Βρίσκεστε στο archive.comicdom.gr. Βλέπετε το παλιό site και αρχείο του www.comicdom.gr. 2000+ άρθρα, reviews και συνεντεύξεις βρίσκονται στην διάθεσή σας. Το νέο, πλέον blog, site του Comicdom μπορείτε να το βρείτε στο http://www.comicdom.gr
Βρίσκεστε στο archive.comicdom.gr. Βλέπετε το παλιό site και αρχείο του www.comicdom.gr. 2000+ άρθρα, reviews και συνεντεύξεις βρίσκονται στην διάθεσή σας. Το νέο, πλέον blog, site του Comicdom μπορείτε να το βρείτε στο http://www.comicdom.gr
  • column info
    new stuff

    Ξ“Β“Ξ“οŸƒ ÝíΓʽ site ðïá Ξ“οŸƒΞ“Β­Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“ΞŽΞ“Β­Ξ“οŸƒΞ“Ξ„Ξ“Κ½Ξ“Β© Ξ“Β³Ξ“οŸƒ Ξ“οŸ„Ξ“Κ½Ξ“Β¨Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“Β©Ξ“Β­Ξ“Βž Ξ“ΚΌΞ“ΒœΞ“Β³Ξ“Β§ Ξ“οŸƒΞ“ΒŸΞ“Β­Ξ“Κ½Ξ“Β© Ξ“Β°Ξ“Β±Ξ“Κ½Ξ“Β£Ξ“Β¬Ξ“Κ½Ξ“Ξ„Ξ“Β©Ξ“οŸ„Ξ“Βœ Ξ“οŸ‚Ξ“Β½Ξ“Β³Ξ“οŸ„Ξ“β€•Ξ“Β«Ξ“β€• Γ­Γʽ Ξ“Β°Ξ“Κ½Ξ“Β±Ξ“Κ½Ξ“οŸ„Ξ“β€•Ξ“Β«Ξ“β€•Ξ“Ξ…Ξ“Β¨Ξ“οŸƒΞ“ΒŸ Ξ“οŸ„Ξ“Κ½Ξ“Β­Ξ“οŸƒΞ“ΒŸΞ“Β² ôéò Ξ“οŸ‚Ξ“Β©Ξ“Κ½Ξ“Β±Ξ“οŸ„Ξ“οŸƒΞ“ΒŸΞ“Β² Ξ“Κ½Ξ“Β­Ξ“Κ½Ξ“Β­Ξ“οŸƒΞ“ΞŽΞ“Β³Ξ“οŸƒΞ“Β©Ξ“Β² Ξ“Β·Ξ“Ξ‰Ξ“Β±Ξ“ΒŸΞ“Β² Γ­Γʽ ôïá Ξ“οŸ…Ξ“οŸƒΞ“Ξ†Ξ“Β½Ξ“Β£Ξ“οŸƒΞ“Β© Ξ“οŸ„Ξ“ΒœΞ“Ξ„Ξ“Β©. Ï Ξ“οŸƒΞ“οŸ„Ξ“ΒœΞ“Β³Ξ“Ξ„Ξ“β€•Ξ“Ξ„Ξ“οŸƒ Ξ“Ξ…Ξ“Β°Ξ“οŸƒΞ“Β½Ξ“Β¨Ξ“Ξ…Ξ“Β­Ξ“β€•Ξ“Β² Ξ“Β±Ξ“β€•Ξ“ΒžΞ“Β² ôïá comicdom.gr, Ξ“Ξ†Ξ“Β±Ξ“β€•Ξ“Β­Ξ“Ξ„Ξ“ΒŸΞ“Β¦Ξ“οŸƒΞ“Β© Γ­Γʽ Γ³ΓʽΓ² Ξ“οŸƒΞ“Β­Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“ΞŽΞ“Β­Ξ“οŸƒΞ“Β© Ξ“οŸ„Ξ“Κ½Ξ“Β¨Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“Β©Ξ“Β­Ξ“Βœ ãéΓʽ Ξ“ΞŒΞ“Β«Ξ“Κ½ Γ΄Γʽ updates, Ξ“ΞŽΞ“Β³Ξ“Ξ„Ξ“οŸƒ Γ­Γʽ ìçí Ξ“Β·Ξ“ΒœΞ“Β³Ξ“οŸƒΞ“Ξ„Ξ“οŸƒ ðïôÝ ôçí "Ξ“Β¬Ξ“Β°Ξ“ΒœΞ“Β«Ξ“Κ½".




