Βρίσκεστε στο archive.comicdom.gr. Βλέπετε το παλιό site και αρχείο του www.comicdom.gr. 2000+ άρθρα, reviews και συνεντεύξεις βρίσκονται στην διάθεσή σας. Το νέο, πλέον blog, site του Comicdom μπορείτε να το βρείτε στο http://www.comicdom.gr
Βρίσκεστε στο archive.comicdom.gr. Βλέπετε το παλιό site και αρχείο του www.comicdom.gr. 2000+ άρθρα, reviews και συνεντεύξεις βρίσκονται στην διάθεσή σας. Το νέο, πλέον blog, site του Comicdom μπορείτε να το βρείτε στο http://www.comicdom.gr
  • column info
    new stuff

    Ξ“Β“Ξ“οŸƒ ÝíΓʽ site ðïá Ξ“οŸƒΞ“Β­Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“ΞŽΞ“Β­Ξ“οŸƒΞ“Ξ„Ξ“Κ½Ξ“Β© Ξ“Β³Ξ“οŸƒ Ξ“οŸ„Ξ“Κ½Ξ“Β¨Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“Β©Ξ“Β­Ξ“Βž Ξ“ΚΌΞ“ΒœΞ“Β³Ξ“Β§ Ξ“οŸƒΞ“ΒŸΞ“Β­Ξ“Κ½Ξ“Β© Ξ“Β°Ξ“Β±Ξ“Κ½Ξ“Β£Ξ“Β¬Ξ“Κ½Ξ“Ξ„Ξ“Β©Ξ“οŸ„Ξ“Βœ Ξ“οŸ‚Ξ“Β½Ξ“Β³Ξ“οŸ„Ξ“β€•Ξ“Β«Ξ“β€• Γ­Γʽ Ξ“Β°Ξ“Κ½Ξ“Β±Ξ“Κ½Ξ“οŸ„Ξ“β€•Ξ“Β«Ξ“β€•Ξ“Ξ…Ξ“Β¨Ξ“οŸƒΞ“ΒŸ Ξ“οŸ„Ξ“Κ½Ξ“Β­Ξ“οŸƒΞ“ΒŸΞ“Β² ôéò Ξ“οŸ‚Ξ“Β©Ξ“Κ½Ξ“Β±Ξ“οŸ„Ξ“οŸƒΞ“ΒŸΞ“Β² Ξ“Κ½Ξ“Β­Ξ“Κ½Ξ“Β­Ξ“οŸƒΞ“ΞŽΞ“Β³Ξ“οŸƒΞ“Β©Ξ“Β² Ξ“Β·Ξ“Ξ‰Ξ“Β±Ξ“ΒŸΞ“Β² Γ­Γʽ ôïá Ξ“οŸ…Ξ“οŸƒΞ“Ξ†Ξ“Β½Ξ“Β£Ξ“οŸƒΞ“Β© Ξ“οŸ„Ξ“ΒœΞ“Ξ„Ξ“Β©. Ï Ξ“οŸƒΞ“οŸ„Ξ“ΒœΞ“Β³Ξ“Ξ„Ξ“β€•Ξ“Ξ„Ξ“οŸƒ Ξ“Ξ…Ξ“Β°Ξ“οŸƒΞ“Β½Ξ“Β¨Ξ“Ξ…Ξ“Β­Ξ“β€•Ξ“Β² Ξ“Β±Ξ“β€•Ξ“ΒžΞ“Β² ôïá comicdom.gr, Ξ“Ξ†Ξ“Β±Ξ“β€•Ξ“Β­Ξ“Ξ„Ξ“ΒŸΞ“Β¦Ξ“οŸƒΞ“Β© Γ­Γʽ Γ³ΓʽΓ² Ξ“οŸƒΞ“Β­Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“ΞŽΞ“Β­Ξ“οŸƒΞ“Β© Ξ“οŸ„Ξ“Κ½Ξ“Β¨Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“Β©Ξ“Β­Ξ“Βœ ãéΓʽ Ξ“ΞŒΞ“Β«Ξ“Κ½ Γ΄Γʽ updates, Ξ“ΞŽΞ“Β³Ξ“Ξ„Ξ“οŸƒ Γ­Γʽ ìçí Ξ“Β·Ξ“ΒœΞ“Β³Ξ“οŸƒΞ“Ξ„Ξ“οŸƒ ðïôÝ ôçí "Ξ“Β¬Ξ“Β°Ξ“ΒœΞ“Β«Ξ“Κ½".




