Βρίσκεστε στο archive.comicdom.gr. Βλέπετε το παλιό site και αρχείο του www.comicdom.gr. 2000+ άρθρα, reviews και συνεντεύξεις βρίσκονται στην διάθεσή σας. Το νέο, πλέον blog, site του Comicdom μπορείτε να το βρείτε στο http://www.comicdom.gr
Βρίσκεστε στο archive.comicdom.gr. Βλέπετε το παλιό site και αρχείο του www.comicdom.gr. 2000+ άρθρα, reviews και συνεντεύξεις βρίσκονται στην διάθεσή σας. Το νέο, πλέον blog, site του Comicdom μπορείτε να το βρείτε στο http://www.comicdom.gr
  • column info
    new stuff

    Ξ“Β“Ξ“οŸƒ ÝíΓʽ site ðïá Ξ“οŸƒΞ“Β­Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“ΞŽΞ“Β­Ξ“οŸƒΞ“Ξ„Ξ“Κ½Ξ“Β© Ξ“Β³Ξ“οŸƒ Ξ“οŸ„Ξ“Κ½Ξ“Β¨Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“Β©Ξ“Β­Ξ“Βž Ξ“ΚΌΞ“ΒœΞ“Β³Ξ“Β§ Ξ“οŸƒΞ“ΒŸΞ“Β­Ξ“Κ½Ξ“Β© Ξ“Β°Ξ“Β±Ξ“Κ½Ξ“Β£Ξ“Β¬Ξ“Κ½Ξ“Ξ„Ξ“Β©Ξ“οŸ„Ξ“Βœ Ξ“οŸ‚Ξ“Β½Ξ“Β³Ξ“οŸ„Ξ“β€•Ξ“Β«Ξ“β€• Γ­Γʽ Ξ“Β°Ξ“Κ½Ξ“Β±Ξ“Κ½Ξ“οŸ„Ξ“β€•Ξ“Β«Ξ“β€•Ξ“Ξ…Ξ“Β¨Ξ“οŸƒΞ“ΒŸ Ξ“οŸ„Ξ“Κ½Ξ“Β­Ξ“οŸƒΞ“ΒŸΞ“Β² ôéò Ξ“οŸ‚Ξ“Β©Ξ“Κ½Ξ“Β±Ξ“οŸ„Ξ“οŸƒΞ“ΒŸΞ“Β² Ξ“Κ½Ξ“Β­Ξ“Κ½Ξ“Β­Ξ“οŸƒΞ“ΞŽΞ“Β³Ξ“οŸƒΞ“Β©Ξ“Β² Ξ“Β·Ξ“Ξ‰Ξ“Β±Ξ“ΒŸΞ“Β² Γ­Γʽ ôïá Ξ“οŸ…Ξ“οŸƒΞ“Ξ†Ξ“Β½Ξ“Β£Ξ“οŸƒΞ“Β© Ξ“οŸ„Ξ“ΒœΞ“Ξ„Ξ“Β©. Ï Ξ“οŸƒΞ“οŸ„Ξ“ΒœΞ“Β³Ξ“Ξ„Ξ“β€•Ξ“Ξ„Ξ“οŸƒ Ξ“Ξ…Ξ“Β°Ξ“οŸƒΞ“Β½Ξ“Β¨Ξ“Ξ…Ξ“Β­Ξ“β€•Ξ“Β² Ξ“Β±Ξ“β€•Ξ“ΒžΞ“Β² ôïá comicdom.gr, Ξ“Ξ†Ξ“Β±Ξ“β€•Ξ“Β­Ξ“Ξ„Ξ“ΒŸΞ“Β¦Ξ“οŸƒΞ“Β© Γ­Γʽ Γ³ΓʽΓ² Ξ“οŸƒΞ“Β­Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“ΞŽΞ“Β­Ξ“οŸƒΞ“Β© Ξ“οŸ„Ξ“Κ½Ξ“Β¨Ξ“Β§Ξ“Β¬Ξ“οŸƒΞ“Β±Ξ“Β©Ξ“Β­Ξ“Βœ ãéΓʽ Ξ“ΞŒΞ“Β«Ξ“Κ½ Γ΄Γʽ updates, Ξ“ΞŽΞ“Β³Ξ“Ξ„Ξ“οŸƒ Γ­Γʽ ìçí Ξ“Β·Ξ“ΒœΞ“Β³Ξ“οŸƒΞ“Ξ„Ξ“οŸƒ ðïôÝ ôçí "Ξ“Β¬Ξ“Β°Ξ“ΒœΞ“Β«Ξ“Κ½".