 Reviews 24/10: LOGICOMIX από τον Αριστείδη Κώτση.


 Reviews 23/10: SOLOMON KANE #1 από τον Ανδρέα Μιχαηλίδη.


 Reviews 22/10: THE AMAZING REMARKABLE MONSIEUR LEOTARD από τον Θωμά Παπαδημητρόπουλο.


 Reviews 21/10: BACK TO BROOKLYN #1 από τον Γιώργο Χατζηκωστή.


 Reviews 17/10: NOTHING NICE TO SAY από τον Θωμά Παπαδημητρόπουλο.


 Reviews 16/10: SUBLIFE από τον Αριστείδη Κώτση.


 15/10: Νέο strip JANE'S WORLD της Paige Braddock.


 14/10: Νέο strip ΚΟΥΡΑΦΕΛΚΥΘΡΑ του Αντώνη Βαβαγιάνη.


 Reviews 13/10: AGE OF SENTRY #1 από τον Γιώργο Χατζηκωστή.


του Ανδρέα Μιχαηλίδη
14-12-06

Making It Up To The Readers

Χαιρετώ σας και πάλι... Φαίνεται πως παρά τις καλύτερές μου προσπάθειες, άλλοτε (πλέον, σπανίως) εξαιτίας μου, άλλοτε εξαιτίας εξωτερικών παραγόντων, μου είναι σχεδόν αδύνατον να είμαι συνεπής με τη στήλη, week after week. That's life for you, full of shit, until you marry (and you do NOT want to go there!), when things really go down the toilet. Δεν θα απολογηθώ και μάλιστα, από αυτό το σημείο και πέρα, εκτός αν πρόκειται για καθαρά δικό μου σφάλμα (e.g., τα ήπια μέχρι που δεν μπορούσα να ξεχωρίσω το πληκτρολόγιο από το μίξερ), δεν θα αναφέρομαι σε τυχών απουσίες μου. Προσποιηθείτε ότι η ζωή συνεχίζεται ακόμη και αν εγώ απουσιάζω (ξεκαβάλαααααα) και να είστε ευτυχείς όταν είμαι παρών. Είναι μια συμφωνία μεταξύ μας, ένα otakικό συμβόλαιο (κατά το κοινωνικό συμβόλαιο) μεταξύ εμού, του άθλιου αρθρογράφου και εσάς, των πιστών μου αναγνωστών. Δεν είμαι βέβαιος αν συμφωνεί ο Σακαρίδης με τα άνωθεν, αλλά νομίζω ότι αν διαφωνεί, he will make it painfully evident.

(Editor's note: let's say πως "συμφωνεί"... for now!)

Σταματώντας, λοιπόν, αυτή την ήδη μπαγιάτικη συζήτηση (πόσο πάει, τρεις, τέσσερις μήνες και κάτι ψιλά που βρίσκομαι στην ίδια κατάσταση;), θέλω να προχωρήσω σε ένα θέμα πάνω στο οποίο δεν έχω βρει το παραμικρό κοινό έδαφος με τους αντιφρονούντες. Φαίνεται πως είναι μια διαφοροποίηση που πάει τόσο βαθιά όσο και η διαφωνία για το NEON GENESIS EVANGELION (περισσότερα σχετικά με αυτό το θέμα, παρακάτω). Yaoi (boy-boy with sexual inference), yuri (girl-girl with sexual inference) ή straight; Shounen-ai (boy-boy romance), shoujo-ai (girl-girl romance) ή keep it natural; Πέρα από αυτό, ακόμη και αν σε κάποιον δεν αρέσει ένα (ή περισσότερα) από αυτά τα genres, είναι δυνατόν να του αρέσουν συγκεκριμένες ιστορίες μέσα στο πλαίσιο της εν λόγω θεματολογίας;


