Βρίσκεστε στο archive.comicdom.gr. Βλέπετε το παλιό site και αρχείο του www.comicdom.gr. 2000+ άρθρα, reviews και συνεντεύξεις βρίσκονται στην διάθεσή σας. Το νέο, πλέον blog, site του Comicdom μπορείτε να το βρείτε στο http://www.comicdom.gr
Βρίσκεστε στο archive.comicdom.gr. Βλέπετε το παλιό site και αρχείο του www.comicdom.gr. 2000+ άρθρα, reviews και συνεντεύξεις βρίσκονται στην διάθεσή σας. Το νέο, πλέον blog, site του Comicdom μπορείτε να το βρείτε στο http://www.comicdom.gr
  • column info
    new stuff

    Ξ“Β“Ξ“οŸƒ ÝíΓʽ site ðïá Ξ“οŸƒΞ“Β­Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“ΞŽΞ“Β­Ξ“οŸƒΞ“Ξ„Ξ“Κ½Ξ“Β© Ξ“Β³Ξ“οŸƒ Ξ“οŸ„Ξ“Κ½Ξ“Β¨Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“Β©Ξ“Β­Ξ“Βž Ξ“ΚΌΞ“ΒœΞ“Β³Ξ“Β§ Ξ“οŸƒΞ“ΒŸΞ“Β­Ξ“Κ½Ξ“Β© Ξ“Β°Ξ“Β±Ξ“Κ½Ξ“Β£Ξ“Β¬Ξ“Κ½Ξ“Ξ„Ξ“Β©Ξ“οŸ„Ξ“Βœ Ξ“οŸ‚Ξ“Β½Ξ“Β³Ξ“οŸ„Ξ“β€•Ξ“Β«Ξ“β€• Γ­Γʽ Ξ“Β°Ξ“Κ½Ξ“Β±Ξ“Κ½Ξ“οŸ„Ξ“β€•Ξ“Β«Ξ“β€•Ξ“Ξ…Ξ“Β¨Ξ“οŸƒΞ“ΒŸ Ξ“οŸ„Ξ“Κ½Ξ“Β­Ξ“οŸƒΞ“ΒŸΞ“Β² ôéò Ξ“οŸ‚Ξ“Β©Ξ“Κ½Ξ“Β±Ξ“οŸ„Ξ“οŸƒΞ“ΒŸΞ“Β² Ξ“Κ½Ξ“Β­Ξ“Κ½Ξ“Β­Ξ“οŸƒΞ“ΞŽΞ“Β³Ξ“οŸƒΞ“Β©Ξ“Β² Ξ“Β·Ξ“Ξ‰Ξ“Β±Ξ“ΒŸΞ“Β² Γ­Γʽ ôïá Ξ“οŸ…Ξ“οŸƒΞ“Ξ†Ξ“Β½Ξ“Β£Ξ“οŸƒΞ“Β© Ξ“οŸ„Ξ“ΒœΞ“Ξ„Ξ“Β©. Ï Ξ“οŸƒΞ“οŸ„Ξ“ΒœΞ“Β³Ξ“Ξ„Ξ“β€•Ξ“Ξ„Ξ“οŸƒ Ξ“Ξ…Ξ“Β°Ξ“οŸƒΞ“Β½Ξ“Β¨Ξ“Ξ…Ξ“Β­Ξ“β€•Ξ“Β² Ξ“Β±Ξ“β€•Ξ“ΒžΞ“Β² ôïá comicdom.gr, Ξ“Ξ†Ξ“Β±Ξ“β€•Ξ“Β­Ξ“Ξ„Ξ“ΒŸΞ“Β¦Ξ“οŸƒΞ“Β© Γ­Γʽ Γ³ΓʽΓ² Ξ“οŸƒΞ“Β­Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“ΞŽΞ“Β­Ξ“οŸƒΞ“Β© Ξ“οŸ„Ξ“Κ½Ξ“Β¨Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“Β©Ξ“Β­Ξ“Βœ ãéΓʽ Ξ“ΞŒΞ“Β«Ξ“Κ½ Γ΄Γʽ updates, Ξ“ΞŽΞ“Β³Ξ“Ξ„Ξ“οŸƒ Γ­Γʽ ìçí Ξ“Β·Ξ“ΒœΞ“Β³Ξ“οŸƒΞ“Ξ„Ξ“οŸƒ ðïôÝ ôçí "Ξ“Β¬Ξ“Β°Ξ“ΒœΞ“Β«Ξ“Κ½".




 Reviews 24/10: LOGICOMIX από τον Αριστείδη Κώτση.


 Reviews 23/10: SOLOMON KANE #1 από τον Ανδρέα Μιχαηλίδη.


 Reviews 22/10: THE AMAZING REMARKABLE MONSIEUR LEOTARD από τον Θωμά Παπαδημητρόπουλο.


 Reviews 21/10: BACK TO BROOKLYN #1 από τον Γιώργο Χατζηκωστή.


 Reviews 17/10: NOTHING NICE TO SAY από τον Θωμά Παπαδημητρόπουλο.


 Reviews 16/10: SUBLIFE από τον Αριστείδη Κώτση.


