|
|
του Δημήτρη Σακαρίδη 15-09-05 Post-Traumatic Sledge Disorder Διαμετρικά αντίθετο το σημερινό SLEDGEHAMMER σε σχέση με το "τέρας" της προηγούμενης Πέμπτης. Ξηρασία από σημαντικά, νέα, λίγα τα reviews, guest Master Of The Obvious (από το Γιάννη Αγαπίου, ο οποίος απαντά μια και καλή στο ερώτημα "ποιός είναι τελικά ο J. Michael Straczynski;") και τυπική παρουσία από τα υπόλοιπα sections. Συγνώμη παιδιά, αλλά έχω να μεταφράσω και μια συνέντευξη του Mike Mignola και τα deadlines μπήγουν τα αιχμηρά νύχια τους στην πλάτη μου.
Last Week In Comicland Όπως προανέφερα... ξηρασία! Δεν υπήρχε ούτε μία σημαντική είδηση για την εβδομάδα που μας πέρασε με εξαίρεση την ανακοίνωση των NEW YORK TIMES για το πρώτο στην ιστορία της εφημερίδας comics section, που θα ξεκινήσει από την ερχόμενη Κυριακή. Τσεκάρετε το στο site της εφημερίδας.
Είδα και το preview του INFINITE CRISIS στο NEWSARAMA, και πρέπει να ομολογήσω πως, οπτικά τουλάχιστον, είναι πολύ καλό. Η ιστορία μοιάζει να έχει ένα grandscale feeling, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με το περσινό, άκρως εσωστρεφές και κλειστοφοβικό IDENTITY CRISIS, αλλά με όσα γνωρίζαμε ως τώρα, αυτό ήταν μάλλον αναμενόμενο. Υποψιάζομαι πάντως πως σε μένα η όλη φάση θα λειτουργήσει ανάλογα με αυτήν του ZERO HOUR πριν από 11 χρόνια: μετά από ένα τέτοιο superhero overload (και overkill) θα ψιλοξενερώσω μέσα σε διάστημα ενός περίπου χρόνου μετά την ολοκλήρωση του story και θα απομακρυνθώ σταδιακά από τα υπερηρωικά comics. Πιστέψτε με, τις περισσότερες φορές δεν έχει καθόλου πλάκα να ξέρεις τόσο καλά τον εαυτό σου και να μπορείς υπολογίσεις τις μελλοντικές σου αντιδράσεις. That's the way it goes, I guess...
Review City Μόλις 2 1/2 reviews αυτήν την εβδομάδα. Την επόμενη Πέμπτη, το συγκεκριμένο section θα είναι -λογικά- αρκετά μεγαλύτερο. JSA CLASSIFIED #2 (Geoff Johns/Amanda Conner, DC Comics) NEW X-MEN: HELLIONS #4 (Nunzio De Fillippis & Christina Weir/Clayton
Henry, Marvel Comics) TRICKED (Alex Robinson, Top Shelf)
Master Of The Obvious Για αυτήν την εβδομάδα, δίνω τη σκυτάλη στο φίλο και συνεργάτη, Γιάννη Αγαπίου, που έχει κάποια πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα για έναν από τους πιο controversial mainstream συγγραφείς, τον Joe Michael Straczynski. Take it away, John... Joe Michael Straczynski: Ένα Ψυχογράφημα Ο Straczynski είναι αντικειμενικά καλός συγγραφέας. Δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό. Η προσωπική του σειρά, BABYLON 5, είναι το καλύτερο του έργο και αυτό που τον χαρακτηρίζει περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο. Βλέποντας την, συνειδητοποιεί κανείς το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του και την