 Reviews 24/10: LOGICOMIX από τον Αριστείδη Κώτση.


 Reviews 23/10: SOLOMON KANE #1 από τον Ανδρέα Μιχαηλίδη.


 Reviews 22/10: THE AMAZING REMARKABLE MONSIEUR LEOTARD από τον Θωμά Παπαδημητρόπουλο.


 Reviews 21/10: BACK TO BROOKLYN #1 από τον Γιώργο Χατζηκωστή.


 Reviews 17/10: NOTHING NICE TO SAY από τον Θωμά Παπαδημητρόπουλο.


 Reviews 16/10: SUBLIFE από τον Αριστείδη Κώτση.


 15/10: Νέο strip JANE'S WORLD της Paige Braddock.


 14/10: Νέο strip ΚΟΥΡΑΦΕΛΚΥΘΡΑ του Αντώνη Βαβαγιάνη.


 Reviews 13/10: AGE OF SENTRY #1 από τον Γιώργο Χατζηκωστή.


του Ανδρέα Μιχαηλίδη
01-06-06

Yet Another Apology (The "Banania Policy" Edition)

Μου φαίνεται ότι θα πρέπει να αλλάξω όνομα στη στήλη και να την βαφτίσω "η στήλη της συγγνώμης". Πάνε δύο εβδομάδες που έχω εξαφανιστεί, όχι μόνο από εσάς, αλλά και από τα υπόλοιπα μέλη του COMICDOM. Βλέπετε, μετά το COMICDOM CON, ξεκίνησε η εξεταστική και βρέθηκα με το γνωστό πλέον και λογοκριμένο πτηνό στο χέρι. Δυστυχώς, η προηγούμενη δεν πήγε όσο καλά ήλπιζα και διακυβεύεται, τώρα που μιλάμε, η εγγραφή μου στο μεταπτυχιακό του εξωτερικού. Έτσι, για δύο εβδομάδες (κατά τις Δευτέρες των οποίων έγραφα), τήρησα απόλυτη σιωπή ιχθύος περί comics, manga, anime... the works! Οι φίλοι και συνεργάτες του COMICDOM άρχισαν πλέον να αμφιβάλλουν για τις αισθήσεις τους:

Γιάννης Κουρουμπακάλης: "Ρε σεις, πού έχει χαθεί ο Ανδρέας;"

Δημήτρης Σακαρίδης: "Νομίζω ότι ο Ανδρέας ήταν απλώς μια ψευδαίσθηση που δημιούργησε το μυαλό μας για να δικαιολογήσει την εξάπλωση των manga. Δεν πρέπει να υπήρξε ποτέ στην πραγματικότητα..."

Αλλά να που ένας είχε αδιάσειστα (μάλλον, we ARE geeks after all) στοιχεία για την ύπαρξή μου:

Γιώργος Χατζηκωστής: "Όχι! Δεν μπορεί να μην υπήρξε! Έχει το MAGE μου!"

Δια του λόγου το αληθές, λοιπόν, πράγματι, φίλε Γιώργο, δεν ήμουν μια ψευδαίσθηση που υπεξαίρεσε το εξαιρετικό σου hardcover MAGE: THE HERO DISCOVERED (και thanks για αυτό το λίαν mind-calming bedtime reading comic, by the way - ήταν ανεκτίμητο για να διατηρήσω σώας τας φρένας). Το τελείωσα και το Σάββατο θα το έχεις πίσω safe and sound.