 15/10: Νέο strip JANE'S WORLD της Paige Braddock.


 14/10: Νέο strip ΚΟΥΡΑΦΕΛΚΥΘΡΑ του Αντώνη Βαβαγιάνη.


 Reviews 13/10: AGE OF SENTRY #1 από τον Γιώργο Χατζηκωστή.


του Ανδρέα Μιχαηλίδη
16-02-06

Valentine: Saint Of Wallet-Killers

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τί ποσοστό των ανδρών έχει πραγματικά εφιαλτικές ή το λιγότερο ξινές εμπειρίες, από αυτή την πλασματική γιορτή του ελαφρώς -και κάτι παραπάνω- κουνιστού Αγίου; Είναι εντυπωσιακό...

 


Talk about tough love...

 

Χαίρετε και πάλι, Bakuma εδώ. Δύο εβδομάδες πέρασαν πιο σύντομα από ότι ήθελα (όχι αναφορικά με τη στήλη, απλά ζυγώνει νέα εξέταση στο Πανεπιστήμιο) και εάν εξαιρέσει κανείς μια σχετική ρουτίνα που επικρατεί αυτόν τον καιρό, είχαμε και μερικά δυσάρεστα. Σου λένε να έχεις καμάρι την πατρίδα, η πατρίδα είναι μάνα, η χώρα σου είναι ο τόπος που σε γέννησε και πρέπει να τον σέβεσαι. Ε, λοιπόν κύριοι (και κυρίες, η βλακεία είναι από τα λίγα αυθεντικά unisex πράγματα), αν μπορείτε να μου δείξετε την προσωποποίηση της πατρίδας θα το εκτιμήσω, για να πάω να της κάνω έκκληση να αδειάσει τον τόπο από τους πολιτικά ανεύθυνους, τις υπηρεσίες που τα ξύνουν και πάσης φύσεως κοινωνικά ρεμάλια, ιερείς της κομπίνας και της ρεμούλας. Μας λένε μπανανία και έχουν δίκιο. Μην αγανακτείτε και σπάτε το σβέρκο σας να βρείτε λύσεις, αρμόδιοι της πλάκας.

Γιατί τόση τσαντίλα; Πριν μερικούς μήνες ήρθε στη χώρα μας μια κοπέλα από την Ιαπωνία, με σκοπό να, μάθει τη γλώσσα και να δουλέψει εδώ για ένα διάστημα, τέλος πάντων με ένα σχέδιο. Μπαίνοντας στη χώρα, τι ξέχασαν να κάνουν οι φαφλατάδες της "ομαλής λειτουργίας του αεροδρομίου"; Δεν της σφράγισαν το διαβατήριο! Έτσι, σε πρώτη φάση, κινδύνεψε νομικά, από την ανευθυνότητα ενός ατόμου που δεν μπορούσε να κάνει σωστά μια δουλειά για καθυστερημένους. Ήταν όμως μόνο αυτό; Όοοοχι! Τα άτομα για τα οποία δούλευε (Έλληνας παντρεμένος με Γιαπωνέζα), δεν θεώρησαν σκόπιμο να της πληρώσουν τα χρήματα που της όφειλαν, παρά της ζήτησαν και τα ρέστα που θα αναγκαζόταν να φύγει νωρίτερα από τη χώρα! Υπάρχει ένα παρασκήνιο που θα ήταν ζουμερό για διάφορες εφημερίδες (και ενδεχομένως θα το δούμε και εκεί, εν καιρώ) σχετικά με το εν λόγω ζεύγος, αλλά δεν έχω το ελεύθερο να αναφέρω εδώ ονόματα και λεπτομέρειες. Η κοπέλα αυτή είναι φίλη μου και ήρθε στην Ελλάδα, τη φιλόξενη χώρα (τη χώρα του Ξενίου Δία, που έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι - τρίζουν τα κόκαλά τους) με κάποια σχέδια, κάποια όνειρα και έφυγε σχεδόν υπό τις χειρότερες δυνατές συνθήκες. Όλα εξαιτίας της ανευθυνότητας και της μικρότητας.

"Όπου και αν πας, ό,τι και αν κάνεις, έξω από τη χώρα σου πάντα ξένος θα 'σαι", μου έχει πει κάποιος. Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό αλλού, δεν το έχω ζήσει ακόμα. Εδώ, απ' ότι φαίνεται, ισχύει...

 