απαράμιλλη ικανότητα του να προσχεδιάζει με ακρίβεια ρολογιού κάθε γεγονός ενός σεναρίου. Είναι ένας συγγραφέας που ξέρει τα μυστικά του γραψίματος και τα χειρίζεται με τέτοιο τρόπο που δεν αφήνει ανικανοποίητο κανέναν οπαδό των καλών ιστοριών, ανεξάρτητα από το μέσο που αυτές παρουσιάζονται. Όταν φτάνεις να παρακολουθείς την τρίτη σεζόν του BABYLON 5 διαπιστώνεις πως ούτε μία σκηνή στις πρώτες δύο δεν ήταν τυχαία, με αποτέλεσμα ο μυημένος fan της σειράς να έχει τρομακτικό payoff για το χρόνο που αφιέρωσε παρακολουθώντας την. Όταν λοιπόν ο εξαιρετικός αυτό συγγραφέας εξέφρασε την αγάπη του για τα comics και την επιθυμία του να δουλέψει σε αυτά περιμέναμε όλοι σπουδαία πράγματα. Σπουδαία πράγματα που όμως δεν ήρθαν ποτέ (ίσως με εξαίρεση το SUPREME POWER). Γιατί όμως; Για να βρούμε αυτήν την απάντηση πρέπει να προσπαθήσουμε να ψυχολογήσουμε τον ίδιο το συγγραφέα Joe Michael Straczynski. Ο JMS, κατά τη γνώμη μου, πιστεύει πως είναι πολύ πετυχημένος και "μεγάλος" συγγραφέας για να γράφει comics και για αυτό θέλει να κάνει πράγματα που θα αφήσουν εποχή στο μέσο. Θα ήθελε να μπορεί να συγκριθεί μόνο με κολοσσούς της ιστορίας του μέσου και συγκεκριμένα η κρυφή του επιθυμία είναι να γίνει ο σύγχρονος Stan Lee! Για αυτό ακριβώς προσπαθεί να κάνει ότι ο Lee ούτως ώστε να επιτύχει την άμεση σύγκριση μαζί του. Πως τεκμηριώνω την βαρύγδουπη αυτή δήλωση; Αρχίζω να παραθέτω τις αποδείξεις: Μετά από δική του απαίτηση ο JMS έγινε ο πρώτος συγγραφέας μετά τον Stan Lee που ανέλαβε ταυτόχρονα την συγγραφή των δύο flagship τίτλων της Marvel, AMAZING SPIDER-MAN και FANTASTIC FOUR, στους οποίους σχεδιάζει να κάνει μακροχρόνια runs. Ήδη στο AMAZING SPIDER-MAN έχει παραμείνει πάνω από 5 χρόνια. Μετά πάλι από δική του απαίτηση (που αγγίζει τα όρια της εμμονής) και παρά το πολύ φορτωμένο του πρόγραμμα, έχει αναλάβει το revamp των δύο πιο προσωπικών και αγαπημένων τίτλων του Stan Lee. Δύο τίτλων στους οποίους ο Lee έκανε πιθανότατα την καλύτερη, πιο ώριμη δουλειά της καριέρας του. Του DOCTOR STRANGE και του SILVER SURFER. Ο πρώτος κυκλοφόρησε πρόσφατα και ο δεύτερος θα εκδοθεί τις αρχές του 2006. Δεν του έφθανε που το SUPREME POWER (η δική του εκδοχή για το DC Universe) ήταν ο best selling mature readers τίτλος, αλλά ήθελε να είναι ο δημοφιλέστερος τίτλος γενικά και έτσι μετά από δική του πρόταση, το comic θα γίνει re-launched κάτω από το Marvel Knights imprint. Κρίμα τα 18 τεύχη setup και το no restricted storytelling που μας είχε υποσχεθεί. Από τα παραπάνω διαπιστώνουμε εύκολα πως, στην πραγματικότητα, ο μεγαλύτερος εχθρός του JMS είναι ο εαυτός του και πως ο ίδιος του ο εγωισμός είναι αυτός που τον εμποδίζει να μας προσφέρει αυτά που, δίχως αμφιβολία, μπορεί.