Τέλος πάντων, πέρα από τα προσωπικά μου ακαδημαϊκά προβλήματα, η απίστευτη αυτή χώρα που ζούμε μου κάνει τη ζωή ακόμη πιο δύσκολη: ο σύλλογος αυτοανακυρηγμένων φοιτητοπατέρων παίρνει αποφάσεις για να χτίσει την πόρτα του ερευνητικού κέντρου του Τμήματος Πυρηνικής Φυσικής του Πανεπιστημίου. Οι καθηγητές, από τη μία, συντάσσονται με (ποιους;) φοιτητές, ενάντια στην ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, αλλά χαρακτηρίζουν αλητήριους και αντιδημοκρατικούς τους "χτίστες". Μια τρίτη μερίδα, δε, χαρακτηρίζει απαράδεκτους αμφότερους τους προηγούμενους, διότι έτσι κινδυνεύει να χαθεί η εξεταστική (στο οποίο δόθηκε η εκπληκτική απάντηση ότι αν χρωστάει κάποιος 4 μαθήματα, υπάρχουν άλλοι τόσοι που χρωστάνε 24 και άρα θα θέλανε περισσότερο να γίνει η εξεταστική, αλλά αντ' αυτού, σαν γνήσια ελληνόπουλα παλικάρια, κινητοποιούνται - φαίνεται κανείς δεν εξήγησε στον παπάρα που έδωσε την απάντηση ότι ο "24 μαθήματα" δεν είχε ποτέ ελπίδα να τελειώσει φέτος και άρα, σιγά, τι έχασε, ενώ ο "4 μαθήματα" θα χάσει ενδεχομένως τσάμπα έναν χρόνο από τη ζωή του).

Είναι φοβερό σε μια χώρα που πάλι φέτος θεσπίστηκε ότι δεν μπαίνεις σε σχολή με βαθμολογία Πανελληνίων κάτω από τη βάση (το κατώτατο όριο που γνωρίζω είναι άτομα που μπήκαν σε σχολές με 5/20, άλλες χρονιές) και υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι μελετούν τα σεπτά μαθήματα με (επίσημη) ονομασία "Αποτρίχωση Ι" και "Αποτρίχωση ΙΙ" (και θεωρούν ότι τυπικά βρίσκονται σε ΑΕΙ), να υπάρχουν διάφορα ζώα που λένε ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα καταστρέψουν τη "δωρεάν παιδία". Χουμ, χα χα χα. Δεν αμφιβάλλω ότι ένας νέος τέτοιος θεσμός θα κάνει τα πράγματα άνισα για πολύ κόσμο (πιθανώς, εμού συμπεριλαμβανομένου, γιατί εγώ πού σπουδάζω;) που δεν θα έχει πρόσβαση στα ιδιωτικά πανεπιστήμια, θα γεννηθούν ερωτήματα για την αμεροληψία κριτηρίων προβιβασμού στα μαθήματα κ.λπ. κ.λπ. Όταν, όμως, έχεις φτάσει πάτο και η χώρα σου είναι μπανανία, you can only go up. Για σκεφτείτε το...

Μεταξύ πυρών κατάληψης, αποχής διδασκόντων, χτισμένων εισόδων και ηλίθιων πολιτικών (ο σοφός άνθρωπος έχει πολιτική άποψη αλλά όχι κομματική συνείδηση), εγώ καβαλάω το EXPRESS μου και ο Θεός βοηθός. Όπως είπε και ο Chabrol: "Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα κι έπειτα, πού θα τα βάζαμε;"

 

Rant is over, moving on to...