 Reviews 24/10: LOGICOMIX από τον Αριστείδη Κώτση.


 Reviews 23/10: SOLOMON KANE #1 από τον Ανδρέα Μιχαηλίδη.


 Reviews 22/10: THE AMAZING REMARKABLE MONSIEUR LEOTARD από τον Θωμά Παπαδημητρόπουλο.


 Reviews 21/10: BACK TO BROOKLYN #1 από τον Γιώργο Χατζηκωστή.


 Reviews 17/10: NOTHING NICE TO SAY από τον Θωμά Παπαδημητρόπουλο.


 Reviews 16/10: SUBLIFE από τον Αριστείδη Κώτση.


 15/10: Νέο strip JANE'S WORLD της Paige Braddock.


 14/10: Νέο strip ΚΟΥΡΑΦΕΛΚΥΘΡΑ του Αντώνη Βαβαγιάνη.


 Reviews 13/10: AGE OF SENTRY #1 από τον Γιώργο Χατζηκωστή.


του Δημήτρη Σακαρίδη
16-06-05

Τα news που έχω αυτήν την εβδομάδα είναι αμιγώς... DC themed. Αυτό δε σημαίνει πως αγνοώ τη Marvel, απλά αυτήν την περίοδο δεν κουνιέται φύλλο στο House Of Ideas, καθώς όλοι περιμένουν να δουν πως θα πάει το μεγάλο καλοκαιρινό crossover της εταιρίας, HOUSE OF M.

Μετά, θα έχει ψωμί. Be patient.

 

Last Week In Comicland

Αλλαγές στο editorial department της DC προανήγγειλε ο Dan DiDio. Ριζικές αλλάγές, μάλιστα. Σύμφωνα με όσα είπε στο περιθώριο του Wizard World Philadelphia, το τοπίο στα editorial offices της DC θα αλλάξει δραματικά, όχι τόσο από πλευράς προσώπων, αλλά από πλευράς "τοποθετήσεων".

Συνοπτικά:

  • Ο Bob Schreck φεύγει από τη θέση του Group Editor των Bat-titles για να αναλάβει το All-Star line. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει πως θα έχουμε σύντομα αρκετούς ακόμη All-Star τίτλους, καθώς θα ήταν τρομακτική σπατάλη δυνάμεων ένας editor σαν τον Schreck να "χαραμίζεται" σε δύο μόνο ongoing, τα οποίοι μάλιστα έχουν και συγγραφείς που έχουν δεδομένο το "final cut" στα projects τους. Σε αντίθετη περίπτωση η δουλειά του Schreck θα περιοριστεί στο να κυνηγάει τον Quitely (που θα καθυστερεί να παραδώσει τις σελίδες του) και να επιλέγει variant cover artists.
  • Ηγετική θέση στο Bat-office παίρνει ο "πολύ ανεβασμένος" Peter Tomasi, για τον οποίο προφανώς η DC (όπου "DC" αντικαταστήστε με "Dan DiDio" - same thing) ελπίζει πως θα κατορθώσει να επιφέρει ανανέωση, ανάλογη με αυτή που έφερε στο GREEN LANTERN (more on that later). Λεπτομέρεια που αξίζει να σημειωθέι: ο Tomasi θα αναλάβει μόνο τους τίτλους BATMAN και DETECTIVE COMICS και ΔΕΝ θα είναι Group Editor. Κατά πάσα πιθανότητα -χωρίς όμως να έχει υπάρξει επίσημη ανακοίνωση- η θέση του Group Editor καταργείται (πιθανότατα μαζί με κάποιους Bat-titles).
  • Αλλαγές και στους τίτλους του Superman, καθώς ο Eddie Berganza αποχωρεί και αναλαμβάνει το JLA, ενώ διατηρεί τη θέση του σε όλους τους υπόλοιπους τίτλους που είχε ως τώρα (TEEN TITANS, OUTSIDERS, etc.).
  • Το γραφείο του Berganza το παίρνει ο μέχρι πρότινως editor των BATMAN και DETECTIVE COMICS, Matt Idelson, το οποίο μπορεί να σημαίνει πολύ δραματικές αλλαγές στην πορεία των Superman titles (think "epic storylines extravaganza").
  • Μέσα σε όλα αυτά προσθέστε και τη φήμη της αποχώρησης του Mike Carlin από την εταιρία, την οποία όμως ο DiDio "σχεδόν διέψευσε" όταν ανέφερε το όνομα του μαζί με όλους τους υπόλοιπους εν ενεργεία editors.