Περνώντας στο θέμα που ανέφερα πρώτο, η περίφημη γιορτή του Αγ. Βαλεντίνου, γιορτή του Έρωτα, της Αγάπης, των ανθοπωλών, των σοκολατοποιών, των εταιριών γραφιστικής ευχετηρίων καρτών κλπ. κλπ., σήμερα που το διαβάζετε αυτό, έχει ευτυχώς παρέλθει αναίμακτα για μένα, ελπίζω και για σας. Προσωπικά, η εμπειρία μου από αυτή τη γιορτή είναι πικρή, αμήχανη, γεμάτη με ένα αίσθημα παιδικής αφέλειας (και αργότερα απέραντης βλακείας) και τελείως, μα τελείως περιττή. Όταν μεταξύ των δύο φύλων υπάρχει απίστευτη ασυνεννοησία, όταν η φωνή της λογικής έχει βαρεθεί και αποφάσισε να την πέσει για εκτεταμένο ύπνο, πραγματικά, πώς πιστεύει κανείς (ή καμία) ότι είναι ποτέ δυνατόν αυτό το εμπορικό κόλπο να τον φέρει κοντά στην/στον εκλεκτή/εκλεκτό της καρδιάς του/της; Ωστόσο, κάθε χρόνο πολλοί άνθρωποι (που δεν ήξεραν και... δεν ρώτησαν) ζουν την υπέροχη εμπειρία της απόρριψης ανήμερα του... Έρωτα, παίρνουν τηλέφωνα ανθρώπους που δεν θα μπορούσαν να ενδιαφέρονται λιγότερο για τον "εορτασμό" και ξοδεύουν άσκοπα τα ωραία τους χρήματα σε διάφορες αηδίες, τις οποίες δεν υπάρχει (κατά 99%) περίπτωση να εκτιμήσει ο παραλήπτης. Θα μπορούσαν κάλλιστα να βγουν μια βόλτα με φίλους, να πάνε σε ένα κλαμπ (ή βεβαίως να αγόραζαν μερικά comics και manga) και να περάσουν μια ευχάριστη μέρα, χωρίς τα τεχνητά παρατράγουδα ενός severely overrated διαφημιστικού τρικ.

 

Τώρα λοιπόν που το έβγαλα αυτό από τον οργανισμό μου (χρόνια ήθελα να γράψω κάτι τέτοιο), μπορούμε να προχωρήσουμε στα δικά μας.

 

Special Feature: Feminine Crisis

Να 'μαστε λοιπόν πάλι στο θηλυκό feature της στήλης, με περισσότερους γυναικείους χαρακτήρες του Otaku culture, οι οποίοι απορρέουν από τα αρχέτυπα του Γιάννη Κουκουλά.

Sasahara's Sister - Η Κοκέτα: Η αλήθεια είναι ότι εδώ προβληματίστηκα πολύ. Λαμβάνοντας υπόψη μόνο τον τίτλο του αρχετύπου, πιθανόν να υπάρχουν και καλύτερες επιλογές από τη μικρή αδελφή ενός χαρακτήρα από το GENSHIKEN (ένα καλό παράδειγμα είναι οι χαρακτήρες που ασχολούνται με την avant-garde μόδα στο PARADISE KISS της Ai Yazawa, βλέπε Nostalgia Part Four - Blood? - 01/12/05). Ωστόσο, διαβάζοντας το κείμενο, συνειδητοποίησα ότι το αρχέτυπο που παρουσιαζόταν ήταν αυτό της κοινωνικής μεν, αλλά αφελούς και υποτονικής γυναίκας, η οποία δεν ξέρει καν τι είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες.

 

 

Στο επίπεδο αυτό, η μη έχουσα μικρό όνομα, αδελφή ενός από τους geeks του GENSHIKEN, είναι μια καλή αναλογία. Βάφεται σε τέτοιο βαθμό που στους geeks μας (και στον αναγνώστη), φαίνεται αλλόκοτη. Το μόνο που τη νοιάζει είναι ο γκόμενος, δεν καταλαβαίνει μία από το otaku culture και προσπαθεί να μπει σε αυτό μόνο λόγω ενός άλλου ωραίου νεαρού (του Kousaka). Όταν ο γκόμενος την παρατάει σύξυλη και δίχως χρήματα μακριά από το σπίτι, αυτή στρέφεται για δανεικά στον αδελφό της, δίχως την παραμικρή τύψη ή ντροπή, για να επιστρέψει στον τύπο. "If I can get back on my own, we will totally make up. It's sort of a love test. They are really popular right now. Isn't that hilarious?", λέει στον αδελφό της. Αυτός, με τη χαρακτηριστική αντίδραση ενός ανθρώπου που δεν καταλαβαίνει αυτές τις ανοησίες σκέφτεται: "What is she talking about?". Όπως είχα πει στο Nostalgia Part Three - The Fondest Memory - 10/11/05: "Μπορείτε να φανταστείτε τη μέση, κακοβαμμένη, ρηχή και ηλίθια γκόμενα που τρέχει πίσω από τον πρώτο τύπο που της γυαλίζει; Ε, αυτή είναι η αδελφή του, εκπρόσωπος όλων των λαθών του γυναικείου φύλου". Δεν είναι, προφανώς, το ίδιο με την Daisy (αν και σε πρώτη ευκαιρία θαμπώνεται από τον Γκαστόνε ή τον όποιο άλλο φαίνεται ότι μπορεί να παίξει το ρόλο του κοινωνικά αρεστού συνοδού), αλλά στο επίπεδο της otakικής αναλογίας δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο.