 

Special Feature: Feminine Crisis

Yuka - Η Κουμπότρυπα: Δυστυχώς εδώ ο χαρακτήρας που διάλεξα, αν και αντιπροσωπευτικός, δεν είναι ούτε τόσο αναγνωρίσιμος όσο οι γυναίκες του Manara, ούτε και ο πιο χαρακτηριστικός. Καθότι τα hentai ("διεστραμμένα" καθαρά πορνογραφικά manga και anime) αποτελούν μια τελείως ξεχωριστή κατηγορία ιαπωνικών κόμικς με τεράστια αγορά (τουλάχιστον ίση σε μέγεθος με αυτή των μη πορνογραφικών), ποικιλία και θεματολογία πλαισίων (διότι το κυρίως θέμα είναι προφανές), για να παρουσιάσει κανείς μια αντικειμενικά αποδεκτή, αρχετυπική μορφή, θα έπρεπε να είναι αυτό που λέμε, εν ολίγοις... "τσοντάκιας". Έχοντας περάσει προ πολλού την ηλικία όπου όλοι μας (φαντάζομαι) ασχολούμασταν με το οπτικά προσφιλές εκπαιδευτικό ζήτημα (ως γνωστόν η θεωρία προηγείται της πράξης, hehe), δεν είχα την ευκαιρία να έρθω ιδιαίτερα σε επαφή με αυτόν τον συγκεκριμένο τομέα του ιαπωνικού visual culture. Ωστόσο τα κοινά στοιχεία μεταξύ των αρχετύπων ήταν αρκετά για να με πείσουν. Η Yuka (επίθετο not needed, apparently), είναι μία από τις πολλές σεξουαλικά υπερδραστήριες γυναίκες που έχει επινοήσει ο Yukio Yukimino (...in long lost times: Heat Critical - Rain Respite - 20/07/05).

Κατά τα άλλα, το "καλό κορίτσι" του σχολείου, σοβαρή, εξαιρετική μαθήτρια χωρίς πολλά φρουφρού. Όταν μελετάει μαζί με ένα φίλο της, τον Tsuyoshi, αυτός ρίχνει την ιδέα να την υπνωτίσει για να περάσει η ώρα. Αν και δεν πολυπιστεύει ότι θα γίνει τίποτα, η Yuka συμφωνεί. Μέσα σε ελάχιστα καρέ, η Yuka αλλάζει τελείως στιλ και λέει "ξαφνικά θέλω να κάνουμε σεξ", δίχως ο Tsuyoshi να της πει τίποτα (όχι ότι αρνείται κιόλας...). Ότι ακολουθεί είναι λίγο ως πολύ αναμενόμενο (για τα δεδομένα των Ιαπώνων). Μετά από έναν μήνα αυτής της κατάστασης, ο Tsuyoshi αποφασίζει να την ξε-υπνωτίσει την ώρα που είναι μέσα της. Αυτή φαίνεται έκπληκτη, του φωνάζει να σταματήσει, αλλά δεν το παλεύει και πολύ. Η κατάσταση συνεχίζεται με "επισκέψεις για διάβασμα και υπνωτισμό". Τώρα εγώ με την απέραντη αφέλειά μου να ρωτήσω πώς ακριβώς ο Tsuyoshi τα κατάφερε με την πρώτη φορά, έχοντας δει υπνωτισμό μόνο στην τηλεόραση και μάλιστα δοκιμάζοντάς τον πάνω σε άτομο που δεν πιστεύει". Για να μην αναφέρω ότι ο υπνωτισμός σε θέτει σε κατάσταση δεκτικότητας απέναντι στις διαταγές του υπνωτιστή και δεν σου αλλάζει αυτόματα προσωπικότητα (και δεν κάνεις με τίποτα οτιδήποτε έρχεται σε αντιδιαμετρική αντίθεση με τον χαρακτήρα σου). Όσο για το ότι όσες φορές, έστω την έκανε να "ξεχάσει", πώς ακριβώς αυτή δεν παραξενεύτηκε με διάφορα βιολογικά κατάλοιπα (έστω "μυϊκούς πόνους" ρε παιδί μου), άλλη ιστορία. Γενικά νομίζω ότι η Yuka, όπως και η Claudia του Manara, απλώς ψάχνει μια αφορμή για να μετατραπεί από σοβαρή και αυστηρή, σε μηχανή του σεξ. Τα πάντα είναι ζήτημα υποβολής ή δικαιολογίας. Στη μία περίπτωση το άδειο κουτί του "Κουμπιού", στην άλλη περίπτωση, do-it-yourself υπνωτισμός από έναν άσχετο.