Τι σημαίνουν όλα αυτά; Λογικά, πολλές αλλαγές στα creative teams. Όπως είναι φυσικό -και το τόνισε και ο ίδιος ο DiDio- οι περισσότεροι editors έχουν μια συγκεκριμένη ομάδα δημιουργών με τους οποίους συνεργάζονται πιο εύκολα και πιο συχνά. Να περιμένουμε να δούμε τον Geoff Johns να γράφει Batman; The crystal ball says... very likely!

Ο Bill Rosemann αλλάζει πόστο. Ο άνθρωπος που για μια περίοδο δίχασε την online comics community με τις άκρως... επιθετικές τακτικές προώθησης και διαφήμισης που ακολουθούσε ως Marketing Communications Manager της Marvel, πήρε προαγωγή. Όπως φαίνεται αυτοί που ισχυρίζονται πως ο -πλέον δηλωμένος- πρώην Marvel fan, Dan DiDio, στοχεύει να μετατρέψει τη DC σε μια "Marvel - done the right way", μάλλον δεν έχουν άδικο. Αναμείνατε μια σειρά από απόλυτα agressive (έως και ελαφρώς ξεδιάντροπες) καμπάνιες από το πρώην συντηρητικό "κόμμα" του mainstream κόσμου.

Βέβαια, για να πάρει αυτό το πόστο ο Rosemann, κάποιος έπρεπε να το χάσει. Και αυτός ο κάποιος είναι η Patricia Jeres, μια γυναίκα για την οποία κανείς δεν είχε να πει κάτι κακό στα σχεδόν δεκαπέντε χρόνια που δούλευε στην εταιρία. Αυτή τη στιγμή οι πιθανότητες να παραμείνει η Jeres στην εταιρία είναι 50-50, αλλά ακόμη και αν συμβεί αυτό θα είναι σίγουρα από άλλο -πιθανότατα λιγότερο high profile- πόστο. Για την ώρα πάντως δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα επίσημα.

Χαρακτηριστικό είναι πως η πρώην Director - Sales And Marketing Communications της εταιρίας βρισκόταν σε άδεια για λόγους υγείας όταν έμαθε τα "ευχάριστα" για την προαγωγή του Rosemann και όπως είπε και η ίδια η Jeres στον Tom Spurgeon, ακόμη δεν έχει λάβει κάποιο οριστικό τηλεφώνημα από την εταιρία, ενώ το μόνο που γνωρίζει είναι πως η "ακριβής θέση της στην εταιρία βρίσκεται υπό εξέταση" (I love that corporate talk).

Πριν από λίγες μέρες έφτασε στο mail μου μια ανεπιβεβαίωτη πληροφορία που αφορά τα μελλοντικά projects των αδερφών Kubert στη DC. Σύμφωνα λοιπόν με το inside talk στην εταιρία (κοινώς, σύμφωνα με τα πλάνα του DiDio), ο ένας από τους δύο προορίζεται για έναν βασικό τίτλο του Batman (BATMAN ή DETECTIVE COMICS), ενώ ο άλλος θα αναλάβει τον τρίτο ALL-STAR τίτλο που δεν αποκλείεται αν έχει ως πρωταγωνίστρια τη Wonder Woman, χωρίς όμως να είναι ξεκάθαρο το ποιός από τους δύο θα κάνει τι. We'll see.

 

Review City

Αν περιμένατε να έγραφα και αυτήν την εβδομάδα όσα reviews έγραψα την περασμένη, you're in for a disappointment.