Seimaden

Καταρχήν, να διευκρινίσω ότι στις πρώτες κατηγορίες δεν αναφέρομαι αποκλειστικά σε hentai. Ένα anime ή manga μπορεί να έχει yaoi ή yuri θεματολογία, χωρίς να αναλώνεται σε σκηνές άγριου (ή όχι και τόσο άγριου, αλλά, τέλος πάντων, ιδιαίτερα explicit) sex. Ας αρχίσουμε, όμως, από τα hentai, κάνοντας σταδιακά scale-down. Νομίζω είναι προφανές ότι, όπως η πλειοψηφία των αρσενικών otaku, στην περίπτωση αυτή θα διάλεγα τα yuri (εκτός αν είχα άλλου είδους πρόβλημα...). Αντίστοιχα, οι κοπέλες θα διάλεγαν τα yaoi (τα οποία, άλλωστε, είναι ιδιαίτερα bishounen-οειδή). Τι γίνεται, όμως, με τα yaoi τα οποία δεν εμπίπτουν στο φάσμα των hentai (FAKE, SAINT BEAST, PASSION, LITTLE BUTTERFLY), όπως πολλοί από τους τίτλους του Yaoi Manga Imprint της DMP ή του BLU Imprint της Tokyopop; Γίνεται, άραγε, κάποιος ο οποίος αντιπαθεί τη θεματολογία αυτή, να βρει ενδιαφέρουσες ιστορίες να διαβάσει, στην πιο ελαφρά μορφή της;


KASHIMASHI

Νομίζω ότι η ερώτηση εμπίπτει κάπου στον ακόλουθο παραλληλισμό: αν δεν σου αρέσει το gay porn, υπάρχει περίπτωση να βρεις μια soft gay porn ταινία που να σου αρέσει; Αντίστοιχα, θα διάβαζες μια νουβέλα Βίπερ Νόρα με gay θεματολογία, αν δεν σου αρέσουν οι αντίστοιχες, καθαρά σεξουαλικές νουβέλες; Νομίζω ότι η απάντηση, ευλόγως, είναι "όχι". Δεν έχω συναντήσει πολλούς ανθρώπους που να διαφωνούν με αυτή την άποψη, αλλά γνωρίζω μερικούς (arbitrary use of gender, είναι αγόρια και κορίτσια), με τους οποίους κατέστη αδύνατο να φτάσουμε σε συμφωνία. Από τη μία μου λένε "δεν μου αρέσουν τα yaoi", από την άλλη οι υπολογιστές ή οι βιβλιοθήκες τους είναι γεμάτες με τίτλους που εμπίπτουν στη "soft" κατηγοριοποίηση του θέματος, διότι "τους αρέσουν οι ιστορίες". Δεν έχω αντίρρηση να διαβάζει ο καθένας ό,τι θέλει (αλλοίμονο) ή ακόμη να έχει και ό,τι σεξουαλικές τάσεις, προτιμήσεις, φαντασιώσεις, whatever, θέλει. Αρκεί να μην παραμυθιάζει τον εαυτό του και (να προσπαθεί) τους γύρω του. For instance, εμένα δεν μου αρέσουν τα yaoi, σε οποιαδήποτε μορφή τους, ακόμη και κατόπιν πειραματισμού με έναν τίτλο που μου πρότειναν, ο οποίος, υποθετικά, είχε πολύ ωραία ιστορία, ασχέτως με το yaoi υπόβαθρό του (SAINT BEAST). Είναι πάρα πολύ απλό: για να είναι πετυχημένη μια ιστορία, πρέπει να σε αγγίζει το "δράμα" της, να μπορείς να ταυτιστείς με τους χαρακτήρες, εν προκειμένω, για μένα, αδύνατον.


VAMPIRE PRINCESS MIYU

Οι yuri ιστορίες αυτού του τύπου (για να έχουμε και την περίφημη συζήτηση περί του ότι "στους άντρες αρέσει να βλέπουν λεσβίες, άρα γιατί όχι στις γυναίκες, gay"); Ομολογώ ότι έχω δει μόνο μία σειρά αυτού του τύπου (YAMI TO BOUSHI TO HON NO TABIBITO, when giants walked the Earth, 01-06-05), η οποία πράγματι μου άρεσε. Βεβαίως, το yuri κομμάτι αναλωνόταν, κυρίως, στο πρώτο επεισόδιο και ήταν απλώς το driving force πίσω από τα ταξίδια της ηρωίδας. Το υπόλοιπο anime είχε ένα άλλο βασικό στοιχείο που με ενδιέφερε, την Ατέρμονη Βιβλιοθήκη έξω από το Πολυσύμπαν, όπου κάθε κόσμος βρίσκεται μέσα σε ένα βιβλίο, σαν ιστορία. Δεν λέω, ο γενικότερος yuri χαρακτήρας του anime παρείχε επαρκέστατο eye-candy, αλλά όχι αρκετό για να σε κρατήσει για 13 επεισόδια. Διάφορα yuri manga που έχουν κατά καιρούς πέσει στα χέρια μου, πάσχουν συνήθως από το πρόβλημα των αντίστοιχων yaoi: χρησιμοποιούν τον ερωτισμό για να προσελκύσουν το θεατή (μιλάμε για non-hentai yuri, ακόμα) και δεν έχουν ουσιαστικό σενάριο.