 

Δεδομένου ότι το επόμενο αρχέτυπο, "Η Μυστακιοφόρος", είναι μια πολύ ιδιόμορφη περίπτωση, θα περιμένετε την επόμενη φορά (whenever that will be, I hope next week), αλλά μπορείτε να προσβλέπετε σε 3 αρχέτυπα.

 

Για να δούμε λοιπόν τι ξέθαψε ο...

 

Shinjuku Stalker

- Ετοιμαστείτε για ένα νέο fantasy anime, το οποίο έχει αρχίσει να προβάλλεται στην Ιαπωνία εδώ και δυο μήνες (άρα, fansubs-wise, καινούργιο για μας), το GOOD WITCH OF THE WEST: ASTRΑEA TESTAMENT. Στο βασίλειο του Graal, μια μητριαρχική μοναρχία όπου η διαδοχή γίνεται κατόπιν συναγωνισμού από υποψήφιες πριγκίπισσες, η ζωή πρόκειται να αλλάξει για την κόρη του αστρονόμου Gidion Dee. Μετά την εμφάνιση του νέου του βοηθού, Rune, η Firiel θα ανακαλύψει ότι είναι και αυτή υποψήφια για το θρόνο. Από την καρδιά του βασιλείου, μέχρι τα εξώτατα όριά του όπου φωλιάζουν οι δράκοι, η σειρά είναι ένα μίγμα ίντριγκας, πολιτικής, μαγείας και περιπέτειας. Αναμένουμε με ενδιαφέρον.

- Στις 20 Ιουνίου η Geneon θα βγάλει το πρώτο DVD του ICHIGO MASHIMARU (STRAWBERRY MARSHMALLOW). Για όσους αγαπούν σειρές τύπου AZUMANGA DAIOH ή YOTSUBATO, είναι σκέτο... ζαχαρωτό. Η καθημερινότητα μέσα σε όλη της την παλαβομάρα, όπως τη ζουν 5 κορίτσια. Η σκανταλιάρα Miu Matsuoka, η καθωσπρέπει Αγγλίδα Ana Coppola (που ζει τόσο καιρό στην Ιαπωνία ώστε έχει ξεχάσει τα Αγγλικά της), η ντροπαλή Matsuri Sakuragi (μαζί με το παράξενο κατοικίδιό της), η λογική Chika και η βαριεστημένη 20χρονη αδελφή της, Nobue, είναι ο πυρήνας του νέου αυτού anime. Τέσσερις 12χρονες και μια φοιτήτρια (που διαρκώς ψάχνει λεφτά για τσιγάρα), οι οποίες σκαρφίζονται χαζά σχέδια, πειράζουν η μία την άλλη και αλληλοβοηθούνται με τους πιο διασκεδαστικούς τρόπους. Τίποτα μεγαλόπνοο, αλλά αναμένεται πολύ διασκεδαστικό. Ζήτω το μονοπάτι που χάραξε ο/η Kiyohiko Azuma!

- Λάτρεις του GTO ετοιμαστείτε! Η Tokyopop εκδίδει μέσα στο μήνα το SHONAN JUNAI GUMI, το prequel του GTO. Δείτε τον "σκληρό" δάσκαλο Eikichi Onizuka στα μαθητικά του χρόνια, όταν ήταν απλώς άλλο ένα πανκιό (εντάξει, πολύ σκληρό πανκιό, αλλά loser, nonetheless) και μαζί με τον φίλο του προσπαθούσαν να ρίξουν γκόμενες. Ξεκαρδιστικές καταστάσεις, απαράδεκτα κουρέματα και απογοητεύσεις η μία πάνω στην άλλη. Αν και το GTO εκδόθηκε πρώτο από τον Fujisawa γύρω στο 1990, το prequel θα ξεκαθαρίσει πολλές από τις σχέσεις και το κοινό παρελθόν πολλών από τους χαρακτήρες, όπως ο Ryuji Danma. Μην το χάσετε, θα χάσετε πολύ γέλιο!