BATMAN: DARK DETECTIVE #2 (Englehart/Rogers/Austin, DC Comics)
Αναμφισβήτητα η καλύτερη ιστορία Batman των τελευταίων 10-15 ετών... και είμαστε ακόμη στο δεύτερο τεύχος! Ο Steve Englehart δείχνει με ιδιαίτερα εμφατικό τρόπο πως δεν έχει ξεχάσει το πως πρέπει να χειρίζεται ένας συγγραφέας τον πιο πολυσύνθετο και "δύσκολο" ήρωα του DC Universe, ενώ ο Marshal Rogers, αν και σαφώς πεσμένος σε σχέση με τη δουλειά του στα Detective Comics πριν από 25 χρόνια, παραμένει ένας άριστος storyteller που ξέρει να χειρίζεται την εικόνα προς όφελος της ιστορίας. Όσο διαβάζω τη σειρά, τόσο λιγότερο αισθάνομαι την ανάγκη να τη συγκρίνω με το original run. Το DARK DETECTIVE είναι αυτό που είναι. Και προσωπικά το βρίσκω υπέροχο. (Α+)

CITY OF HEROES #1 (Waid/Nakayama/Basaldua, Image/Top Cow)
Δεν έχω παίξει ποτέ CITY OF HEROES. Γνωρίζω πως είναι ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο online παιχνίδι με χιλιάδες (εκατομμύρια;) συμμετέχοντες παγκοσμίως. Ο μόνος λόγος που αγόρασα αυτό το πρώτο τεύχος είναι επειδή το γράφει ο Mark Waid. Έγινα fan του CITY OF HEROES μετά από την ανάγνωση του comic; Σαφέστατα όχι, δεν νομίζω όμως πως αυτό ήταν το ζητούμενο. Είναι το CITY OF HEROES #1 ένα καλό υπερηρωικό comic; Οριακά ναι. Το βασικό μου πρόβλημα είναι ότι είχα διαρκώς την αίσθηση πως θα καταλάβαινα πολύ περισσότερα για τη λογική της ιστορίας αν είχα παίξει το παιχνίδι και ακόμη περισσότερα αν ήμουν fan. Θα το κατατάξω στα "give it another look" και θα τελειώσω κάπου εδώ αυτό το "κάτι σαν review" που εδώ και λίγη ώρα προσπαθώ να γράψω. (Β)

CONCRETE: THE HUMAN DILEMMA #5 (Paul Chadwick, Dark Horse)
Το 1986 ο Paul Chadwick δημιούργησε το CONCRETE, ένα ασπρόμαυρο comic που κυκλοφόρησε μέσω της νεοσυσταθείσας τότε εταιρίας, Dark Horse και έκανε ολόκληρη την comics community να στρέψει το βλέμμα πάνω του. Μέσα από τις ιστορίες του τσιμεντένιου ήρωα οι αναγνώστες ανακάλυψαν την ανθρωπιά που κρύβεται μέσα τους και πολλοί από αυτούς αναγκάστηκαν να αλλάξουν απόψεις και κοσμοθεωρίες. Μετά από σχεδόν είκοσι χρόνια, ο Paul Chadwick συνεχίζει να τραβάει τα βλέμματα όλων των ανθρώπων που αναζητούν από τα comics κάτι παραπάνω από ένα "ανεβαστικό" superhero slugfest. Η αμερικανική σκηνή χρωστάει πολλά σε ανθρώπους όπως ο Chadwick. Χωρίς την επιτυχία αλλά και την επιμονή και αφοσίωση του (και ορισμένων άλλων - Dave Sim, Los Bros Hernandez, etc.) τα indie comics σήμερα θα ήταν πολύ διαφορετικά... αν υπήρχαν. (Α+)

DEAL WITH THE DEVIL #1 (Miller/Schwartzrock, Alias Enterprises)
Το δεύτερο 75 cent offering της ολοκαίνουργιας Alias Enterprises είναι εξίσου ενδιαφέρον με το πρώτο (KILLER STUNTS) - ίσως και ακόμη περισσότερο. Ο Mike S. Miller δημιουργεί μια πολύ σκοτεινή και γεμάτη μυστήριο crime-noir πλοκή και σκιαγραφεί πολυδιάστατους χαρακτήρες οι οποίοι έχουν τη μοναδική ικανότητα (συγκρινόμενοι με τους ήρωες του μέσου αμερικανικού mainstream comic) να μιλούν σαν κανονικοί άνθρωποι. Το σκίτσο του Sherwin Schartzrock (τί όνομα είναι αυτό;;;) συνδυάζει το dark cartoony στιλ καλλιτεχνών όπως ο Phil Hester με μια "early Bendis" αφηγηματική τεχνική που κάνει το όλο κλίμα εξόχως... κινηματογραφικό. Μπορεί να μην έχει τα storytelling pyrotechnics του SIN CITY, αλλά είναι πολύ πιο ειλικρινές και ρεαλιστικό χωρίς να καταφεύγει σε ποζεράδικα κλισέ και κινήσεις φτηνού εντυπωσιασμού. Worth checking out. (Α)