YAMI TO BOUSHI και λοιπά...

Τώρα, τί γίνεται με τα shounen-ai και τα shoujo-ai, τα οποία έχουν παρόμοιο χαρακτήρα, αλλά σε καθαρά ρομαντικό επίπεδο; Εδώ, τα πράγματα είναι "muy trickier" (tribute to Evan Dorkin). Σίγουρα, υπάρχουν manga και anime που εμπίπτουν αμιγώς στις κατηγορίες αυτές (GAKUEN HEAVEN και KASHIMASHI, αντίστοιχα). Ωστόσο, το shounen-ai ή shoujo-ai στοιχείο βρίσκεται σπαρμένο σε manga που δεν ασχολούνται ειδικά με αυτού του είδους τις σχέσεις, μεταξύ συγκεκριμένων χαρακτήρων (Sakura και Tomoyo στο CARDCAPTOR SAKURA, Kamui και Fuma -in a way- στο X/1999, οι Shinma στο VAMPIRE PRINCESS MIYU, Nuriko και Hotohori στο FUSHIGI YUUGI, διάφοροι στο YAMI NO MATSUEI και το SEIMADEN, to name a few). Αυτό, κατά κανόνα, συμβαίνει στα shoujo, ως μέρος του "ρομάντζου". Πρέπει να σας πως ότι τα αμιγώς shounen-ai και πάλι δεν μου αρέσουν, διότι είναι φύσει αδύνατο να ταυτιστώ με ένα αγόρι που ερωτεύεται ένα άλλο αγόρι, οπότε η υπόθεση δεν με προσελκύει. Αναφορικά με τα shoujo-ai, συνήθως έχουν πολύ πιο χιουμοριστικό χαρακτήρα και συχνά, περίεργες συνθήκες, υπό τις οποίες ένα αγόρι βρίσκεται φυλακισμένο στο σώμα ενός κοριτσιού κ.ο.κ. Ωστόσο, αμιγώς σαν υπόθεση, πάλι δεν μου λέει κάτι. Το να υπάρχει, όμως, το στοιχείο αυτό μεταξύ κάποιων χαρακτήρων, δίχως η υπόθεση να περιστρέφεται γύρω από την ιδιόμορφη σχέση τους, δεν με ενοχλεί.


YAMI NO MATSUEI

Είναι θέμα, ρεαλιστικά, του τι σε ελκύει σε ένα σενάριο και τι όχι. Nothing more, nothing less. Τελειώνοντας, να κάνω μια σημείωση για κάποιους που δεν μπορούν να βγάλουν το κεφάλι από τον πισινό τους: ως γνωστόν, για όσους το έχουν παρακολουθήσει, ο πρωταγωνιστής του BERSERK, Gatsu, πέφτει θύμα βιασμού από τον μισθοφόρο που τον μεγάλωσε και αργότερα, ο Griffith συμπεριφέρεται κάπως περίεργα, σχετικά με τον μεγαλόσωμο πρωταγωνιστή μας. Όχι, ο Gatsu δεν είναι gay. Σίγουρα, το γεγονός διαμόρφωσε εν μέρει τον απόμακρο και βίαιο χαρακτήρα του, αλλά νομίζω πως η Caska είναι κάτι παραπάνω από απόδειξη περί του αντιθέτου. Δεύτερον, όχι, ούτε ο Griffith είναι gay. Είναι ένας εξαιρετικά διαταραγμένος control freak, για τον οποίο ο Gatsu ήταν ένα σημαντικό εφόδιο, προκειμένου να φέρει εις πέρας τις φιλοδοξίες του. Όταν ο Gatsu ξεφεύγει από τον έλεγχό του, "τον εγκαταλείπει", ούτως ειπείν, ο Griffith χάνει έναν από τους πυλώνες των σχεδίων του και αντιμετωπίζει ένα πρωτόγνωρο συναίσθημα: δεν έχει τον έλεγχο. Βεβαίως, δεν θα τον έλεγα και straight με τη συνήθη έννοια, αφού και οι γυναίκες που χαίρουν της προσοχής του (η Caska και η Πριγκίπισσα του Midland) είναι μόνο κομμάτια του απώτερου σχεδίου του.