- Η Tokyopop, όμως, χτυπάει με δύο ακόμα τίτλους, τα manga TRINITY BLOOD και MAI HIME! Το πρώτο αριθμεί προς το παρόν 6 τόμους και το δεύτερο έχει συνολική έκταση 5. Αμφότερα ξεκινούν τον Νοέμβριο, αμφότερα έχουν γίνει φοβερά anime, αμφότερα είναι must για κάθε καλό otaku! Μάλιστα το TRINITY BLOOD περιλαμβάνει υλικό από τις νουβέλες της Sunao Yoshida, το οποίο δεν έγινε adapted στο anime.

 

Ξέρετε Ότι...;

...η VIZ γιορτάζει τα 20α της γενέθλια από την εποχή που πρωτοέβγαλε το RANMA 1/2,, το AREA 88, το MAI THE PSYCHIC GIRL και το LEGEND OF KAMUI; Χρόνια πολλά. Την αγαπάμε κι ας μας γ***ει το κέρατο, ώρες-ώρες.

 

Bookworm

THE DEVIL DOES EXIST VOL. 1: Ένα αρκετά ενδιαφέρον shoujo manga, από την Mitsuba Takanashi. Αν και σε κάποιο βαθμό θυμίζει μια ελαφρώς πιο κάφρικη εκδοχή του MARMALADE BOY του Wataru Yoshizumi, πρωτοτυπεί κυρίως στον κεντρικό αρσενικό χαρακτήρα. Ο Takeru Edogawa είναι ένα χρόνο μικρότερος από την πρωταγωνίστριά μας, Saito Kayano και μεγάλος μπελάς. Όντας ο γιος του διευθυντή, θεωρεί ότι μπορεί, μαζί με τους φίλους του, να κάνει ό,τι θέλει, χωρίς προβλήματα από τους καθηγητές. Δημιουργεί φασαρία, βασανίζει την Kayano, όταν πέφτει κατά τύχη στα χέρια του ένα γράμμα εξομολόγησης προς τον Yuichi, αρχηγό της ομάδας μπάσκετ και γενικά θεωρείται ο γοητευτικός διάβολος του σχολείου.

Τα πράγματα μπλέκονται όταν η μητέρα της αποφασίζει να παντρευτεί τον πατέρα του και έτσι καταλήγουν αδέρφια. Σε αντίθεση με τον Yuu από το MARMALADE BOY, με τον οποίο η αντίστοιχη ηρωίδα βρίσκεται οικογενειακή συγκάτοικος και έχουν προβλήματα μεταξύ τους κατανόησης, πριν ερωτευτούν ο ένας τον άλλον, ο Takeru παρουσιάζεται ως κάφρος. Αποκλίνουσα συμπεριφορά, κακές γκόμενες να τρέχουν πίσω του και να απειλούν όποια άλλη τον πλησιάζει (όχι ότι ο ίδιος δίνει δεκάρα για αυτές) και σίγουρα δεν είναι ο κλειστός αλλά ευγενικός τύπος. Η δημιουργός είπε ότι τον βάσισε (το 1998, όταν ακόμα ζούσε ο συχωρεμένος) στον Hide, άλλοτε frontman των X-Japan (θα μιλήσουμε για αυτόν στο επόμενο Akiba Records). Το manga συνδυάζει το ρομάντζο με ένα είδος punk culture και το θέμα της παλιάς φιλίας. Είναι, ίσως, κατά κάποιον τρόπο, ένας συνδυασμός του MARMALADE BOY με το GTO. Δεν είναι ό,τι πιο πρωτότυπο, αλλά είναι ένα προσφιλές θέμα, με ωραία προοπτική στην παρουσίαση.

 

Meanwhile in...