ELSINORE #1 (Lillie-Paetz/Denham, Alias Enterprises)
Ακόμη ένα φτηνό comic (only 75 cents - it's a bargain!) από την Alias. Θα ήθελα να γράψω ένα λεπτομερές review για το ELSINORE, αλλά υπάρχει μια μικρή λεπτομέρεια: Δεν είμαι απόλυτα βέβαιος πως έχω καταλάβει τι συμβαίνει στην ιστορία. Επισης δεν έχω πειστεί ακόμη για το ποιό είναι το βασικό theme του comic. Κατά περίεργο τρόπο, βέβαια, μου φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον και σε αυτό έχει παίξει σημαντικό ρόλο και το άκρως ατμοσφαιρικό σχέδιο του Brian Denham, που παρά την όποια στατικότητα του (αναπόφευκτο αν κάνεις φωτορεαλιστικό σχέδιο... και δεν είσαι ο Neal Adams) αποτελεί έναν πραγματικό οπτικό οργασμό. Για την ιστορία θα σας πω περισσότερα (ελπίζω) μόλις διαβάσω και το #2. (Α-)

EX-MACHINA #11 (Vaughan/Harris/Feister/Story, DC Comics/Wildstorm)
Μετά από ένα τόσο δυνατό και "γεμάτο" storyline όπως το "Tag", που μόλις ολοκληρώθηκε, ο Brian K. Vaughan θεώρησε ασφαλές (δικαίως) να γράψει ένα self-contained τεύχος που -κατά τα φαινόμενα- έχει ελάχιστη σχέση με όσα έχουν ήδη συμβεί στον τίτλο και πιθανότατα παρά το παραθυράκι που αφήνει το τέλος της ιστορίας- δεν θα επηρεάσει και τα τεύχη που θα ακολουθήσουν. Σαν γενική ιδέα, μια χαρά το βρίσκω. Δυστυχώς όμως το "Fortune Favors" είναι μια πολύ αδύναμη ιστορία.

(HUGE SPOILERS FOLLOW)

 

(YOU STILL HAVE TIME TO LEAVE)

 

(LAST WARNING)

 

(OK! YOU ASKED FOR IT!!!)

 

Ο Mayor Hundred, ακολουθώντας πιστά το νόμο περί απαγόρευσης των fortune tellers, magicians και λοιπών τσαρλατάνων, αποφασίζει να επισκεφτεί μια "χαρτορίχτρα" με σκοπό να την αναγκάσει να τα παρατήσει. Αποδεικνύεται όμως -αφού πρώτα υποστούμε μια άκρως βαρετή και "στημένη" κατήχηση για τη ρατσιστική χροιά της λέξης "gypsy"- πως η εν λόγω κυρία έχει πράγματι μεταφυσικές δυνάμεις και πως είχε προβλέψει την επίθεση στους δίδυμους πύργους (στην πραγματικότητα όχι, αλλά ο Hundred πείθεται παρά την έλλειψη επιχειρημάτων - ξαφνικά αρχίζω να αισθάνομαι οίκτο για τους κατοίκους της νέας Υόρκης που έχουν έναν τόσο αφελή και εύπιστο Δήμαρχο). Αφού λοιπόν ο Δήμαρχος πείθεται για τις δυνατότητες της τσιγγάνας (well, waddayawant - call me a racist. See if I care!), αισθάνεται και απόλυτα καλυμμένος από την αστεία απάντηση της στο προφανές ερώτημα "αν το ήξερες από πριν, γιατί δεν είπες τίποτε σε κανέναν;" (δεν θα σας πω ποια είναι η απάντηση) και στο τέλος καταλήγει να κλείνει συμφωνία μαζί της για πιθανές μελλοντικές συνεργασίες (the guy is on fire here). Το EX-MACHINA είναι (παρά το απαράδεκτο αυτό story, αρνούμαι να πω "ήταν") ένα από τα καλύτερα mainstream comics που κυκλοφορούν αυτήν την εποχή. Θεωρήστε το τεύχος #11 ως μία κακή παρένθεση... Ελπίζω να είναι έτσι. (D-)