Akane Tendou - Η Σούπερ Μνηστή: Αυτή ήταν από τις πιο εύκολες επιλογές. Δύσκολα μπορώ να φανταστώ άλλον χαρακτήρα (που δεν είναι alien, android etc.) που να πληρεί τις προϋποθέσεις της αρραβωνιαστικιάς, δυναμικής και ανεξάρτητης γυναίκας, η οποία όμως βρίσκεται (κατά περίπτωση, όταν δεν τον πλακώνει στις μπουνιές) στο πλευρό ενός ακόμα δυνατότερου άνδρα. Η Akane, μικρότερη κόρη της οικογένειας Tendou, αρραβωνιάζεται, παρά τη θέλησή της, με το γιο του επιστήθιου φίλου του πατέρα της, Ranma Saotome. Η Akane, προερχόμενη όπως και ο Ranma από οικογένεια με παράδοση στις (κωμικές μέχρι δακρύων) πολεμικές τέχνες, είναι το δημοφιλέστατο αγοροκόριτσο του σχολείου της. Θυμίζοντας μια πιτσιρίκα Red Sonja, έχει πει ότι δεν πρόκειται να τα φτιάξει με κανέναν που δεν μπορεί να την νικήσει σε μάχη σώμα με σώμα (βασικά δεν την ενδιαφέρει να τα φτιάξει καθόλου, αλλά ξέρει επίσης ότι δεν μπορούν να τη νικήσουν). Έτσι η πρωινή επίθεση από κάθε λογής αγόρια την έχει καταστήσει πολύ δυνατή και ευκίνητη (α, ναι, κανείς δεν την έχει νικήσει).

 

 

Ωστόσο, ο Ranma Saotome, ένας νεαρός, εκπαιδευμένος υπό πολύ σκληρές (και τελείως παλαβές) συνθήκες στο Kenpou (μια εξαιρετικά άγρια πολεμική τέχνη, κανονικά), όταν πια ξεπερνάει την άρνησή του να χτυπήσει ένα κορίτσι, καταφέρνει να νικήσει την Akane χωρίς πολλή δυσκολία. Βεβαίως, ούτε αυτός θέλει να ακούσει οτιδήποτε για αρραβώνες και γάμους, αλλά δεσμεύεται από τον πατέρα του και την υπόσχεση της Akane στον δικό της.

Γραμμένο από την Rumiko Takahashi, το RANMA 1/2 περιστρέφεται γύρω από τη θεοπάλαβη σχέση των δύο εφήβων, ξεκαρδιστικές πολεμικές τέχνες και διάφορες περιπέτειες. Βεβαίως, εξαιτίας του πατέρα του, ο Ranma έχει και άλλες δύο αρραβωνιαστικές, την Κινέζα Shampoo και την Ukyo. Αμφότερες είναι πολύ ικανές πολεμίστριες, αλλά η Akane παραμένει η μία και μοναδική πραγματική αρραβωνιαστικιά του Ranma, η οποία όταν τσαντιστεί πολύ με την κάφρικη συμπεριφορά του τον ταλανίζει στο ξύλο.

 

Καθότι όμως έχουμε πολλά να πούμε σήμερα, πάμε στο...

 

Shinjuku Stalker

Ξεκινάμε με κάτι που είχε διαφύγει προηγούμενων installments, τουτέστιν την κυκλοφορία του SMUGGLER από την Tokyopop. Το manga αυτό του Shohei Manabe εστιάζει στον άνεργο ηθοποιό Ryosuke Kinuta, ο οποίος αναγκάζεται να γίνει "καθαριστής" (δηλαδή να ξεφορτώνεται πτώματα δίχως ερωτήσεις) για τη Μαφία, προκειμένου να ξεπληρώσει τα χρέη του. Είναι ένα manga σκοτεινό, γεμάτο με noir αναφορές και θεματολογία που δεν βλέπουμε πολύ συχνά στα μεταφρασμένα, πλέον. Συστήνεται ανεπιφύλακτα.

 

Η Dark Horse αποφάσισε να συνετιστεί πλήρως αναφορικά με το τρέχον κλίμα στα manga, οπότε και επανεκδίδει (χωρίς να διακόψει την συνεχιζόμενη έκδοση του πρώτου run) το AH! MEGAMISAMA (OH! MY GODDESS) στο αυθεντικό ιαπωνικό φορμάτ, από δεξιά προς τα αριστερά. Πολύς κόσμος αναρωτιέται γιατί αυτό έχει τόση σημασία. Με την εξαίρεση ίσως του BLADE OF THE IMMORTAL, όπου το mirroring (αναστροφή εικόνας, δεξιά-αριστερά στο σκανάρισμα) γίνεται με την καθοδήγηση του δημιουργού, Hiroaki Samura, η διαδικασία αυτή αλλοιώνει τις συμμετρίες της σελίδας και κάνει το σχέδιο να φαίνεται κάπως παράξενο. Εκτός αυτού, όλοι γίνονται αριστερόχειρες και τα πάντα είναι τυπωμένα ανάποδα (γράμματα σε εφημερίδες κλπ.).

 


Left to right: Skuld, Urd. Keichi, Verdandy

 

Να κάνω δε μια λεξιλογική σημείωση για ένα πολύ συχνό λάθος: το όνομα της θεάς (Νόρνης) που συγκατοικεί με τον Keichi Morisato ΔΕΝ είναι Belldandy (Belle + Dandy), ούτε το υποκοριστικό της Belle! Είναι η Νορβηγή Θεά-Φύλακας του Παρόντος, Verdandy και επειδή ως γνωστόν δεν υπάρχει "v" στα Ιαπωνικά... Μα κανείς δεν διαβάζει πια μυθολογία; (Στην πραγματικότητα υποπτεύομαι ότι έγινε λάθος way back when και είναι μεγάλος μπελάς να τα αλλάξουν όλα από την αρχή).