Web Surfing Don Markstein's
Toonopedia Swipe
Of The Week Archive Negative/Neutral
Feedback Search
Real World Μένοντας στο κλίμα της εποχής που είναι άκρως... σχολικό, πρέπει να παραδεχτώ πως βρήκα απόλυτα εύστοχο το σχόλιο του φίλου μου του Ηλία Κατιρτζιγιανόγλου για τα σχολεία, τους μαθητές και τα περιβόητα "good old days" της εφηβικής/σχολικής ηλικίας στο προχθεσινό NOIZ. Υπάρχει σοβαρά, κάποιος νοήμων άνθρωπος που θα ήθελε να επέστρεφε στα θρανία και να ξαναζήσει αυτά τα γεμάτα ψυχικές και συναισθηματικές μεταπτώσεις χρόνια; Μπορώ να πω πως σε γενικές γραμμές πέρασα αρκετά καλά στο σχολείο και σε καμία περίπτωση δεν έχω -πολλές- κακές αναμνήσεις, αλλά αυτό δε σημαίνει πως λαχταρώ να ξαναζήσω εκείνη την περίοδο ή πως σιχτιρίζω την -σαφώς πιο γεμάτη και ολοκληρωμένη- ζωή που κάνω τώρα, αναπολώντας το πόσο "ξένοιαστος" ήμουν τότε. Σε τελική ανάλυση, δεν ήμουν και τόσο ξένοιαστος, γιατί τα προβλήματα που είχα τότε μου φαίνονταν βουνό και δεν είχα σε καμία περίπτωση αναπτύξει τις άμυνες για να τα αντιμετωπίσω. Οι περισσότεροι άνθρωποι, βέβαια, έχουν μια τάση να ξεχνούν τις δυσκολίες και τα βάσανα της εφηβικής ηλικίας και να θυμούνται μόνο τις καλές στιγμές, οι οποίες επικεντρώνονται κυρίως στο "τότε δε χρειαζόταν να δουλέψω για να ζήσω" (newsflash: οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γουστάρουν να δουλεύουν - join us tomorrow για μια συγκλονιστική αποκάλυψη: η Γη γυρίζει!!!). Για να μην κοροϊδευόμαστε, η όλη φάση είναι λίγο σαν το κλασικό και χιλιοειπωμένο "εκείνη την περίοδο νόμιζα πως ήμουν ερωτευμένος". Μεγάλε, αν "εκείνη την περίοδο" νόμιζες πως ήσουν ερωτευμένος, τότε λυπάμαι που θα σου χαλάσω την ψευδαίσθηση αλλά ΗΣΟΥΝ ερωτευμένος! Τα συναισθήματα όπως ο έρωτας, η αγάπη, το μίσος, η χαρά, η λύπη, η ευτυχία, η δυστυχία είναι μετρήσιμα και έχουν αξία ΜΟΝΟ τη στιγμή που τα βιώνεις και δεν μπορούν να επανεκτιμηθούν και να αναλυθούν in retrospect. Πίστεψε με, το πιθανότερο είναι πως δεν πέρναγες τόσο καλά όταν ήσουν μαθητής όσο θέλεις να πιστεύεις και πως η κοπελίτσα με τα γυαλάκια την οποία τώρα απαξιώνεις ως "παιδική ασθένεια" ήταν ο πρώτος έρωτας της ζωής σου. Είμαι βέβαιος πως οι γονείς σου, που έπρεπε να υποστούν τα mood swings σου κατά τη διάρκεια της εφηβείας, θα μπορούσαν να επιβεβαιώσουν και τα δύο.
Final Word Αυτά τα ολίγα για σήμερα. Ραντεβού την επόμενη Πέμπτη με ένα πιο χορταστικό SLEDGEHAMMER, στο οποίο θα επιστρέψει μετά από καιρό και το TV Section, με τις πρώτες εντυπώσεις μου από τη νέα τηλεοπτική σεζόν, όπως αυτή διαμορφώνεται σιγά-σιγά. |
sledgehammer archive | email the author | author's profile back to top |
|
|home|about us|downloads|contact|oldies|events| The artwork cannot be reproduced in any form without the written consent of the artist and/or publisher. Trade Names and trademarks mentioned and/or displayed on this Web Site are the property of their respective owners. All Rights Reserved. This page is best viewed at 1024x768 or higher with Mozilla Firefox 2.0.0.4 Certified on Mozilla Firefox 2.0.0.4+ or IE 6+
Powered by vi |