HUMAN TARGET #21 (Milligan/Chiang, DC Comics/Vertigo)
Στα πρώτα 12 περίπου τεύχη (βαριέμαι να κοιτάξω για να σας πω ακριβώς) το HUMAN TARGET ήταν ένας από τους καλύτερους τίτλους στα stands, με πρωτότυπες ιστορίες και μια αμοραλιστική διάθεση (think PREACHER but without the humor elements) που καθιστούσε την ανάγνωση κάθε τεύχους μια ξεχωριστή εμπειρία. Μέχρι που ήρθε εκείνο το καταραμένο storyline με τους απαγωγείς ανηλίκων από τη Λατινική Αμερική και το -εντελώς forced- introduction του "love interest" για τον ήρωα. Από εκεί και πέρα ξεκίνησε ένας κατήφορος που όμοιο του δεν θυμάμαι να έχω συναντήσει από τότε που ξεκίνησα να διαβάζω comics. Ένας κατήφορος τόσο συνεπής (κάθε τεύχος ήταν, είτε λίγο είτε πολύ, χειρότερο από το αμέσως προηγούμενο) και τόσο προφανέστατα ασταμάτητος (δεν υπήρξε ούτε μία φορά που να μου πέρναγε καν από το μυαλό πως υπάρχει περίπτωση να διορθωθούν τα πράγματα), που πραγματικά απορώ γιατί συνέχισα να αγοράζω το comic κάθε μήνα. Το τεύχος #21 είναι και το τελευταίο της σειράς (καλύτερα, γιατί νομίζω πως θα χρειαζόταν πολύ μεγάλη προσπάθεια για να πέσει παρακάτω το επίπεδο), η οποία ποτέ δεν πούλαγε ιδιαίτερα καλά και το μέλλον της ήταν προδιαγεγραμμένο από πολύ νωρίς. Συνεπέστατος ο Milligan δίνει ένα φινάλε στο saga του Christopher Chance/Human Target αντάξιο της καθοδικής πορείας που είχε πάρει η σειρά εδώ και αρκετούς μήνες. Κρίμα. (F)

MICHAEL CHABON PRESENTS THE AMAZING ADVENTURES OF THE ESCAPIST #6 (Various, Dark Horse)
Αν δεν έχετε διαβάσει το εκπληκτικό μυθιστόρημα του Michael Chabon, THE ADVENTURES OF CAVALIER AND CLAY, σπέυσατε. Αν δεν έχετε διαβάσει κανένα τεύχος από την εξαιρετική σειρά της Dark Horse, THE AMAZING ADVENTURES OF THE ESCAPIST, που έχει ως πρωταγωνιστή έναν από τους "χαρακτήρες" που εμφανίζονται στο βιβλίο (θα καταλάβετε τη χρήση των εισαγωγικών αν διαβάσετε το βιβλίο), σπεύσατε δις. Σε κάθε τεύχος, μια πλειάδα γνωστών και καταξιωμένων δημιουργών δημιουργεί καινούργιες ιστορίες με πρωταγωνιστή τον Escapist, οι οποίες τοποθετούνται, με μοναδικά εμπνευσμένο τρόπο, σε διάφορες χρονικές περιόδους της εξέλιξης του comics storytelling, κάνοντας κάθε τεύχος μια απόπειρα καταγραφής της ιστορίας του μέσου, χωρίς όμως σε κανένα σημείο να χάνει τον fun χαρακτήρα του. Ενδεικτικά αναφέρω πως στο τεύχος #6 μπορείτε να δείτε δουλειές από τους Will Eisner, Howard Chaykin, Steven Grant, Paul Hornschemeier, Eddie Campbell, Jason, Thomas Yeates και άλλους. Κάντε μια χάρη στον εαυτό σας και δοκιμάστε το. (Α+)