 

Μια δεύτερη καλή κίνηση της Dark Horse, εκμεταλλευόμενη το ρεύμα υποστηρικτών για τα horror manga, είναι η ανακοίνωση μιας νέας σειράς τίτλων υπό την ομώνυμη κεφαλίδα. Σε αυτή τη σειρά θα δούμε ονόματα όπως αυτό του Kazuo Umezu (OROCHI: BLOOD), του οποίου το SCARY BOOK θα είναι ο πρώτος τίτλος της σειράς και της θηλυκής ομότιμού του, Kanako Inuki (BUKIDA-KUN). Το SCHOOL ZONE της δεύτερης θα εμφανιστεί κατά Απρίλιο, ενώ ενδιαμέσως και μετά έχετε το νου σας για Toru Yamazaki (OCTOPUS GIRL) και Junji Ito (UZUMAKI).

 

Εντωμεταξύ, το fashion rage δε φαίνεται να σταματάει, καθώς βγαίνουν patches για ρούχα και designs για παπούτσια, με αλχημικά διαγράμματα από το FULLMETAL ALCHEMIST! Σε ένα πιο θηλυκού ενδιαφέροντος note, κυκλοφόρησαν γυναικεία αρώματα με themes την Rei και την Asuka από το NEON GENESIS EVANGELION. Μην με ρωτήσετε τι σημαίνει ακριβώς αυτό (πώς μυρίζει μια προβληματική σκύλα και ένα ανέκφραστος κλώνος;), αλλά το otaku culture αγγίζει καθημερινά νέα επίπεδα.

 

Για τους figure freaks (που ενδεχομένως δεν έχουν χρήματα για τα ακριβά συλλεκτικά είδη στις σελίδες του PREVIEWS), ευχάριστο νέο αποτελεί η ανακοίνωση της Mattel (think HE-MAN, among other things): σύμφωνα με το press release, η εταιρία απέκτησε δικαιώματα κατασκευής παιχνιδιών βασισμένων στους χαρακτήρες του NARUTO, του ONE PIECE και του ZATCH BELL!

 

Τώρα, θα σταθούμε μια στιγμή σε κάτι που διάβασα και θα παίξω για σας το ρόλο του μεταφραστή. Στο ANIME INSIDER #29, τεύχος τρέχοντος και σελίδες 14-15, υπάρχει ένα feature σχετικό με τις πολυσυζητημένες live-action ταινίες, αμερικανικής παραγωγής, βασισμένες σε δημοφιλή anime. Το άρθρο έχει τίτλο "Live and Kicking" και αναφέρει τις εξελίξεις του Hollywood αναφορικά με τα NEON GENESIS EVANGELION, KIKI'S DELIVERY SERVICE, BATTLE ANGEL ALITA, PARASYTE, DRAGONBALL Z και ASTRO BOY.

 


Battle Angel Alita άλλως γνωστό και ως GUNNM

 

Διαβάζοντας τα άρθρα προσεκτικά, κατέληξα στα εξής δύο συμπεράσματα: πρώτον δεν υπάρχει περίπτωση οποιαδήποτε από αυτές τις ταινίες να έχει ολοκληρωθεί πριν από το 2010 (το πιο κοντινό shot ήταν για το PARASYTE ότι θα ξεκινήσουν γυρίσματα το 2006 (as in, now) και ότι θα το έχουν έτοιμο το 2007. Από ότι ξέρω, το διόλου ευκαταφρόνητο όνομα του Takashi Shimizu θα υπογράφει το εγχείρημα, ο οποίος προς στιγμήν όμως δεν έχει καν ολοκληρώσει το αμερικανικό THE GRUDGE 2. Δεύτερον, οι αλλαγές που αναφέρονται στο σενάριο (υπάρχουν και άλλες, αλλά πού να τολμήσουν να τις πουν, θα τους δείρουν) με κάνουν να πιστεύω ότι είναι καλύτερο να αφήνουμε πάσης φύσεως manga.anime adaptations, to those who know best, δηλαδή τους Ιάπωνες. Έχουν κάτσει και έχουν κάνει live-action το BATTLE ROYALE, το SAILOR MOON και το CUTIE HONEY. Λέτε αν το θεωρούσαν άξιο προσπάθειας να μην αναλάμβαναν οι ίδιοι αυτά τα μεγαλόσχημα projects; It is called reading between the lines and YOU can do it too!