BERSERK

Οπότε, μπορεί να είστε ό,τι θέλετε (gay, straight, both, none, yaoi-fans, yuri-fans, whatever), αρκεί να μην προσπαθείτε να πείσετε, με χαζά επιχειρήματα, τους γύρω σας περί του αντιθέτου. Sprach Bakuma-dono! Προχωράμε, λοιπόν, στο σημερινό, composite...

 

Shinjuku Stalker

- Το πρώτο νέο είναι θαυμάσιο για τους NGE fans και ένα (ίσως) harsh blow για εμένα. Το NEON GENESIS EVANGELION επιστρέφει! Πρόκειται για τέσσερις νέες (τονίζω: ΝΕΕΣ) ταινίες EVANGELION, για τη δημιουργία των οποίων θα συνεργαστεί μεγάλο μέρος της αρχικής ομάδας: ο αρχικός δημιουργός, Hideaki Anno, θα γράψει το σενάριο για την πρώτη ταινία και θα επιβλέπει το όλο project. Ο Kazuya Tsurumaki (FLCL, DIE BUSTER) θα σκηνοθετήσει και τις τέσσερις ταινίες και ο Yoshiyuki Sadamoto θα κάνει πάλι τα μαγικά του με τα character designs. Ωστόσο, απόντες θα είναι οι Seiji Mizushima (FULLMETAL ALCHEMIST) και Tensai Okamura (WOLF'S RAIN), πρώην σκηνοθέτες επεισοδίων του αρχικού NGE. Το όλο project έχει τον τίτλο EVANGELION: REBUILD και φαίνεται πως θα είναι (ευτυχώς) παντελώς άσχετο (από άποψη περιεχομένου) με το TV series. Η πρώτη ταινία, χρονολογικά, είναι prequel, ή δεύτερη είναι μέσα στο χρονικό πλαίσιο της αρχικής σειράς, η τρίτη sequel και η τέταρτη (ελπίζουμε) το οριστικό τέλος. Σύμφωνα με τον παραγωγό, Toshimichi Ootsuki, ο λόγος που ανασταίνει η Gainax το NGE, είναι για να δώσει τέλος στο ρεύμα φτηνής αντιγραφής που προκάλεσε η αρχική σειρά. Ε, και όλο και κάτι θα βγάλουν για τον κόπο τους. Η πρώτη ταινία αναμένεται το καλοκαίρι του 2007, στην Ιαπωνία.


- Η FUNimation έχει μια ιδιαίτερη γιορτινή έκπληξη για τους θιασώτες του θρυλικού κλέφτη, Arsene Lupin III: δύο εκπληκτικές κασετίνες, με πέντε ταινίες η κάθε μία, όπου πρωταγωνιστούν ο gentleman thief, ο φίλος του, άσσος στο σημάδι, Daisuke Jigen, ο samurai, Goemon Ishikawa και η (έως και αφύσικα) καμπυλόγραμμη, Fujiko Mine. Το πρώτο σετ, FIRST HAUL, κυκλοφορεί ήδη στην Αμερική και περιλαμβάνει τα VOYAGE TO DANGER (1993), DRAGON OF DOOM (1994), THE PURSUIT OF HARIMAO'S TREASURE (1995), DEAD OR ALIVE (1996), THE SECRET OF TWILIGHT GEMINI (1996).


- Κυκλοφόρησε από τη Sony BMG (στην Αμερική πάντα) το DVD του TRANSFORMERS: THE MOVIE, 20 χρόνια μετά την πρώτη προβολή της. Η αέναη μάχη μεταξύ των Autobots και των Decepticons συνεχίζεται. Καθώς ο Optimus Prime πεθαίνει και παραδίδει το Matrix στον διάδοχό του, Ultra Magnus, μια νέα απειλή εμφανίζεται υπό τη μορφή του Unicron, ενός Transformer σε μέγεθος πλανήτη, το οποίο καταστρέφει κόσμους στο πέρασμά του. Πρόκειται για μια uber-ειδική έκδοση, για την οποία οι παραγωγοί συμβουλεύτηκαν το τεράστιο fan-base των Transformers, προκειμένου να τους δώσουν ακριβώς αυτό που ζητάνε. Παλιά soundtracks, χαμένα trivia και πολλά, ΠΟΛΛΑ άλλα. Ακούς, Πανόπουλε;


- Ο Tetsujin 28 επιστρέφει! Η επιστροφή ξεκινά με το GIANT ROBO: THE DAY THE EARTH BURNED OUT (GIANT ROBO ήταν, εξαρχής, η βλακώδης μετάφραση του TETSUJIN 28 GOU! του Mitsuteru Yokoyama). Πρόκειται για ένα manga σε σενάριο Yasuhiro Imagawa (σενάριο και σκηνοθεσία του παλιού TETSUJIN 28) και σχέδιο Yasunari Toda (S-CRY-ED). Του χρόνου, δε, αναμένουμε το ολοκαίνουργιο anime, με πρωταγωνιστή το αναχρονιστικό ρομπότ.


