πως στο #529 έχουμε την καινούργια στολή του Spider-Man, καθώς
και εν μέρει, τον πρόλογο του CIVIL WAR event, τεύχος που έκανε 3 printings. Οι Ultimate τίτλοι από την άλλη, βρίσκονται σε σταθερή κάθοδο, με μικρές διαφορές από τεύχος σε τεύχος (κάτι ψιλές χιλιάδες), αλλά παρ' όλα αυτά χιλιάδες. Για του λόγου το αληθές, ας δούμε τα τεύχη του 2006 για ULTIMATE X-MEN και ULTIMATE SPIDER-MAN:
Jan 06 ULTIMATE X-MEN #66 - 73,720 ( -0.7%) ...ενώ πέρσι η εν λόγω σειρά έπαιζε από τις 80,000 μέχρι τις 76,000
Jan 06 ULTIMATE SPIDER-MAN #89 - 71,935 ( -3.1%) ...ενώ και πάλι πέρσι, είχαμε πωλήσεις τριγύρω στις 75,000. Next week θα μιλήσουμε για την DC.
Heritage News Κι αυτή την εβδομάδα, έχουμε δύο καινούργια press releases από τον μεγαλύτερο δημοπρατικό οίκο για comics: Double-Cover copy of Green Lantern #1 Hits the Auction Block! “As any comic
aficionado knows, Green Lantern #1, with its unforgettable Howard Purcell
cover, is one of the key books of the Golden Age,” said Ed Jaster,
Vice-President for Dallas-based Heritage Auction Galleries. “This was the
beginning of a spectacular run for one of the greatest comic characters ever
created, a run that has continued unbroken, except for a few years in the 1950s,
until the present day.”
“The exquisite
copy of Green Lantern #1 that we’re offering in our upcoming Signature
Auction is significant for several reasons,” Jaster continued. “First, of
course, is its iconic status as the first issue of a long-running and popular
title. Second is the fact that, of 36 unrestored copies certified by CGC, there
is not a higher graded example in existence. Finally, as if those two points
weren’t enough, there’s the fact that this copy – and only this copy, to the
very best of our knowledge – bears an extremely rare double cover. This is a
very uncommon binding error in which two covers are accidentally stapled to the
book. Double covers even on
nondescript issues are considered very rare and collectible. To find one on a
book of this magnitude is absolutely unheard of.”
“This book will
no doubt be one of the stars of our upcoming auction,” said Jaster, “ as it
presents the opportunity for the advanced Golden Age collector to add a truly
unique and one-of-a-kind item to his or her collection. The bragging rights that
attach to this book are absolutely astronomical.”
Green
Lantern #1 Double Cover (DC,
1941) CGC VF/NM 9.0 Cream to off-white pages:
Estimate:
$50,000 & up
Green
Lantern #1 Double Cover (DC,
1941) CGC VF/NM 9.0 Cream to off-white pages will be offered in Heritage Auction Galleries’ upcoming Comics Signature
Auction, to be held August 10 -12, 2006 in Dallas, Texas. For more information,
please visit www.HeritageAuctions.com/Comics.
For more information about Heritage’s auctions, and a
complete record of prices realized, along with full-color, enlargeable photos of
each lot, please visit www.HeritageAuctions.com.
Heritage
specializes in rare, high-grade comic books, as well as vintage comic and
animation art, illustration art, classic toys, movie posters and comics-related
collectibles.
Prospective
consignors and sellers of top-end comics material, toys, and original art are
invited to call Ed Jaster at 1-800-872-6467, ext. 288 or Lon Allen at
1-800-872-6467, ext. 261 to discuss their rare comics and original illustration
and comic art. Or visit http://www.HeritageAuctions.com and click on the “Sell Now” tab. Or simply
email Ed Jaster at EdJ@HeritageAuctions.com or Lon Allen at LonA@HeritageAuctions.com.
Music
and Hollywood memorabilia collectors should contact Doug Norwine at
1-800-872-6467, ext. 452 or email DougN@HeritageAuctions.com.
Movie
poster consignors please call Grey Smith at 1-800-872-6467, ext. 367 or email GreySm@HeritageAuctions.com.
To
reserve your copy of a catalog for any upcoming Heritage auction, please contact
Nicole Jewell, c/o Heritage Auction Galleries, 3500 Maple Avenue, 17th Floor,
Dallas, TX 75219, or call 1-800-872-6467, ext. 272.
Mile High Copy of Daredevil Comics #1 to be Offered at Auction! DALLAS,
TEXAS: Before blind attorney Matthew Murdock developed
super-senses and donned the blood-red garb of The Man Without Fear, another
crusader for justice bore the name “Daredevil.” Bart Hill, uncannily proficient
with the deadly boomerang, clad himself in a split blue-and-red costume, with a
distinctive spiked belt, and fought such arch-villains as the Claw and Adolf
Hitler during the dark days of the Second World
War.
