|
|
του Αντώνη Σουβατζή 07-03-07 Marbles Γεια χαρά σε ολάκερη την κοινωνία!! Αυτό είναι το πρώτο STRIP SHOW που γράφεται μετά το COMICDOM CON ATHENS 2007, και το ηλίθιο χαμόγελο δε λέει να σβήσει από το πρόσωπο του (καμένου) αγαπημένου σας (ψωνάρααα) συντάκτη. Θα ήθελα, μέσα από αυτή τη στήλη, να ευχαριστήσω όλους όσους έδωσαν το παρών και να συγχαρώ όλους όσους βοήθησαν στην πραγματοποίηση αυτού του φοβερού διημέρου! Και μιας και μιλάμε για το convention, έχω να δηλώσω την παράφορη ζήλεια μου. Ζήλεια ως προς τα έντυπα comics για τα οποία δόθηκαν βραβεία, την ώρα που τα webcomics έμεναν στο περιθώριο παραπονεμένα. Γι’ αυτό λοιπόν αποφάσισα να απονείμω -άτυπα- το βραβείο για το καλύτερο webcomic που παρουσιάστηκε από το STRIP SHOW μέσα στο 2006. Επέλεξα τα πιο αξιόλογα webcomics που συνάντησα (και έγιναν reviewed μέσα από τις γραμμές του STRIP SHOW) τη χρονιά που μας πέρασε και σας τα προτείνω. Οι υποψήφιοι είναι:
Αυτά περί convention και awards. Ας περάσουμε στο σημερινό review το οποίο είναι... καυτό. Πάρτε το αντιηλιακό σας και πάμε ένα ταξιδάκι μέχρι την Bulimia...
Το MARBLES είναι δημιούργημα των Marc de Wolf (σενάριο) και Govert van der Heijden (σχέδιο). Πρόκειται για τον καθημερινό αγώνα για επιβίωση μιας παρέας, του Ben, του Jerry και του Tictac, με φόντο την άγρια έρημο της... Bulimia! Οι τρεις φίλοι παλεύουν καθημερινά (ή τέλος πάντων, κάθε Δευτέρα που γίνονται και τα updates) ενάντια στην πείνα που μαστίζει τη μικρή τους χώρα, τον αλύπητο αφρικανικό ήλιο, αλλά και παρανοϊκούς δικτάτορες και... διεθνείς αλυσίδες ταχυφαγείων! Οι τρεις φίλοι συντροφεύονται από την Chikita, μια ανορεξική (πόσο οξύμωρο είναι αυτό όταν κατάγεσαι από την Bulimia) και δυο μύγες με -προφανώς- βρετανική καταγωγή, οι οποίες δρουν ως παρατηρητές και σχολιαστές της φρικτής κατάστασης που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι της Bulimia. Ναι, για όποιον δεν κατάλαβε ακόμα, το webcomic είναι χιουμοριστικό! Επίσης ενδείκνυται για τεμπέληδες, αφού είναι σχετικά καινούργιο και έχει -ακόμα- μικρό archive. Ένα ωραίο καυστικό, politically incorrect webcomic.
Καιρό είχα να δω αξιόλογο/πρωτότυπο σχέδιο σε webcomic. Και λέγοντας αξιόλογο εννοώ κάτι που να ξεφεύγει από τα συνηθισμένα newspaper style, "τέσσερα εν σειρά ασπρόμαυρα panels". Και λέγοντας πρωτότυπο εννοώ κάτι που να ξεφεύγει από τον manga-like κατακλυσμό που υπάρχει εκεί έξω. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο φίλτατος Govert v.d. Heijden (απορώ προς προφέρεται αυτό...) έχει κάνει αρκετά καλή δουλειά. Το σχέδιο, έγχρωμο παρακαλώ, είναι πολύ όμορφο με χρώματα που παραπέμπουν απευθείας στις λασποκαλύβες τις Κεντρικής Αφρικής(!). Πιστεύω, πάντως, πως το δυνατό σημείο του σχεδιαστή είναι η ικανότητα να δημιουργεί την τέλεια έκφραση (για την εκάστοτε περίσταση) στο πρόσωπο του κάθε χαρακτήρα. Προσωπικά, οι εκφράσεις μου θυμίζουν τα σχέδια του Don Rosa στις πάπιες του Disney.
Παρόλο που πρόκειται για μια νέα προσπάθεια, το site μπορεί ήδη να θεωρηθεί πλήρες. Εκτός, λοιπόν, από τα strips (καινούργια και παλιά) θα βρείτε δυο λόγια για τους δημιουργούς, τα γνωστά και αγαπημένα links, καθώς και δυο wallpapers που μπορείτε να κατεβάσετε. Τέλος, από το... μαγαζί του site, μπορείτε να δείτε και να αγοράσετε ένα αρκετά ωραίο t-shirt και ένα puzzle (oooook...). Λιτό και απέριττο, σαν αμμοθύελλα της ερήμου. Αυτά είχα να πω για σήμερα. Θα περιμένω με αγωνία τα e-mail σας (για τα Awards, ντε!!) και μέχρι την επόμενη φορα, be well!!!
|
strip show archive | email the author | author's profile back to top |
|
|home|about us|downloads|contact|oldies|events| The artwork cannot be reproduced in any form without the written consent of the artist and/or publisher. Trade Names and trademarks mentioned and/or displayed on this Web Site are the property of their respective owners. All Rights Reserved. This page is best viewed at 1024x768 or higher with Mozilla Firefox 2.0.0.4 Certified on Mozilla Firefox 2.0.0.4+ or IE 6+
Powered by vi |