 

Γυρνώντας σε ένα πιο ελπιδοφόρο ζήτημα, η FUNimation απέκτησε τα δικαιώματα για την σειρά TSUBASA CHRONICLES και την ταινία TSUBASA CHRONICLES/XXXHOLIC: A MIDSUMMER NIGHT'S DREAM. Πρόκειται για τους δύο τίτλους crossover των CLAMP, οι οποίοι όχι μόνο διασταυρώνονται μεταξύ τους, αλλά μάλιστα οι χαρακτήρες του TSUBASA ταξιδεύουν στους υπόλοιπους κόσμους των CLAMP για να μαζέψουν τα κομμάτια της ψυχής της Sakura. Όχι, δεν είναι η ίδια από το CARDCAPTOR SAKURA, αλλά θα μπορούσε να ήταν η εφηβική εκδοχή της, ενός άλλου κόσμου. Να σας πληροφορήσω ότι η εν λόγω σειρά βρίσκεται στα χέρια μου και μόλις τη δω, θα έχετε review (το manga, ωστόσο, δε μου αρέσει σχεδιαστικά, σε αντίθεση με το εκπληκτικό από κάθε άποψη, XXXHOLIC).

 

 

Αυτό το μήνα έχουμε και πολλές ενδιαφέρουσες κυκλοφορίες, αλλά θα εστιάσω μόνο σε μερικές που δεν πρέπει με κανένα τρόπο να παραλειφθούν. Καταρχήν, από την VIZ, έχουμε τον πρώτο τόμο του προαναφερθέντος (Day In, Day Out - 17/11/05) BLACK CAT του Yabuki Kentaro. Μάλιστα τότε είχα αναφέρει ότι θα αρέσει στους οπαδούς του DNANGEL. Αυτό είναι πέρα για πέρα αλήθεια, αλλά ας μου επιτραπεί μια διόρθωση σε κάτι που είχα γράψει λόγω βιασύνης. Αν και το theme υπόκειται σαφέστατα στο kaitou (legendary thief) genre, ο Train Heartnet, ο πρωταγωνιστής, είναι στην πραγματικότητα πρώην επαγγελματίας εκτελεστής για τον οργανισμό Chronos και όχι κλέφτης per se. Η ιστορία περιστρέφεται γύρω από τη ζωή (και τις περιπέτειές) του, αφού αποφασίζει να παραιτηθεί από την Chronos. Δεν υποβάλλεις όμως απλώς παραίτηση σε εταιρία δολοφόνων...

 

 

Έπειτα έχουμε, επίσης από τη VIZ, τον πρώτο τόμο του GODCHILD της Kaori Yuki. Σε μερικούς ίσως να είναι γνωστό ως COUNT CAIN. Η δημιουργός του ANGEL SANCTUARY ακολουθεί τον Cain Hargreave στο Λονδίνο του 19ου αιώνα, καθώς ο νεαρός Κόμης εξιχνιάζει μυστήρια παντού στο πέρασμά του και παίρνει εκδίκηση για ανομολόγητα εγκλήματα. Είναι ένα γοτθικό manga, στο υπέροχο στιλ της Kaori Yuki, στερούμενο των έντονα shonen-ai αναφορών, που δυσαρέστησαν κάποιους αναγνώστες του γνωστότερου έργου της.

 


Ο Κόμης και η ετεροθαλής αδελφή του, Mary Weather

 

Τέλος, έχουμε το SOMEDAY'S DREAMERS από την Tokyopop, μια ενίοτε κωμική και ενίοτε τρυφερά λυπηρή ιστορία για μια μικρή μάγισσα. Η Yume Kikuchi συγκατοικεί με έναν δάσκαλο μαγείας, προσπαθώντας να γίνει εξίσου ικανή στη μαγεία με τη μητέρα της. Ωστόσο η καλόκαρδη φύση της και ορισμένες... πρωτοβουλίες, θα γίνουν αφορμή για διασκεδαστικές περιπέτειες και επικίνδυνες καταστάσεις. Μπορεί να έχεις τις καλύτερες των προθέσεων για να βοηθήσεις κάποιον με μαγεία. Αν δεν ξέρεις όμως τι κάνεις;

 


Yume...

 

Bookworm

KINDERBOOK: Για άλλη μια φορά, χάρη στη Μυρτώ Τσελέντη, διάβασα κάτι διαφορετικό. Αυτό το one-shot της Kan Takahama, από την Potent Mon, είναι μια ανθολογία από ιστορίες, βασισμένες εν μέρει σε πραγματικά γεγονότα που έζησε ή άκουσε η δημιουργός. Μια ηλικιωμένη γκαλερίστα με αψύ χιούμορ και κάμποσο κυνισμό, αποσύρεται για να ζήσει ήσυχα ως μητέρα και γιαγιά στο λυκόφως της ζωής της. Τότε θα αποφασίσει να την ξαναβρεί και ο έρωτας...

Δύο κορίτσια, κοινωνικά περιθωριοποιημένα λόγω του ιδιόμορφου χαρακτήρα τους, θα αγνοήσουν τους συμμαθητές τους χάριν της εσωτεριστικής διδασκαλίας του αγαπημένου τους "διδασκάλου". Στην πραγματικότητα, είναι ένας άνθρωπος που συνεργάζεται στην παραγωγή παράνομου πορνό, που προσπαθεί να κερδίσει σιγά-σιγά την εμπιστοσύνη τους...