- Ξέρετε ότι λόγω περιορισμένου χώρου στα ράφια των αμερικανικών comic shops, η Tokyopop αποφάσισε να προσφέρει μερικούς τίτλους αποκλειστικά μέσω του site της; Δεν μιλάμε για digital manga, αλλά για αποκλειστικό digital ordering. Αυτό δεν είναι προβληματικό αναφορικά με νέες σειρές, αλλά η πρόθεση να μετατρέψει κάποιες συνεχιζόμενες σειρές σε τέτοιου είδους προϊόντα, θα προκαλέσει προβλήματα. Το θέμα είναι υπό συζήτηση. Μερικοί νέοι τίτλοι αυτού του είδους θα είναι τα: ATELIER MARIE AND ELIE-ZARLBURGE ALCHEMIST, βασισμένο στο δημοφιλές fantasy videogame, η mecha-παρωδία ATOMIC KING DAIDOGAN και η σειρά MONOCHROME FACTOR, με θέμα κυνηγούς δαιμόνων.


Από το ATELIER MARIE


- Το Studio Madhouse έβγαλε στις ιαπωνικές αίθουσες, προσφάτως, τη νέα ταινία THE GIRL WHO LEAPT THROUGH TIME. Βασίστηκε στη νουβέλα του Yasutaka Tsutsui, συγγραφέα του PAPRIKA (στο οποίο βασίστηκε η νέα, ομώνυμη ταινία του Satoshi Kon) και παρά την περιορισμένη προβολή της, έλαβε πολύ καλές κριτικές. Αφηγείται την ιστορία της Makoto Kanno, μιας κοπέλας που μπορεί να ταξιδεύει πίσω στο χρόνο. Αρχικά, αξιοποιεί τη δύναμη αυτή προς όφελός της, αλλά αργότερα θα αναγκαστεί να γίνει όργανο της μοίρας και να δώσει τη σωστή κατεύθυνση στο μέλλον, αλλάζοντας μικρά γεγονότα. Μένει να δούμε αν το Studio Madhouse έμεινε πιστό στην ποιότητα παραγωγής που μας έχει συνηθίσει.


- Η Dark Horse απέκτησε τα δικαιώματα για το MPD PSYCHO των Eiji Otsuka και Sho-U Tajima (MADARA). Πρόκειται για ένα εξαιρετικό μίγμα ψυχολογικού και gore thriller, όπου ένας αστυνομικός ανακαλύπτει πως έχει πολλαπλές προσωπικότητες, οι οποίες αναδύονται σε διαφορετικές περιστάσεις και σε σύνδεση με διαφορετικούς, φρικιαστικούς φόνους. Ωστόσο, το προφανές ίσως να μην είναι αυτό που φαντάζεστε... Το συστήνω ανεπιφύλακτα, μόλις κυκλοφορήσει.


- Η ADV απέκτησε τα δικαιώματα για το CHEVALIER D'EON, βασισμένο στο ομώνυμο anime της Prodution I.G., καθώς και το manga του KUJIBIKI UNBALANCE (δείτε Eigakan: Season of Rain - 28/09/06).

 

Ξέρετε Ότι...;

...υπάρχει μια live-action ταινία, κινεζικής παραγωγής του 1989, βασισμένη στο DRAGONBALL του Akira Toriyama; Ο τίτλος ήταν DRAGONBALL: THE MAGIC BEGINS, μια άθλια, R-rated μεταφορά, όπου τα Dragon Balls ήταν "Dragon Pearls"! Το αστείο είναι ότι διατίθεται μέσω του Amazon.com.