PLASTIC MAN #16 (Kyle Baker, DC Comics)
Ο Kyle Baker συνεχίζει να κάνει αυτό που ξέρει πολύ καλά - καλύτερα ίσως από τον καθένα: Ξέφρενο, ευρηματικό storytelling. Το PLASTIC MAN αξίζει μόνο και μόνο για να βλέπει κανείς τα διαφορετικά αφηγηματικά τρικς που χρησιμοποιεί κάθε φορά ο ιδιοφυής δημιουργός και για να ανακαλύπτει πόσους ξεχωριστούς τρόπους μπορεί να βρει ένα διεστραμμένο μυαλό να για "τεντώσει" τον πρωταγωνιστή προς όφελος της ιστορίας. Masterpiece που πιθανότατα θα αναγνωριστεί πολύ περισσότερο μετά από αρκετά χρόνια. (A+)

USAGI YOJIMBO #83 (Stan Sakai, Dark Horse)
Νέο storyline για ένα από τα μακροβιότερα indies. Το εκπληκτικό; Σε αυτό το πρώτο μέρος του storyline, ο Usagi δεν εμφανίζεται ούτε για μια στιγμή. Το ακόμη πιο εκπληκτικό; Δεν έχει καμία σημασία! Είναι τέτοια η δύναμη των supporting charaters που έχει δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια ο Sakai (στην περίπτωση μας η Lady Tomoe), που περισσότεροι -αν όχι όλοι- μπορούν να "αντέξουν" ολόκληρες ιστορίες γραμμένες πάνω τους. Έχω την αίσθηση πως το συγκεκριμένο τεύχος είναι και πολύ καλό starting point για κάποιον που δεν έχει ξαναδιαβάσει τον τίτλο, αλλά ούτως ή άλλως υπάρχουν πάντα και τα trade paperbacks (οποιοσδήποτε αγοράσει το USAGI YOJIMBO VOL. 1 και δεν του αρέσει, θα του το πληρώσω εγώ και θα το κάνω δώρο σε κάποιον άλλο που θα το εκτιμήσει περισσότερο). (Α+)

 

Master Of The Obvious

Δεν έχω κάτι obvious που να χρειάζεται σχολιασμό αυτήν την εβδομάδα. Τα λέμε σε εφτά μέρες.

 

The All-New (currently nameless) section...

...is not ready yet. Check back next week, I'll cook something up till then.

 

TV Or Not TV

Τι καινούργιο είδα αυτήν την εβδομάδα στην τηλεόραση και μου έκανε εντύπωση; Απολύτως τίποτα.

Δοκίμασα άλλο ένα επεισόδιο από το DESPERATE HOUSEWIVES και εξακολουθώ να το βρίσκω αρρωστημένα φεμινιστικό και... και... υπάρχει αντίστοιχη λέξη του "μισογυνιστικού" για τους άντρες; (και αν δεν υπάρχει, γιατί; food for thought)

Έριξα μια ματιά και στο περιβόητο LOST, αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω προς τί τόσος ντόρος. Το βρήκα ενοχλητικά αργό και θεωρώ πως οι διάλογοι είναι τόσο επιτηδευμένοι που το όλο πράγμα μπορεί εύκολα να θυμίσει παρωδία.

Είδα και δύο επεισόδια από το 24 στον ANT1 και ειλικρινά έχω αρχίσει να χάνω το ενδιαφέρον μου. Όσο έξυπνο είναι το concept, άλλο τόσο δύστροπη είναι η πραγματοποίηση του. Αρχίζω να πιστεύω πως η τηλεόραση των 00's απλά δεν είναι και πολύ του γούστου μου.

Όσο για τη σειρά με τους δικηγόρους για την οποία έγραψα την περασμένη Πέμπτη, λέγεται FIRST YEARS και είναι αυτή τη στιγμή ένας εξαιρετικός λόγος (not that I needed one) για να μένω ξύπνιος μέχρι τα χαράματα (καταραμένο Star Channel!).