 

 

Σχολικές σχέσεις που τελειώνουν όταν λαμβάνει τέλος ένα στάδιο της ζωής, φαινομενικά αταίριαστοι έρωτες που βρίσκουν την πραγμάτωση, παρά τα φαντάσματα του παρελθόντος και καθημερινές προδοσίες που περνούν απαρατήρητες. Τέτοια είναι η ανθολογία της Kan Takahama: βιογραφική, λιγάκι αυτοβιογραφική, γεμάτη με καθημερινές μικρές αρετές και αμαρτίες του σύγχρονου ανθρώπου και του κόσμου του. Δεν προσποιείται, δεν εξωραΐζει, αλλά και δεν δραματοποιεί δίχως λόγο. Αυτές είναι αληθινές ιστορίες... ίσως. Ίσως να συνέβησαν σε σας, ίσως να μου συμβούν και εμένα.

 

Meanwhile in...

UNDER THE GLASS MOON VOL. 2: Πριν πολύ, πολύ καιρό, σε καιρούς ξεχασμένους, είχα αναφέρει κάτι για τους bishounen γιους του Alistair Crowley, μια σύλληψη της Κορεάτισας Ko Ya-Seong. Φοβάμαι ότι από τότε (Kaiju Column - 19/10/05), οι εξελίξεις απώθησαν σε κάποιο σκονισμένο μέρος του μυαλού μου το memo περί review της συνέχειας αυτού του manhwa. Έχουμε μείνει λοιπόν στο σημείο όπου η Sage Maximillion προσπαθεί να παντρευτεί με τη βία τον Luel, με τη βοήθεια του μυστηριώδους μάγου-υπηρέτη της, Fuan Naser Ell. Ο Luka καταφτάνει μαζί με τον Neo, την Madame Batolli και την Nell για να σώσουν τον Luel από την κακομαθημένη μέλλουσα γυναίκα-του-με-το-ζόρι. Ωστόσο ο Luka πρέπει να αντιμετωπίσει τον πολυμήχανο και ισχυρό Fuan, σε μια μαγική μονομαχία που μοιάζει χαμένη για τον μεγαλύτερο αδελφό Reinhardt...

Με τη βοήθεια του Neo και των τεσσάρων πνευμάτων που είναι σφραγισμένα μέσα του, ο Luka επιβιώνει μέχρι ο Luel να σπάσει το ξόρκι σιωπής, χάρη στα ειλικρινή αισθήματα της Nell. Αν και όλοι επιστρέφουν στα σπίτια τους σώοι, ο Luka βασανίζεται από τους υπαινιγμούς του Fuan για τον πατέρα των αδελφών.

 

 

Καθώς το μυστήριο βαθαίνει και βλέπουμε σκηνές από το παρελθόν του Fuan να ξετυλίγονται μπροστά μας, ο Luka επισκέπτεται τον παλιό του δάσκαλο μαγείας, τον κεφάτο ερημίτη Cromeheart. Την ίδια στιγμή που ο Luka μαθαίνει ορισμένα πράγματα για τον πατέρα του, ο Fuan χρησιμοποιεί μια νεαρή κοπέλα για να παγιδέψει τον Neo και να τον πείσει να εγκαταλείψει τους Reinhardt. Ο Neo όμως είναι πιστός στο δάσκαλό του, ακόμη και αν το μόνο που θέλει αυτός είναι η δύναμη των πνευμάτων του παιδιού. Καθώς οι σχέσεις αυτού του αφύσικου σπιτικού αποκαθίστανται, ένας άνδρας πάνω στη σκεπή είναι η τελευταία εικόνα που μας δίνεται μαζί με τα λόγια "Luka, Luel, ο μπαμπάς γύρισε για να φωλιάσει σπίτι...". Δυστυχώς αυτό έγινε πριν από 3 χρόνια, όταν η Tokyopop εξέδωσε τον δεύτερο τόμο επί συνόλου τριών. Δεν είναι γνωστό αν και πότε θα δούμε το εξαιρετικό αυτό manhwa ολοκληρωμένο...

 

 

CAPITAINE ALBATOR: PIRATE DE L' ESPACE (SPACE PIRATE CAPTAIN HARLOCK) VOL. 2: Καθώς ο Harlock και οι σύντροφοί του παρακολουθούν τη Γη στις οθόνες του Arcadia, παρατηρούν κάτι παράξενο: ένα ράγισμα στον εσωτερικό φλοιό της Γης, με κέντρο στο Τρίγωνο των Βερμούδων! Εγκαταλείποντας το διάστημα και πλησιάζοντας υποβρυχίως στο σημείο αυτό, ανακαλύπτουν μια πυραμίδα βυθισμένη στον θαλάσσιο πυθμένα του Τριγώνου, χαραγμένη με σύμβολα που θυμίζουν τόσο αυτά των Inkas και των Maya, όσο και αυτά πάνω στη μαύρη σφαίρα που προσέκρουσε στη Γη. Εκεί βρίσκουν το διατηρημένο σώμα μια παλιάς Βασίλισσας των Sylvidres, το οποίο, όπως και η σφαίρα, λειτουργεί σαν πομπός εντοπισμού της Γης. Είναι ουσιαστικά ένας φάρος για τις εξωγήινες γυναίκες που θέλουν να εισβάλλουν στη Γη! Υπολογίζοντας το σημείο κατάληξης του σήματος, ο Harlock αποφασίζει να φτάσει στον τόπο καταγωγής των Sylvidres ή τουλάχιστον να τις αντιμετωπίσει μακριά από τη Γη.