NEGIMA VOL. 7: Μια και σιγά-σιγά καλοκαιριάζει (τι σιγά-σιγά; 32 βαθμοί στο κέντρο ήδη; Δεν είμαστε καλά!), ας μιλήσουμε για τον καλοκαιρινό τόμο του NEGIMA. Επιστρέφοντας από το ταξίδι στο Kyoto, ο Negi αρχίζει να επεξεργάζεται τα στοιχεία που του έδωσε ο Konoemon (Nostalgia Part Five - The Power of the Lens - 03/03/06), σχετικά με τον πατέρα του. Με τη βοήθεια της Yue και της Nodoka ανακαλύπτει ότι υπάρχει ένα υπόγειο πέρασμα κάτω από τη Μεγάλη Βιβλιοθήκη, το οποίο κάπως σχετίζεται με την τοποθεσία του πατέρα του. Όταν φτάνουν εκεί, όμως, η είσοδος φυλάγεται από κάτι... μεγάλο, πεινασμένο και με φτερά. Ο Negi, από αυτήν την τελευταία εμπειρία, συνειδητοποιεί κάτι πολύ σημαντικό: δεν είναι αρκετά δυνατός. Έτσι αρχίζει μια επίπονη διαδικασία που θα τον φέρει σε θέση να διδαχθεί πολεμικές τέχνες από τη Fei Ku και μαγεία από την Evangeline!

Στο μεταξύ, γίνεται σαφές πόσα ακριβώς άτομα ξέρουν την ιδιότητά του ως Μάγου και συνειδητοποιεί ότι έχει πολλούς συμμάχους. Περιλαμβάνεται και μία ιστορία που εμβαθύνει στον χαρακτήρα της Sasaki Makie, της resident αθλήτριας ρυθμικής γυμναστικής της παρέας. Βεβαίως υπάρχουν και τα δυσάρεστα, καθώς ο Negi, θέλοντας να προστατέψει την Asuna από μελλοντικούς κινδύνους, καταλήγει να τσακωθεί άγρια μαζί της. Τίποτα καλύτερο από ένα ταξίδι στον Νότιο Ειρηνικό, στο ιδιωτικό νησί της Ayaka (όπου βεβαίως θα έρθει και η μισή τάξη, μόλις το μάθανε από τη Haruna Saotome), για καλοκαιρινό R&R και συμφιλίωση. Ωστόσο, τα πραγματικά ζόρια για τον Negi θα αρχίσουν μετά από αυτήν τη σύντομη ανάπαυλα...

 

Και τώρα, αν και πολύς καιρός πέρασε, έχουμε...

 

Flash! Shyashin: Inoue Takehiko

Ο Inoue Takehiko γεννήθηκε στις 12 Ιανουαρίου του 1967, στην Kagoshima της νήσου Kyushu της Ιαπωνίας. Έκανε το ντεμπούτο του στα manga το 1988, σε ηλικία είκοσι ενός ετών, όταν ακόμη σπούδαζε λογοτεχνία στο Πανεπιστήμιο Kumamoto, με το KAEDE PURPLE. To manga αυτό, το πρώτο με θεματολογία το μπάσκετ (όπως λέει ο ίδιος, πρόγονος του SLAM DUNK), κέρδισε το Bραβείο Osamu Tezuka για καλύτερο νεοεμφανιζόμενο mangaka, το ίδιο έτος.

Τα δύο γνωστότερα έργα του είναι γνωστά και στην Ελλάδα: το ένα είναι το SLAM DUNK (σύνολο 24 τόμοι, Shueisha, 1990-1996), το οποίο ασχολείται με τους αγώνες μια ομάδας μπάσκετ Λυκείου και μάλιστα η μεταφορά σε anime προβλήθηκε για ένα διάστημα και εδώ με τίτλο "ΤΟ ΤΡΙΠΟΝΤΟ". Για ένα διάστημα το εξέδιδε η ανθολογία RAIJIN COMICS (μάταιη, πλην αξιόλογη προσπάθεια για μίμηση του ιαπωνικού εβδομαδιαίου προτύπου στη Δύση) της εταιρίας Gutsoon, η οποία έβγαλε συνολικά τους 5 πρώτους τόμους. Τώρα ξαναβγαίνει από τη VIZ. Το δεύτερο είναι το VAGABOND, το οποίο συνεχίζεται ακόμη σήμερα και είναι μεταφορά της νουβέλας του Eiji Otsuka, πάνω στη ζωή του θρυλικού Miyamoto Musashi (20 τόμοι ως τώρα, Kodansha, από το 1998) και επίσης βγαίνει μεταφρασμένο από τη VIZ.