 

Real World

Αθωωτική ήταν τελικά η απόφαση του δικαστηρίου για τον Michael Jackson. Προσωπικά, αισθάνομαι μια περίεργη χαρά για αυτήν την απόφαση, γιατί δεν σας κρύβω πως τα τελευταία χρόνια έχω αρχίσει να λυπάμαι τον άλλοτε βασιλιά της pop μουσικής. Ο άνθρωπος έχει κάνει τόσο κακό στον εαυτό του με τις εγχειρήσεις και την ολοκληρωτική απομόνωση του από τον έξω κόσμο που ειλικρινά θα μου προκαλούσε θλίψη αν τον έβλεπα να δέχεται άλλο ένα χτύπημα. Επιπλέον -και ίσως φταίει η κυνική μου φύση για αυτό- τις περισσότερες φορές που ακούω κατηγορίες κατά επωνύμων (και ευκατάστατων) ανθρώπων για βιασμούς, κακοποιήσεις ή παρενοχλήσεις, το μυαλό μου πάει συνέχεια σε money-making scams. Λίγο ισοπεδωτικό, θα μου πείτε - και ίσως να έχετε δίκιο. Δεν είναι όμως εξίσου ισοπεδωτικό να θεωρούμε ότι ο άλλος είναι αυτομάτως ένοχος μόνο και μόνο επειδή είναι πλούσιος και διάσημος;

Σπάω πολύ πλάκα με τις αποκαλύψεις που είδαν το φως της δημοσιότητας για τα ποσά που "έπαιξαν" διάφοροι βουλευτές την "χρυσή εποχή" του Χρηματιστηρίου (1998-2002). Αρκετοί από αυτούς, όταν ρωτήθηκαν για το θέμα, ισχυρίστηκαν πως διαχειρίζονταν χρήματα των συζύγων τους. Φαίνεται τελικά πως στην Ελλάδα οι Βουλευτές είναι καλοπαντρεμένοι.

Και μέσα σε όλα αυτά, αρχίζει και το CONFEDERATIONS CUP. Μπαλίτσα λοιπόν...

Αν δεν συμβεί κάτι πραγματικά συγκλονιστικό (εισβολή εξωγήινων, βιβλικές καταστροφές, etc.), ο πραγματικός κόσμος μπορεί να περιμένει για δύο εβδομάδες.

 

Final Word

Τουλάχιστον δύο από τους συντάκτες του COMICDOM βρέθηκαν χθες στο Φάληρο για να παρακολουθήσουν τη συναυλία των Queens Of The Stone Age . (and no, I wasn't one of them)

Ο ένας από τους δύο, έχοντας πλήρη επίγνωση της ηλικίας του και των βιολογικών του αντοχών, επέλεξε την ασφαλή λύση και απομακρύνθηκε από τη σκηνή στο ξεκίνημα της συναυλίας. Με τον τρόπο αυτό διατήρησε σε μεγάλο βαθμό τη σωματική του ακεραιότητα.

Ο άλλος πάλι, που προφανώς ήθελε να το παίξει "πιτσιρικάς" παρέμεινε μπροστά-μπροστά μέχρι αρκετά αργά, με αποτέλεσμα να υποστεί τρομακτική ταλαιπωρία που μεταφράστηκε σε σωματικό και ψυχολογικό πόνο, καθώς οι εκρήξεις ενέργειας που εκτόξευαν συνεχώς οι -ως επι το πλείστον νεώτεροι του- παρευρισκόμενοι στα "near stage" στρώματα, ήταν πολύ ισχυρές για να τις αντέξει ένας άνθρωπος της ηλικίας του.

Μήπως πρέπει κάποια στιγμή να το πάρουμε απόφαση πως οι μοναδικές συναυλίες που μπορούμε να παρακολουθήσουμε πλέον (και να είμαστε βέβαιοι πως θα φύγουμε αρτιμελείς) είναι επιπέδου Barry Manillow στο Las Vegas. Τραπεζάκι, ποτάκι και 50άρες κυρίες που λικνίζονται στο ρυθμό του COPACABANA. Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο;



sledgehammer archive | email the author | author's profile
back to top



|home|about us|downloads|contact|oldies|events|

The artwork cannot be reproduced in any form without the written consent of the artist and/or publisher. Trade Names and trademarks mentioned and/or displayed on this Web Site are the property of their respective owners.
All Rights Reserved.

This page is best viewed at 1024x768 or higher with Mozilla Firefox 2.0.0.4
Certified on Mozilla Firefox 2.0.0.4+ or IE 6+

Get Firefox!
Powered by vi