 

Akiba Records

Εδώ έχω απλώς ένα φρέσκο playlist. Enjoy:

01_Busou Renkin_Makkana Chikai (TV OP)
02_Jigoku Shoujo_Sakasama no Chou (TV OP)
03_Kousetsu Hyaku Monogatari_The Flame (TV OP)
04_Uchyuu Senkan Yamato (TV OP)
05_Soultaker_Soultaker (TV OP)
06_Speedgrapher_Girls On Film (TV OP)
07_Speedgrapher_Break the Cocoon (TV ED)
08_Tsubasa Chronicles_Strange Names
09_Hellsing Ultimate_Gradus Vita (OVA OP)

 

Bookworm

BARON: THE CAT RETURNS: Οι περισσότεροι από σας (provided ότι ασχολείστε με τις ταινίες της Ghibli), θα αναγνωρίσετε τον τίτλο ως τη φυσική συνέχεια του WHISPER OF THE HEART. Πράγματι, η ομώνυμη ταινία βασίστηκε σε αυτό εδώ το manga της Aoi Hiragi. Η Haru είναι μια συνηθισμένη μαθήτρια, με τα συνηθισμένα προβλήματα που αυτό συνεπάγεται (πρωινά ξυπνήματα, μονόπλευρος έρωτας κ.λπ.). Μια μέρα, σώζει μια γάτα από βέβαιο θάνατο και σαν αποτέλεσμα, ξεκινάει μια σουρεαλιστική περιπέτεια: η γάτα αυτή ήταν, στην πραγματικότητα, ο Πρίγκιπας της Χώρας των Γάτων και ο πατέρας του τώρα θέλει να τον παντρέψει με τη Haru!

Μετά από διάφορα γεγονότα (όπως μια τεράστια παράδοση ποντικών σε κονσέρβα, στο σπίτι και ένα λιβάδι από γατόχορτο γύρω από το σχολείο της Haru), μια άγνωστη φωνή οδηγεί την ηρωίδα μας στο "Cat Office", με τη βοήθεια του ογκώδους γάτου, Muta. Εκεί θα βρει την είσοδο για τον κόσμο των έμψυχων αντικειμένων, όπου κατοικεί και ο Baron Humbert Von Gikkingen (Baron, για συντομία). Πρόκειται για μια πορσελάνινη κούκλα ενός γάτου, ντυμένου με ρούχα της Belle Epoque, ο οποίος, μπροστά στα μάτια της Haru, ζωντανεύει και την οδηγεί, μαζί με τον βλοσυρό, πλην ομιλητικότατο, Muta, στον κόσμο όπου τα αντικείμενα έχουν ψυχές χάρη στην αφοσίωση των δημιουργών τους (CHANGELING anyone? *wink*).

Παρά τη συνάντησή της με τον Baron, η Haru θα καταλήξει στη Χώρα των Γάτων, θα κινδυνέψει να γίνει και η ίδια γάτα και θα συναντήσει μια παλιά, χαμένη φίλη. Εκεί, θα μάθουμε και για τον Muta, άλλως γνωστό ως (γιγαντόσωμο στη χώρα αυτή) Lunardo Moon και θα ακολουθήσουμε την παράξενη τριάδα ηρώων, καθώς προσπαθεί να ξεφύγει από τα νύχια του επίμονου Βασιλιά. Ένα παραμύθι, μια συγκινητική ιστορία, μια διασκεδαστική περιπέτεια σε έναν μόλις τόμο, με απέριττο και όμορφο σχέδιο. Οι χαρακτήρες -μια συμπαθητική κοπέλα, ένας γοητευτικός γάτος τζέντλεμαν και ένας μεγαλόσωμος, είρων καβγατζής- κερδίζουν τον αναγνώστη και τον κάνουν να μειδιά.

 

Meanwhile in...

MADARA VOL. 3: Πάνε δύο χρόνια από τότε που ο Madara θάφτηκε κάτω από τα συντρίμμια του Corridor of Fire (Toshyokan: Time-Out - 12/10/06). Από τότε, ο Kaos έχει αναλάβει την αρχηγεία του αντιστασιακού στρατού, καταλαμβάνοντας το ένα κάστρο των Moki μετά το άλλο. Ο Αυτοκράτορας Miroku φαίνεται να μην ενδιαφέρεται. Εντωμεταξύ, ο Loki φαίνεται πως έχει αρχίσει να ερωτεύεται την Kirin και φορώντας την πειραματική πανοπλία του Jofuku, ρίχνεται στις πρώτες γραμμές.

