|
του Βασίλη Σάκκου 19-08-05 Cyst Σκονισμένο και παραχωμένο στα ράφια πίσω από το ταμείο, το τεύχος μπήκε στη ζωή μου. "Είναι ίσως το αγαπημένο μου comic" είπε ο Keith. Εγώ ήθελα κάτι που να μπορώ να κολλήσω στη πτυχιακή μου, αυτή που δεν μπορώ να αρχίσω εδώ και μήνες, και μου έχουν μείνει είκοσι μέρες να τη γράψω. Και μου δίνει αυτό. Περισσότερα, πολύ περισσότερα από ό,τι περίμενα.
Κάτι σαν κύστη νιώθω να εμποδίζει το μυαλό μου. Μπορεί να είναι κουκούλι και μέσα από αυτό να υφανθεί, σαν από μεταξοσκώληκα, μια υπέροχη ιδέα. Μάλλον όμως αναπαράγονται σάπια κύτταρα και μέσα υπάρχει αυτό που περιμένω: Σκατά. Αυτό που με απασχολεί συνεχώς είναι το δέρμα. Οι μορφές που παίρνει. Η δυσμορφία. Το δυσώδες περιεχόμενο σε ένα σχεδόν υβριστικά όμορφο πακέτο. Μυαλό που επιπλέει στη ρευστότητα ατελείωτων ποταμών σάρκας. Η θάλασσα του συλλογικού ασυνειδήτου συγχωνεύεται με τα ρεύματα του δέρματος. Και δεν ξεχωρίζεις τίποτα ως άσχημο ή όμορφο. Ο Al Columbia στην ηλικία των 19 ετών έγινε βοηθός του Bill Sienkiewicz στο BIG NUMBERS (uberproject του Alan Moore). Όταν ο Sienkiewicz αποχώρησε μετά το δεύτερο τεύχος, ζητήθηκε από τον Columbia να πάρει τη θέση του. Αφού σχεδίασε το τρίτο και το τέταρτο τεύχος, για άγνωστους λόγους και στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, κατέστρεψε το τέταρτο τεύχος και εξαφανίστηκε από το προσκήνιο για λίγο. Η σειρά σταμάτησε στο δεύτερο τεύχος, τα τεύχη του Columbia δεν δημοσιεύτηκαν και η εταιρία του Moore (Mad Love) φαλίρισε. Στα λίγα πράγματα που έκανε μετά (εκτός του ότι ήταν μέλος σε συγκρότημα που έπαιζε και ο Peter Bagge, ονόματι The Action Suits) συγκαταλέγονται τα τεύχη #0 και #1 του BIOLOGIC SHOW και συμμετοχές σε ανθολογίες όπως το BLAB! Στο BIOLOGIC SHOW ο Columbia δεν ακολουθεί το στυλ του Sienkiewicz αλλά το δικο του, μακάβρια προσωπικό δρόμο. Συνειρμική γραφή και κολλάζ εικόνων που θυμίζουν το ERASERHEAD και τα πρώτα μικρού μήκους του David Lynch (ειδικά το GRANDMOTHER και το AMPUTEE) είναι οι πρώτες εντυπώσεις από το BIOLOGIC SHOW. ʼρρωστο, μιαρό και εμετικά γνώριμο σε σημεία πατάει κάτω οποιοδήποτε νερόβραστο γοτθίζον προϊόν της Slave Labor. H σάρκα στις σελίδες του Biologic Show αλλάζει, γίνεται εφιάλτης, ενώνεται με το χάος της σκέψης και φτάνει στο πυθμένα της ύπαρξης. Δύο ιστορίες. Η πρώτη, το "Peloria", ακολουθεί τον Pim και τη Francie σε μια βόλτα στο κέντρο. Δεν υπάρχει σαφής δομή. Η διαδοχή των εικόνων χώνεται έρποντας κάτω από τη δική σου σάρκα, και ενώ αρχικά σου έδινε αίσθηση ασφάλειας, ξαφνικά σε τσακίζει. Δύο παιδια σε ατέρμονο ταξίδι στη καρδια του σκότους. Τα πράγματα γίνονται χειρότερα στο "Slow Machine", όπου φαινομενικά οι χαρακτήρες έχουν αλλάξει αλλά με κάποιο βδελυρό τρόπο, νιώθεις ότι έχουν κολλήσει στον αμφιβληστροειδή σου εικόνες από τη προηγούμενη ιστορία. Καφκικός εφιάλτης σερβιρισμένος με ζαχαρένιο παραπέτασμα LSD, δεν σου δίνει περιθώριο διαφυγής. Ήταν απλά 24 σελίδες. Δεν ξέρω γιατί με έπνιξαν έτσι. Σαν να με έβαλαν κάτω από το μικροσκόπιο για διχοτόμηση. Η κύστη μου αποκαλύφθηκε. Με άνοιξαν. Και αρνούνται πεισματικά να με κλείσουν.
FILMTERRA OBSCURA MUSICA
|
||
pictopia breeds... archive | email the author | author's profile back to top |
||
|home|about us|downloads|contact|oldies|events| The artwork cannot be reproduced in any form without the written consent of the artist and/or publisher. Trade Names and trademarks mentioned and/or displayed on this Web Site are the property of their respective owners. All Rights Reserved. This page is best viewed at 1024x768 or higher with Mozilla Firefox 2.0.0.4 Certified on Mozilla Firefox 2.0.0.4+ or IE 6+ Powered by vi |