For more information about Heritage’s
auctions, and a complete record of prices realized, along with full-color,
enlargeable photos of each lot, please visit www.HeritageAuctions.com.
Variant Watch It's Michael Turner month όπως λέγαμε και στην αρχή, μια και ο συγκεκριμένος superstar artist είναι εκείνος που έχει αναλάβει όλα τα "ακριβά" cover projects της Marvel. Τα κυριότερα είναι φυσικά τα variant covers (ή τα 50:50) στα WOLVERINE: ORIGINS και CIVIL WAR, τα sketches των οποίων προσφέρονται σε αναλογίες 1/75. Μέσα σε όλα αυτά, έχουμε και το πρώτο Aspen Exclusive Cover για την Marvel, φυσικά πού αλλού, στο CIVIL WAR #1! Το οποίο έγινε sold-out στην Dynamic Forces μέσα σε τρεις ημέρες παρεμπιπτόντως:
Original Art News Φυσικά γνωρίζετε τη σειρά '52' της DC. Ναι, μιλάω για το φετινό major event που ακολούθησε το INFINITE CRISIS και συνδέει το τότε με το σήμερα. Όλα τα εξώφυλλα του '52', λοιπόν, διατίθενται προς πώληση, μέσω του Fanfare-Se INC, ανάλογα πάντα με το συμβόλαιο του J.G. Jones και τη σειρά της DC. (Με άλλα λόγια, δε θα βρείτε εξώφυλλο που δεν έχει ανακοινωθεί στο PREVIEWS, ούτε φυσικά το ακόμα άγνωστο #11). Τιμές πολύ λογικές (ειδικά για μία σειρά σαν κι αυτή), που κυμαίνονται από $1,000 έως $2,000 - προς το παρόν.
And Now... Something Completely Different Ήρθε λοιπόν και το καλοκαίρι... Οι σχολές έκλεισαν, (ναι Αντρέα, το ξέρω πως υπάρχει ακόμα ένα 0,00001% να μην χάσετε την εξεταστική σας, spare me), οι διακοπές τριβελίζουν τα μυαλά όλων (ή σχεδόν) και γενικά, μια χαρούμενη ατμόσφαιρα πλανιέται πάνω από τον υπέρλαμπρο αττικό ουρανό. Και μέσα σε όλα αυτά, ξεκινάει και ο πόλεμος της διαφήμισης. Της γκρίζας διαφήμισης, κατά προτίμηση, από όλα αυτά τα lifestyle περιοδικά ποικίλης ύλης και μη, από εφημερίδες και free press, που σκοπό έχουν βάλει να το παίξουν ξεναγοί σε έναν κόσμο διαφορετικό... Κι αρχίζουν όλα εκείνα τα άρθρα για τους trendy και γιαποsomething που κυκλοφορούν ανάμεσά μας -μα πόσοι πια είναι αυτοί;- με όρους, μάρκες και ονόματα μαγαζιών, που είναι ζήτημα αν τα έχετε δει ποτέ τυχαία, στο δρόμο για τη δουλειά σας.
(Note: τα ονόματα που χρησιμοποιώ είναι τυχαία και κατά πάσα πιθανότητα ανύπαρκτα, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα μας!) Και αυτή η γλώσσα της Αθηναϊκής γκλαμουριάς παίζει παντού. Ανεξαρτήτως άρθρου, θέματος ή περιοδικού, δεν έχει καμία σημασία, αρκεί να περάσει το μήνυμα.
Κι αν καταλάβατε λέξη, άλλο τόσο κατάλαβα κι εγώ. Απορώ, ποιοί είναι όλοι αυτοί και γιατί εγώ είμαι υποχρεωμένος να τους γνωρίζω; Και πόσοι πια από εμάς/εσάς έχετε φάει σε όλα αυτά τα εστιατόρια, όλες αυτές τις μπυραρίες, έχετε πάει σε τόσα μπαρ των οποίων τα ονόματα θυμίζουν μυθολογία του Tolkien; Τελικά, μάλλον υπάρχει και μία άλλη ζωή εκεί έξω, ένα παράλληλο σύμπαν, που, ευχαριστώ, αλλά δεν ενδιαφέρομαι να μπω καν στον κόπο να το μάθω.
|
market watch archive | email the author | author's profile back to top |
|home|about us|downloads|contact|oldies|events| The artwork cannot be reproduced in any form without the written consent of the artist and/or publisher. Trade Names and trademarks mentioned and/or displayed on this Web Site are the property of their respective owners. All Rights Reserved. This page is best viewed at 1024x768 or higher with Mozilla Firefox 2.0.0.4 Certified on Mozilla Firefox 2.0.0.4+ or IE 6+ Powered by vi |