Μια έκρηξη στο Corridor of Fire, καθώς και η εμφάνιση ενός πολεμιστή που φαίνεται να χρησιμοποιεί την τεχνική Reimyuken (μια πολεμική τεχνική που χρησιμοποιεί το chi, σε συνδυασμό με το ξίφος Seinen Kusanangi), βάζουν τον Kaos και τους συντρόφους του σε σκέψεις. 'Αλλωστε, οι παλιές προφητείες λένε ότι ο Βασιλιάς, ο Δράκος, θα αντιμετωπίσει τον θάνατο και θα επιστρέψει. Εκεί, όμως, το μόνο που βρίσκουν είναι την πρώην εκτελεστή του Miroku, Jamira, αναίσθητη. Αναζητώντας απαντήσεις, θα την πάρουν μαζί τους και άθελά τους, θα φέρουν μέσα στις οχυρώσεις τους τον μυστηριώδη Kageo. Αυτός θα απαγάγει την Kirin και η κίνησή του αυτή θα φέρει κοντά τον Loki, τη Jamira, τον Seishinja (που τώρα, μυστηριωδώς, φέρει το Seinen Kusanagi) και τελικά, τον νεκραναστημένο Madara.

Πώς γίνεται και στο Zebli, το νέο σπίτι του Madara, άνθρωποι και Moki ζουν ειρηνικά; Ποιός είναι ο Sukne, που τόσο μοιάζει στον νεκρό Tatara; Γιατί ο Madara έδωσε το ξίφος του στον Seishinja και ποιό είναι το μυστικό του αδελφού ξίφους, του δαιμονικού Maken Kusanagi; Αυτά και άλλα πολλά, μαθαίνουμε σε αυτόν τον τόμο, με έναν ιδιαιτέρως δραματικό τρόπο, καθώς οι δυνάμεις του Kongo φτάνουν στο Zebli. Συμπεριλαμβάνεται μια ιστορία από την παιδική ηλικία του Madara, καθώς και γεγονότα που συνδέονται με ένα σημαντικό χαρακτήρα από το παρελθόν του, τον Shamon!


FLAME OF RECCA VOL. 9:
Την τελευταία φορά (Toshyokan: Season of Madness - 12/11/06), είχαμε αφήσει τον Recca και την Team Hokage στα ημιτελικά του bloc τους. Τώρα, αναμένουν να αντιμετωπίσουν την ομάδα Circus, για να πάνε στα ημιτελικά του Urabutosatsujin (Assassin Tournament). Ωστόσο, μόνο ένα μέλος εμφανίζεται, σέρνοντας δυο φέρετρα. Η ομάδα Circus σφαγιάστηκε πριν φτάσει στα ημιτελικά του bloc και έτσι, η ομάδα του Recca προκρίνεται δίχως μάχη.

Καθώς το μυστήριο γύρω από τον Raiha (έναν όμορφο νεαρό που έσωσε τη Fuko από μια παγίδα στο κάστρο του Mouran) πυκνώνει, οι Hokage έρχονται αντιμέτωποι με τους Uruha-Ma ("Uruha-Demon"). Κατά κάποιον τρόπο, οι "Black Ops" των ομάδων Uruha φαίνονται ιδιαιτέρως επικίνδυνοι. Ο Kaoru θα παλέψει με τον ωραιοπαθή Tsukishiro, ο Recca με τον ninja-copycat, Kashamaru, η Fuko με τον γιγάντιο Gashakura και ο Domon με τον αρχηγό τους, Magensha.

Από την πρώτη στιγμή, φαίνεται πως η ομάδα αυτή είναι σε εντελώς άλλη κλίμακα από τις προηγούμενες. Ωστόσο, οι Hokage εξασφαλίζουν δύο νίκες, ο Recca τη συνεργασία ακόμη ενός από τους οκτώ δράκοντες και τελικά, η Fuko βρίσκεται αντιμέτωπη με τον γιγαντόσωμο και ως τώρα, αήττητο, Gashakura...!

 

Jya ne,
Bakuma-dono

...και στο pin-up, η Tao Jun από το SHAMAN KING...



shinjuku express archive | email the author | author's profile
back to top



|home|about us|downloads|contact|oldies|events|

The artwork cannot be reproduced in any form without the written consent of the artist and/or publisher. Trade Names and trademarks mentioned and/or displayed on this Web Site are the property of their respective owners.
All Rights Reserved.

This page is best viewed at 1024x768 or higher with Mozilla Firefox 2.0.0.4
Certified on Mozilla Firefox 2.0.0.4+ or IE 6+

Get Firefox!
Powered by vi