Sakuragi Hanamichi (SLAM DUNK) & Miyamoto Musashi (VAGABOND)

Τα έργα του αυτά ήταν υπεύθυνα για πολλαπλές βραβεύσεις: Shogakukan Manga Award (SLAM DUNK, 1995), Kodansha Manga Award (VAGABOND, 2000), Grand Prize, Japan Media Arts Plaza manga division (VAGABOND, 2001), Excellence Prize, Japan Media Arts Plaza manga division (REAL, 2002), Manga grand prize, Tezuka Osamu Cultural Prize Manga Grand Prix (VAGABOND, 2002).

Το REAL, που αναφέρθηκε πιο πάνω, είναι το manga που ξεκίνησε για τη Sueisha το 1999 και έχει βγάλει μέχρι σήμερα 3 τόμους. Το θέμα του είναι τα άτομα με ειδικές ανάγκες και σε πρώτο πλάνο μια ομάδα μπάσκετ για άτομα με αναπηρίες κάτω άκρων. Πέρα από το όλο ζήτημα του αθλητισμού, το οποίο του είναι ιδιαίτερα προσφιλές (γενικά θεωρείται sports-freak, άποψη που υποστηρίζεται από την κατάσταση του γραφείου του), το REAL έχει και μια συγκινητική χροιά για την πραγματικότητα και τον ηρωισμό αυτών των ανθρώπων.


REAL

'Αλλες, πρώιμες σειρές του, είναι το CHAMELEON JAIL (1988-1989) και το BABY FACE, αμφότερα επηρεασμένα από τους maitres του αστυνομικού/gangsterικού manga, Hojo Tsukasa (ANGEL HEART, CITY HUNTER) και Ryoichi Ikegami (CRYING FREEMAN). Μάλιστα, για περίπου 1 χρόνο (1988), δούλεψε ως βοηθός του Tsukasa, από τον οποίο και έμαθε τα βασικά. Να αναφέρουμε, τέλος, ότι δικό του είναι και το (επίσης με θέμα το μπάσκετ), BUZZER BEATER, αρχικά online comic το οποίο τελικά εξέδωσε η Sueisha (4 τόμοι,1997-1998) και έγινε anime 13 επεισοδίων (το έχω, λες να το δω και να το κάνω review; Hmm...).

 

Εδώ να συμπληρώσω κάτι που είχα ξεχάσει την προηγούμενη φορά, αν και ήταν προφανές. Τα ratings των OVA HUNTER X HUNTER:

OVA 1: 9


Pakunoda breaks her oath

OVA 2 - GREED ISLAND: 10


Killua's secret weapon...?

OVA 3 - GREED ISLAND FINAL: 10

 

Δυστυχώς, δεν έχω δει τίποτα καινούργιο (...πλήρες - το BLEACH δεν τελειώνει στο #70, όπου και βρίσκομαι), έτσι δεν μπορώ να γράψω REVIEW. Ωστόσο, να οι φωτογραφίες που είχα υποσχεθεί...


Hisoka


Lucifer Kuroro


Bisuketo (actually, this DOES mean "Biscuit")


Serious Razor (only time he opens his eyes!)


Hisoka saves the ball (and his head)

 

Mata raishyu (tabun...) ne
Bakuma-dono

 



shinjuku express archive | email the author | author's profile
back to top



|home|about us|downloads|contact|oldies|events|

The artwork cannot be reproduced in any form without the written consent of the artist and/or publisher. Trade Names and trademarks mentioned and/or displayed on this Web Site are the property of their respective owners.
All Rights Reserved.

This page is best viewed at 1024x768 or higher with Mozilla Firefox 2.0.0.4
Certified on Mozilla Firefox 2.0.0.4+ or IE 6+

Get Firefox!
Powered by vi