 

 

Όταν πια έχουν απομακρυνθεί πολύ από το Γαλαξία μας, φτάνοντας στις οριακές περιοχές του Σύμπαντος όπου τα άστρα είναι ελάχιστα, δέχονται επίθεση από δύο σμήνη των Sylvidres. Μετά από τη μάχη, καταφέρνουν να πιάσουν ζωντανή, αλλά αναίσθητη, μια Sylvidre. Μόλις έχουν αναλύσει τη φυσιολογία της με τα μηχανήματα του σκάφους, ένας ισχυρός παλμός laser την καταστρέφει μαζί με το σκάφος της. Τώρα όμως οι ήρωές μας ξέρουν μέρος της αλήθειας: οι Sylvidres έχουν φυσιολογία φυτών και ανθρώπινη εμφάνιση μόνο εξωτερικά. Συμπεραίνοντας ότι αυτό είναι η μέθοδος που χρησιμοποιούν για να παρεισφρήσουν στη Γη, αλλάζουν τα σχέδιά τους και επιστρέφουν στον πλανήτη για να ξεπαστρέψουν τις κατασκόπους. Όταν συνειδητοποιήσουν ότι τα πλάσματα αυτά έχουν γίνει ένα με τις μεγάλες φυτικές εκτάσεις του πλανήτη, θα αναζητήσουν άλλη πορεία πλεύσης...

 


Το Arcadia εμβολίζει τον διαστημικό σταθμό των Sylvidres

 

Η σύνδεση των πλασμάτων αυτών με τα ερείπια των αρχαίων πολιτισμών της Νοτίου Αμερικής, ένα αρχαίο βάζο καθώς και μια κρατούμενη, θα οδηγήσουν το πλήρωμα του Arcadia να αναζητήσει στοιχεία για τις Sylvidres, την προέλευσή τους, τη σχέση τους με την ανθρωπότητα και τους σκοπούς τους πάνω στον πλανήτη Αφροδίτη. Εκεί θα έρθει ο μονόφθαλμος καπετάνιος για πρώτη φορά σε επαφή με την τωρινή Βασίλισσά τους και θα ανακαλύψει τρομερές αλήθειες, που η ανθρωπότητα αποφάσισε να αγνοήσει χάριν της καλοπέρασης... Καθώς ο Harlock μνημονεύει για πολλοστή φορά τον νεκρό του φίλο, κατασκευαστή του Arcadia και η εξωγήινη Mime, τελευταία του είδους της, επαναλαμβάνει τον όρκο πίστης στο αστρόπλοιο και τον καπετάνιο του, ο Tadashi νιώθει το Arcadia να δονείται και να μουρμουρίζει έναν θριαμβευτικό σκοπό...

Στο τέλος του τόμου, όπως πάντα, καλές επεξηγηματικές σημειώσεις, site με θέμα τον Harlock και το Leijiverse, καθώς και σχετική ανάλυση της κάθε σελίδας. Τέλος, παρατίθεται απόσπασμα από τα άρθρα που εμφανίζονται στο site της Kana (www.mangakana.com) με θέμα την Ιαπωνία και το visual culture της. Για τους γαλλομαθείς, οι σελίδες που έλεγξα και λειτουργούν κανονικά είναι:

http://www.chez.com/harlock/

http://membres.lycos.fr/albatorunivers/

http://www.chez.com/albatorssx

Για τους ιαπωνομαθείς (ή απλά ψάχνοντες εικόνες και άλλα media), υπάρχει και η επίσημη σελίδα του δημιουργού Leiji Matsumoto, http://www.leiji-matsumoto.ne.jp/.

 

Δυστυχώς όμως, για άλλη μια φορά ο περιορισμένος μου χρόνος δεν μου επέτρεψε να παρουσιάσω κάποιο, anime, αν και είχα κάποιο κατά νου. Την επόμενη φορά λοιπόν ετοιμαστείτε για το AIR, μερικά νέα από έναν τομέα που έχει κάπως παραμεληθεί και... ε, να μην τα πω όλα από τώρα! See you in 15.

 

I suffer...
Bakuma-dono

...και όπως κάθε φορά που αμαρτάνω, μερικά eye-candies για εξαγορά...

 


Το μαγικό σχεδιάγραμμα από τα γάντια του Alucard

 


Η Shimahara Yuuhi από το NEORANGA

 


...και έτσι για να τιμήσουμε την γιορτή που πέρασε όπως πρέπει!

 



shinjuku express archive | email the author | author's profile
back to top



|home|about us|downloads|contact|oldies|events|

The artwork cannot be reproduced in any form without the written consent of the artist and/or publisher. Trade Names and trademarks mentioned and/or displayed on this Web Site are the property of their respective owners.
All Rights Reserved.

This page is best viewed at 1024x768 or higher with Mozilla Firefox 2.0.0.4
Certified on Mozilla Firefox 2.0.0.4+ or IE 6+

Get Firefox!
Powered by vi